reiskofferdealxxl.nl

reiskofferdealxxl.nl

Wie zijn wij?

Wij zijn een bedrijf, gestart in 2016 met onze 1e webshop genaamd De goedkoopste webshop specialist.

Wij zijn een shop voor jong en oud. Voor elk seizoen, voor zowel in huis als buitenshuis.

Hoe is onze webshop geboren?

Wij hebben in de eerste instantie een webshop gemaakt uit nieuwsgierigheid van hoe zou dat in ze werk gaan, eigenlijk meer als hobby. Deze hobby is uiteindelijk ons werk geworden. We zijn begonnen met de verkoop van koffers via onze webshop en dit is in een korte tijd uitgegroeid tot het aanbieden van veel meer artikelen. Het doel is om zoveel mogelijk doelgroepen te bereiken die bij ons kunnen kopen in elke prijscategorie.

Het opzetten en creëren en natuurlijk ook het up to date houden va de webshop is ontzettend veel werk, maar ook heel leuk om te doen. Het allerleukste eraan is dat we alles in eigen beheer hebben, de opmaak, de layout, de banners en de aanbiedingen.

We hebben contact gezocht met leveranciers en media. Dit is allemaal zo positief gegaan dat we al aardig op weg zijn om bekend te worden via radio en televisie. Onder andere Life is beautiful, “Wooninspiraties” en “Ik zou wel eens willen weten” RTL4

Met meerdere artiesten die ons steunen met promotie zoals Wesley ponsen en Pete D Moore.

Via Facebook geven wij vele prijzen weg of hebben wij acties met prijsvragen. Volg ons ook op Facebook want er komen in 2020 grote prijzen aan.

Uiteraard is ons uitgangspunt is mensen blij te maken met ons aanbod en dit aanbod steeds meer uit te breiden met nog meer categorieën en artikelen.

Dat u op 1 goede webwinkel alles kan krijgen wat u nodig heeft.

Wij bieden diverse betaalmogelijkheden om de klant de juiste keuze te laten maken, ook is onze shop aangesloten bij Thuiswinkel waarborg zodat u, als klant vertrouwd kunt shoppen bij ons.

Elke dag leren we weer iets meer en dat is goed want stil zitten willen we niet!

reiskofferdealXXL.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.