Watergoorweg 110D
3861MA Nijkerk
0854019670

Lili Hoven beoordeelde op 2019-07-31

Op maandagavond besteld en op woensdag geleverd. Het rolrooster is top en past perfect. Super! Een dikke 10 !!

Frits beoordeelde op 2019-07-22

Al bij het eerste contact een goed gevoel, Vincent nam de tijd om vragen te beantwoorden en stelde voor om enkele proefstukjes op te sturen. Toen deze aankwamen wisten we zeker welke kleur we wilden hebben. Twee dagen later lag het nieuwe rooster al.
Super service

IG beoordeelde op 2019-07-21

Zeer snelle levering en paste perfect! Zoals je bij de rest van de recenties al zult lezen liep alles heel soepel met heel snelle hulp en antwoorden op je vragen!

Voesten beoordeelde op 2019-07-18

Zeer persoonlijke communicatie, duidelijk. Goede kwaliteit en zeer snelle levering en berichtgeving.

F. Bloem beoordeelde op 2019-07-15

Wij hadden redelijke haast bij het plaatsen van een nieuwe convectorrooster. Toen we telefonisch contact zochten met Vincent van Rolroosterwinkel.nl gaf hij aan dat hij zijn best zou doen om onze bestelling de volgende dag te leveren. En wat bleek, het was gelukt! De dag erna had ik een prachtig mooie nieuwe rooster van bijna 4 meter lang in huis!

Super kwaliteit, goede & vriendelijke service! Zeker aan te raden!

Dirk Deceuninck beoordeelde op 2019-07-10

Prima telefonisch en via de mail advies en service, snelle levering van het bestelde.
duidelijke instructie hoe e.e..a. aan te brengen en waar op te letten. Kortom top bedrijf, zeker aan te raden.

Lambert van de Velde beoordeelde op 2019-07-10

Super blij met onze zwart kleurige rolrooster snelle levering en goede service het opmeten is met aftrek van de millimeters ook goed berekend past perfect 👍
Echt aan te raden..

Vr groet
van de Velde..

Frank Verweij beoordeelde op 2019-07-09

Afgelopen Donderdag de bestelling gedaan voor een nieuw rooster van aluminium ter vervanging van een oud houten rooster dat er niet mooi meer uit zag. Vanochtend werd het al keurig afgeleverd. Resultaat is erg mooi en het past precies. Dank voor snelle en goede service.

Etienne Tassenoy beoordeelde op 2019-06-28

Als een webwinkel een overall 10 op 10 score krijgt, dan denkt men als nuchtere Belg, het zal wel zijn zeker, hier moet toch iets achter zitten. Men bestelt dan toch omwille van ontbreken van een dergelijke zaak in Belgie en de uitgebreide keuze. Men volgt de duidelijke instructies voor opmeten. De rooster wordt mits een klein akkefietje bij Dpd (de leverancier belde ons hiervoor zelf op) een week later geleverd. Men heeft toch wel wat schrik. Maar men legt de rol in het frame en men rolt die uit. En die past perfect. Is ontzettend mooi. Die 10 op 10 is dus echt waar verdiend. Een aanrader. Top service.

Reactie van www.rolroosterwinkel.nl:
Geachte heer Tassenoy,

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en de bestelling nogmaals. Fijn om te horen dat het rooster netjes past en u helemaal tevreden bent!

Even ter nuancering van de verlate levertijd: het rooster had de volgende dag al verzonden kunnen worden en was dan nog binnen onze normale levertijd van 5 werkdagen geleverd geweest. Maar aangezien u aangaf maar 1 dag in de week thuis te zijn is dat op uw verzoek dus een week later geworden. Overigens kunnen klanten bij ons aangeven of zij bepaalde koeriersdiensten wel of juist absoluut niet aan de deur willen hebben. U kunt dat aangeven bij de 'bestelnotities' op de pagina waar u uw naam- en adresgegevens invult.

Hartelijke groet,
Vincent | Klantenservice Rolroosterwinkel

Es beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden! Duidelijke informatie over de mogelijkheden en hoe de maten te meten op de site. Eenvoudig online te bestellen en keurig na 5 werkdagen geleverd.

