Van Heemstraweg 56a
6651KH Druten

9,1

Rein van Dijk beoordeelde op 2019-05-03

Prima werkende laptop. Snelle levering. Key office onjuist, met hulp opgelost

Bas beoordeelde op 2019-05-02

Hele snelle levering van prima refurbished apparaat. 3e keer dat we hier bestellen, zeer tevreden klant!

Leo Dorsman beoordeelde op 2019-05-01

Snelle levering, tip top in orde. De laptop heeft slechts lichte gebruikssporen en is in prima staat. Mijn volgende laptop bestel ik hoogst waarschijnlijk ook weer bij PC Magazijn. Van harte aanbevolen!

R.Renkema beoordeelde op 2019-04-30

Toen mijn laptop geleverd was bleek een toets niet te werken. Ik heb hem meteen terug gestuurd en was verrast dat PC magazijn al een nieuwe in de post had voor dat de retour was ontvangen. Snelle ruiling. Bedankt.

Patrick Suur beoordeelde op 2019-04-30

Exact als de omschrijving, was toetsenbord en muis vergeten bij te bestellen. Na een e-mailtje antwoord incl. betaallink deze nog betaald. Alles keurig in 1 doos opgestuurd gekregen. Gewoon top.

Marina Koppenhagen beoordeelde op 2019-04-29

Goede informatie, snelle levering.

Andre Weber beoordeelde op 2019-04-23

Del 7740 voldoet precies aan de verwachtingen, is in zeer goede staat met nieuwe Windows 10 geïnstalleerd.
Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Bob Ruijg beoordeelde op 2019-04-23

Refurbished HP laptop met touch screen besteld.
Op tijd geleverd.
Weinig gebruikerssporen.
Gewoon heel erg blij mee

Eric beoordeelde op 2019-04-19

Nu al 3x besteld en alle keren op tijd en van goede kwaliteit

Bart Wekx beoordeelde op 2019-04-19

Uitstekende producten tegen een goede prijs en een snelle levering.

Wim beoordeelde op 2019-04-18

Tevreden over de snelle levertijd. PC was ook prima geprogrammeerd Draait als een zonnetje!

Willem de Jong beoordeelde op 2019-04-18

Beoordeling goed maak ik omdat mijn laptop defect was en weer retour moest. Dit heeft mij 6,95 euro gekost. Snap niet dat daar geen antwoord nummer voor is.
Verder ben ik tevreden over de na geleverde laptop.

Ad Gommers beoordeelde op 2019-04-18

Zeer tevreden, laptop netjes op tijd geleverd en ziet er netjes uit werkte meteen goed alles up to date

Lucien Roelofs beoordeelde op 2019-04-16

Prima levering, nette staat van de producten.

Iris beoordeelde op 2019-04-10

De laptop werd heel snel geleverd, met juiste bestelde aanvullingen er op. Laptop oogt als nieuw en werkt erg fijn. Ben helemaal happy met de Dell Latitude E6440.

Hermann Neumann beoordeelde op 2019-04-06

Bij eerste levering bleek scherm beschadigd. Maandag teruggestuurd, woensdag andere laptop bezorgd.

Jan Willem Josée beoordeelde op 2019-04-04

Snelle levering,
Laptop dik in orde

Jason Raphaela beoordeelde op 2019-04-03

Top

HG Vleugels beoordeelde op 2019-03-29

Werkt prima, snelle levering

Peter beoordeelde op 2019-03-24

IK ben zeer tevreden met mijn nieuwe Dell E6540. Snel geleverd, keurig verpakt en ziet er als nieuw uit! Werkt perfect! PC magazijn is een aanrader voor een ieder die een goede laptop wil kopen tegen een lage prijs. Goede service en vriendelijk te woord gestaan.