meubelsvanmango.com

meubelsvanmango.com

Meubelen van mangohout. Tafels , dressoirs, tv meubelen , vitrinekasten, salontafels en nog veel meer.
  • Rosa
    Review voor meubelsvanmango.com

Super goede services. Vriendelijke mannen die hem meteen voor me in elkaar hebben gezet! Echte aanrader

• Barbara
    Review voor meubelsvanmango.com

Zaterdag de tafel besteld, woensdag al in huis! Super snelle levering. Tafel werd door de mannen in huis gebracht en ook nog voor ons in elkaar gezet . Wat een service!

• Hoe beoordeel je meubelsvanmango.com?

• Amy
    Review voor meubelsvanmango.com

Tafel besteld voor mijn dochter de Bahia 140x140. Is keurig netjes geleverd door aardige behulpzame bezorgers. Helaas was deze iets beschadigd maar zonder probleem werd deze na 3 dagen om geruild met een leuk cadeau voor de teleurstelling. Meubelsvanmango zal ik ten alle tijden aanbevelen.

• Petra
    Review voor meubelsvanmango.com

Vriendelijk personeel,super blij met de mooie buffetkast.

• Jacquelina Scheffer
    Review voor meubelsvanmango.com

Hartstikke tevreden over mijn aankoop en hét vriendelijke personeel.
    Beduusd over de schoonheid van dé ovale zwarte tafel.

• Mario
    Review voor meubelsvanmango.com

Top geregeld allemaal en door de vertraging vd dressior kwam hij hem vandaag als nog bezorgen completen set gekocht tafeltjes tafel dressior en buffetkast ook alles helemaal in het zwart top bedrijfbedankt voor alles

• Ankie
    Review voor meubelsvanmango.com

Mooie meubels met een nette prijs. Klantvriendelijke medewerkers en de service is meer dan goed. Een échte aanrader!

• Wendy
    Review voor meubelsvanmango.com

Vriendelijke service, mooie meubels. TOP!
    Werd snel geleverd. Bij aankomst naturel ipv zwarte tafel geleverd. Gebeld en mocht deze uitpakken en wegzetten en als ik toch zwart wilde, kwamen ze de tafel omwisselen.

• Joshua
    Review voor meubelsvanmango.com

They were very fast with the delivery and Also good priced

• Diane
    Review voor meubelsvanmango.com

Meubels zijn van hoge kwaliteit regem redelijke prijzen
    Ik Ben zeer recredencio over dit bedrijf