Olympiadelaan 32
1183 WP Amstelveen

Dirk van der Veur beoordeelde op 2018-02-10

Duidelijke en overzichtelijke website Bestelde product zeer vlot bezorgd en product zelf een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ospitalieri Luciano beoordeelde op 2018-02-09

Goede en snelle levering

A Schipper beoordeelde op 2018-01-21

Veel te groot de banden zijn keihard en omdat het veel te groot is lag ik daar bovenop, is niet gemaakt voor mijn maat . Nu nog last van .Verder is de behandeling en communicatie heel erg goed en plezierig. Maar omdat ik klein ben past het niet .

wj rehaen beoordeelde op 2018-01-15

correct op tijd bezorgd in goed verzend materiaal

suzanne meers beoordeelde op 2018-01-13

Goede communicatie , maat niet juist

leen stroms beoordeelde op 2018-01-08

tevreden

Janny KUIPER beoordeelde op 2017-12-21

geen enkele klacht, alles naar wens verlopen

Koos van den van den Heuvel beoordeelde op 2017-11-11

Zeer te vrede over de kwaliteit en de snelle levering na bestelling .

Marc De Boeck beoordeelde op 2017-11-10

correcte service en levering. Product beantwoordt aan de verwachtingen

Gregoire Mazarakis beoordeelde op 2017-11-10

Product voldoet perfect aan de beschrijving. De verzending naar België dient echter aangepast naar 7 werkdagen.

Geachte heer Mazarakis,
Dank voor uw beoordeling.
Verzendtijd was overschreden helaas door een sorteerfout bij DHL België. Hier kunnen wij helaas niks aan doen. Normaal is het leveren aan België ongeveer 2-3 dagen langer dan in Nederland. Heel veel plezier met uw product.
Met vriendelijke groet, Team NatuurlijkBeterSlapen.nl

J. Wolterson beoordeelde op 2017-10-15

Ik had de bestelling binnen 4 dagen in huis en het product (neusspreider) is van duidelijk betere kwaliteit en constructie dan wat ik had.

AJ de Graaf beoordeelde op 2017-09-09

Makkelijke website. Snel in huis.

K Flierman beoordeelde op 2017-08-31

Besteld, maatvoering telefonisch gecheckt, opdracht voor verzending geregeld, de volgende dag in huis.Prima alles mooi op tijd en volgens afspraak

Margot beoordeelde op 2017-08-21

Netje en vlot geleverd. Uitstekend advies over het reiskussen ontvangen.

Ineke Gerrits beoordeelde op 2017-07-26

Vriendelijke service

Ingrid Lamers beoordeelde op 2017-07-03

Het bestelde product, een slaapkussen, werd in prima staat afgeleverd.

Reactie van Natuurlijk Beter Slapen:
Nogmaals excuses, uw product heeft uit het magazijn in Spanje moeten komen, dit heeft helaas iets langer geduurd dan wij ook zouden willen.

Marco van Woensel beoordeelde op 2017-06-18

Vlot en probleemloos. Zo hoort het!

Kris Tirez beoordeelde op 2017-06-09

Zeer tevreden over de elastische kinband. Ik moet wel tot mijn spijt vaststellen dat de handleiding niet in het Nederlands was, dit is nochtans een wettelijke verplichting en is ook niet klantvriendelijk

Reactie van Natuurlijk Beter Slapen:
Beste Kris, onze excuses. Dank voor je reactie. Wij gaan meteen kijken hoe we met deze nieuwe leverancier er zo snel mogelijk een Nederlandse handleiding bij kunnen laten voegen. Als je hem straks ook nog wil ontvangen, laat ons gerust weten en we mailen hem naar je toe.

Wim Kusters beoordeelde op 2017-06-05

Toen ik mijn eerste bestelling openmaakte zat er niet in wat ik besteld had!!
Na reclamering kreeg ik het bestelde alsnog toegestuurd en kon de eerste bestelling behouden!!
Dat is service en vandaar mijn goed- beoordeling!

M. Visser beoordeelde op 2017-05-15

Door stress was ik de laatst tijd erg vermoeid. Na een tip van een vriend (hij had een workshop van Slaapcoach bijgewoond), heb ik de online slaap cursus gevolgd. In eerste instantie was ik wat sceptisch, maar dat verdween al snel toen mijn nachtrust wederkeerde. Ik ben nu veel uitgeruster en vol energie. Bedankt en ik ben nu zeker een ambassadeur geworden!