Van Heemstraweg 56a
6651KH Druten

9,1

Daniel Dewaele beoordeelde op 2019-08-15

Alles naar wens verlopen.

G.L. Omhof beoordeelde op 2019-08-13

Produkt voldeed aan de verwachting en werd snel opgestuurd.

R. ter Stege beoordeelde op 2019-08-13

Heldere communicatie en efficiënte afhandeling van de bestelling. Prettige ervaring.

Laura Stuurman beoordeelde op 2019-08-13

Goede en snelle service!

Ko Rijken beoordeelde op 2019-08-08

De man die ik op de dag van levering op mijn initiatief aan de telefoon kreeg, vond mijn vragen maar vervelend.
Op mijn vraag hoe ik de meegeleverde muis kon activeren zei hij: ja, er zit een dongle in de muis die u moet plaatsen.
"Ja, wij leveren normaal aan professionele afnemers en die weten zoiets wel, daar vallen ze mij niet mee lastig."

Snotneus, ik ben een professionele afnemer, alleen niet op Laptop/PC-gebied maar op complexe rekenprogramma's die ik erop maak,

Advies aan Management van PC Magazijn: laat dit heerschap vooral niet met klanten praten maar laat hem dozen inpakken.

Reactie van PC Magazijn:
Beste,

Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren!
Ondanks de drukte in deze vakantieperiode hebben wij uiteraard ons best gedaan de beste service te leveren aan elke individuele klant. Het spijt ons dat we u dit niet hebben kunnen geven. Wanneer u nog verdere vragen heeft zijn wij uiteraard bereid deze op een nette manier te beantwoorden.

Kelly

J Souisa beoordeelde op 2019-08-08

Besteld en volgende dag in huis

Ellen beoordeelde op 2019-08-08

snelle levering. De laptop bleek niet schoon toen ik hem ontving. Na een telefoontje kon ik hem terug sturen en kreeg binnen twee dagen een mooie schone laptop geleverd; topservice!

Alex Hendriksen beoordeelde op 2019-08-07

Super tevreden!
Snelle levering en goed geholpen!
Aardig personeel!

Suzanne de Vos-Bassa beoordeelde op 2019-08-07

Fijne zaak, prima spullen en een goede nette levering.

Dick beoordeelde op 2019-08-05

Gekozen laptop, met extra’s, werkt boven verwachting: super ! Snelle levering zoals afgesproken. Samengevat: kan de PCMagazijn aan iedereen die goede laptop zoekt aanbevelen.

Andreas Raven beoordeelde op 2019-08-05

Alles in zeer goede staat ontvangen. Laptop voldoet prima

Jan Keijsteren, van beoordeelde op 2019-08-02

Meer dan beloofd. Bedankt!

Melle Dotinga beoordeelde op 2019-07-31

Snel geleverd, uitstekend product

Emile Zondag beoordeelde op 2019-07-30

Snelle levering en product conform specs geleverd

Jeroen de Groot beoordeelde op 2019-07-23

Prima monitor, snelle levering

Albert Kleefstra beoordeelde op 2019-07-22

prima

Marjolijn Van doorn beoordeelde op 2019-07-19

Snelle en goede verzending

Annemarie Visser beoordeelde op 2019-07-18

Vlotte bezorging, gelijk de volgende dag in huis. En keurig product, laptop ziet eruit als nieuw.

Inge Krooshof beoordeelde op 2019-07-16

SNelle levering en prima laptop

Remie Vliex beoordeelde op 2019-07-10

Ik had een product in mijn mandje liggen en toen ik het wilde afrekenen was de voorraad 0

Reactie van PC Magazijn:
Beste Remie,

Wat vervelend dat het product uitverkocht is geraakt!
Dan is er een klant eerder geweest met afrekenen, waardoor hij inderdaad op 0 is komen te staan. We hopen dat u alsnog tevreden bent met uw andere keuze.