FAM. Roest te Voorschoten beoordeelde op 2019-05-10

Op 9 mei 2019 een rooster van ruim 5 meter uit een stuk met gaas besteld. Vincent heeft na een van tevoren zeer goed advies de bestelling dezelfde dag nog kunnen plaatsen en, geloof het of niet, het werd de volgende dag al geleverd. Het paste precies en ziet er geweldig uit. Dit kam echt niet beter👍🏻

Godfried beoordeelde op 2019-05-07

Behoorlijk grote, oude rooster vervangen door een nieuwe rolrooster.
Vooraf wat vragen en twijfels die steeds vriendelijk en vakkundig beantwoord werden. Uiteindelijk de bestelling geplaatst, en dan zeer snel, netjes aan huis afgeleverd.
Prachtige kwaliteit én service, dankjewel.

Pim beoordeelde op 2019-04-24

Zeer adequaat gereageerd op mijn telefoontje- monsters snel in huis . Rolrooster al binnen een paar dagen ontvangen. Prima verpakt en strak passend aluminium rooster RvS
Schitterend! Perfecte service! Topondernemer!

Wilbert beoordeelde op 2019-04-19

Ik kan heel kort zijn: overweldigend fantastisch, super, TOP Service.
En dan doe ik ze nog te kort.
Hadden een keuze gemaakt in kleur combinatie lat en busje. Vervolgens kregen we En een email En daarna nog een belletje of we dit zeker wisten. Ze hebben een paar staaltjes opgestuurd, waarna de keuze toch anders is geworden. Dit noem ik MEEDENKEN MET DE KLANT, waar vind je dat nog tegenwoordig.

ZEEEEER tevreden klant.

Over t product zelf, je raadt t al, ook perfect, past grandioos, mooie afwerking.

Vriendelijke groeten en keep it up

Wilbert

Ian beoordeelde op 2019-04-04

Zwart gemoffeld rooster besteld. Opgemeten via instructie op de website. Paar dagen later geleverd, heel mooi rooster en het paste perfect. 10/10

Marco beoordeelde op 2019-04-02

Zeer tevreden. Duidelijke uitleg over het opmeten van het rooster. Rooster was keurig verpakten paste precies. We zijn er erg blij mee en zeer tevreden. Zeker een aanrader. marco

Fam Bus, Bussum beoordeelde op 2019-03-13

Prima product en prijs en snel geleverd. Uitstekende hulp tijdens bestelproces door ons een foto op te sturen met de door ons gekozen kleurcombinatie van rooster en busjes.

Marijke beoordeelde op 2019-03-06

proefstukjes en busjes van de door mij aangevraagde kleuren werden snel opgestuurd en het door mij aangevraagde rolrooster werd al binnen een week keurig op maat geleverd. Het staat prachtig. Een echte upgrade.
bedankt Vincent voor het goede contact!!

René Leenderts beoordeelde op 2019-03-02

Na het plaatsen van de bestelling moest ik de afmetingen nog aanpassen. Direct een e-mail verstuurd en Vincent heeft dezelfde dag al gereageerd. Binnen 4 dagen afgeleverd en echt een juweeltje. Past perfect en mooi afgewerkt. Een aanrader

Jim beoordeelde op 2019-01-12

3 sterren?
Zag overal 5 sterren staan toen ik bestelde en dat wekt vertrouwen.
Heb op zondag een kleine bestelling gedaan voor roostergaas. Kreeg direct bevestiging. De dag erna kreeg ik echter het verzoek om €8,95 extra voor verzendkosten te betalen. Prima, maar waarom niet direct bij de bestelling?
Producten werden snel geleverd. Positief.
Bij het plaatsen stuitte ik op 2 dingen. De afmetingen kwamen niet overeen met de doorgegeven maat bij de bestellingen. Een afwijking van 10 centimeter. Kan gebeuren. De geleverde combinatie van klitteband en gaas werkte echt voor geen meter. Wel goede kwaliteit, maar het hecht niet op elkaar.
Ik ben niet ontevreden, maar de hoge verwachtingen zijn niet waargemaakt en vind met name het orderproces wat vaag.

Nee: 100% 5 sterren! Ongekende service
Op zaterdag 12 januari rond 11uur plaatste ik een kritische (niet negatieve beoordeling), nadat de levering niet direct geheel aan mijn verwachting voldeed.
Binnen een half uur had ik eigenaar Vincent aan de lijn. Hij baalde oprecht en stelde alles in het werk om het ongemak te verhelpen. Zonder kosten stuurt hij nieuw gaas en bevestigingsmateriaal. Begin volgende week in huis en probleem opgelost.
Vincent is duidelijk een zeer betrokken ondernemer en streeft met zijn bedrijf naar 100% klanttevredenheid.
Ik ben uiteindelijk een dik tevreden klant en kan iedereen aanbevelen hier te bestellen. Direct mijn 3 sterren in 5 stuks aangepast!