Floralaan 49
2343VP Oegstgeest
0642062724

Fam Van der Schulp beoordeelde op 2019-01-18

Snele levering.
Nog geen ervaring met het product.

P.M. Hickendorff beoordeelde op 2019-01-14

Passen niet op mijn vering van de auto.
Setje terug gestuurd

Alfred de Vries beoordeelde op 2018-12-17

Mooi product en snelle levering!

Marlon Sampije beoordeelde op 2018-11-28

Ik was opzoek naar een oplossing voor mijn doorgezakte achterkant van mijn Citroen C3.
Ik heb een gasinstallatie en trekhaak waardoor de achterkant iedere keer sleepte als ik mensen achterin had in de auto.
Door de hulpveren is het al een verbetering. ik raad het aan en het is heel makkelijk te plaatsen.

Kristof meirlaen beoordeelde op 2018-11-19

Heel tevreden . Perfecte afhandeling en zeer snelle reacties. Top verkopers

Hans Rietveld beoordeelde op 2018-10-10

Keurig op tijd gelEvers.

Danny beoordeelde op 2018-09-27

Ik had een vraag over mijn auto.die is duidelijk en snel beantwoordt.bestelling was snel binnen en heel fijn dat niet een doos in een doos was wat gewoon zonden is.ik heb de bumpbuddies onder de auto geplaatst je merkt direct verschil.maar kan er nog geen echte ervaring over schrijven dat zal zeker nog gebeuren.

Earl l beoordeelde op 2018-09-10

Heb ze nu twee weken geleden geplaatst, maar werkt echt super. Onder een Fiat idea. Dubbele set links en rechts achter. Auto bonkt niet meer en neemt de hobbels soepel. Kan nu gewoon met normale en zware belasting rijden. De auto ligt ook nog eens strakker op de weg.

Jan Van Sweevelt beoordeelde op 2018-09-04

Het doet echt wat het beloofd goed product en snelle levering!

Armand beoordeelde op 2018-08-20

Gemonteerd op mijn Volvo 240 omdat deze de neiging heeft door te zakken. Na montage staat de auto 1 cm hoger en zakt hij veel minder door als er 4 personen in zitten. Daarnaast is ook de wegligging verbeterd. De montage is eenvoudig. Ik ben er zeer tevreden mee.

Erik Schapendonk beoordeelde op 2018-08-17

Snelle reacties bij vragen en snelle levering, top!

Adam beoordeelde op 2018-08-14

Zeer snelle levering.

JW Blokzijl beoordeelde op 2018-08-13

Super

Hein v Boxel beoordeelde op 2018-08-07

Prima geïnformeerd over welke set in nodig had voor mijn auto.

Maries Kieskamp beoordeelde op 2018-08-05

Snelle levertijd, zeer korte montagetijd en ze werken helemaal super!
Ik heb ze gemonteerd onder een Zafira A, dus de xl veren.
Bij Zafira A is het mogelijk om ze achter vandaan te monteren dus wielen kunnen blijven zitten, 15min. montagetijd.
Op vakantie, auto zwaarbeladen, zware dakkoffer en 5 personen, het verschil gevoeld.
Auto zakt een stuk minder ver door en de stabiliteit in bochten is aanzienlijk beter.
Tevens is het rijden met een zware tandem aanhanger nu een genot.
Ik was in 1e instantie best wel sceptisch maar door de ervaring die ik er na 2 maanden mee heb ben ik er nu reuze enthousiast over!

Ben de Rek beoordeelde op 2018-08-02

Goede lever snelheid

ed sier beoordeelde op 2018-07-31

mooi op tijd bezorgd goede uitleg.
Ga het meemaken binnenkort op weg naar de vakantie bestemming.

Jetze ten Brug beoordeelde op 2018-07-30

Zeer goed geïnformeerd en uitstekende levering. Een aanrader

Cor van uden beoordeelde op 2018-07-27

Product snel in huis. Donderdagavond besteld, zaterdag in huis. Over het product zelf kan ik nog niet zo veel zeggen. Ben het nu aan het uitproberen met de caravan maar kan nog niet echt een oordeel vellen.

Jetze ten Brug beoordeelde op 2018-07-24

Bumpbuddies gemonteerd op mijn Suzuki Baleno Boosterjet. Geniaal!! Echt geweldig! Auto veert een klasse beter👍😄 bedankt, groeten Jetze ten Brug