reiskofferdealxxl.nl

reiskofferdealxxl.nl

Wie zijn wij?

Wij zijn een bedrijf, gestart in 2016 met onze 1e webshop genaamd De goedkoopste webshop specialist.

Wij zijn een shop voor jong en oud. Voor elk seizoen, voor zowel in huis als buitenshuis.

Hoe is onze webshop geboren?

Wij hebben in de eerste instantie een webshop gemaakt uit nieuwsgierigheid van hoe zou dat in ze werk gaan, eigenlijk meer als hobby. Deze hobby is uiteindelijk ons werk geworden. We zijn begonnen met de verkoop van koffers via onze webshop en dit is in een korte tijd uitgegroeid tot het aanbieden van veel meer artikelen. Het doel is om zoveel mogelijk doelgroepen te bereiken die bij ons kunnen kopen in elke prijscategorie.

Het opzetten en creëren en natuurlijk ook het up to date houden va de webshop is ontzettend veel werk, maar ook heel leuk om te doen. Het allerleukste eraan is dat we alles in eigen beheer hebben, de opmaak, de layout, de banners en de aanbiedingen.

We hebben contact gezocht met leveranciers en media. Dit is allemaal zo positief gegaan dat we al aardig op weg zijn om bekend te worden via radio en televisie. Onder andere Life is beautiful, “Wooninspiraties” en “Ik zou wel eens willen weten” RTL4

Met meerdere artiesten die ons steunen met promotie zoals Wesley ponsen en Pete D Moore.

Via Facebook geven wij vele prijzen weg of hebben wij acties met prijsvragen. Volg ons ook op Facebook want er komen in 2020 grote prijzen aan.

Uiteraard is ons uitgangspunt is mensen blij te maken met ons aanbod en dit aanbod steeds meer uit te breiden met nog meer categorieën en artikelen.

Dat u op 1 goede webwinkel alles kan krijgen wat u nodig heeft.

Wij bieden diverse betaalmogelijkheden om de klant de juiste keuze te laten maken, ook is onze shop aangesloten bij Thuiswinkel waarborg zodat u, als klant vertrouwd kunt shoppen bij ons.

Elke dag leren we weer iets meer en dat is goed want stil zitten willen we niet!

reiskofferdealXXL.nl
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• Ton Schepens
    Geverifieerde klant van reiskofferdealxxl.nl

Ik heb een zeer prettige ervaring met deze webwinkel,door een misverstand mijnerzijds,heeft de eigenaar persoonlijk een regeling getroffen en ik denk persoonlijk dat je dat niet mee maakt in deze tijd,ik raad alle mensen deze webwinkel aan,geef ze zeker een 10, Chapeau

• Raimund Brandejsky

Goed!!!!

• Hoe beoordeel je reiskofferdealxxl.nl?

• Onno Groeneveld
    Geverifieerde klant van reiskofferdealxxl.nl

* het juiste artikel leveren in plaats van het verkeerde * leveren op de beloofde dag in plaats van twee dagen later

• Nelly Van Doorne

Perfecte levering

• Danny
    Geverifieerde klant van reiskofferdealxxl.nl

Ondanks de Corona tijd snelle levering en top service! Zeker een aanrader. Ga hier meer bestellen.

• Harry van Geffen

• Ilse Broek

snel geleverd

• Geertjan Vianen
    Geverifieerde klant van reiskofferdealxxl.nl

Veel keuze en goede prijs

• H. van den Berg

Prima verzorging bestelde artikelen

• Jan Smallegange
    Review voor reiskofferdealxxl.nl

Garantie, ook in moeilijke tijd Er zat een fabricage foutje in het ontvangen koffertje en ondanks het coronatijdperk in de reiswereld heeft Peter een vervangend exemplaar opgestuurd!! Prima service