De Gruisdonk 9A
5928RT venlo

8,6

Tom Maes beoordeelde op 2019-03-28

Na bestelling heb ik eerst een e-mail ontvangen dat het product niet op voorraad was en men ging navragen wat de levertermijn van de leverancier is. Dan dezelfde dag een 2de e-mail met volgende boodschap: "Een van de door u bestelde artikelen is momenteel niet op voorraad bij ons en de leverancier. Wij verwachten uw bestelling over 3 weken te kunnen versturen. Voor een extra bijdragen van €14,95 kunnen wij deze set apart vanuit de fabriek laten versturen Onze excuses voor de vertraging." En de volgende dag een 3de e-mail dat onze bestelling was verzonden. Ik was natuurlijk blij dat het alsnog na enkele dagen thuis is aangekomen zonder extra kosten, maar vond het raar dat ik geen verklaring heb gekregen waarom men mij eerst 2x had gemeld dat het niet op voorraad was. Product is zoals beschreven dus met uitzondering van die initiële verwarring, blij met mijn aankoop.

Kristof Troch beoordeelde op 2019-03-18

Richard de Jong beoordeelde op 2019-03-16

Product leek online beschikbaar. Was dit niet, maar werd enige weken later gewoon geleverd.

Arjo T Jong beoordeelde op 2019-03-10

Zeer snelle levering

Louise van der Vorst beoordeelde op 2019-03-03

Er werd veel moeite gedaan om onze bestelling op tijd te bezorgen,,,,

Ronald Oliemans beoordeelde op 2019-03-03

zeer snel ontvangen

Luc Schepens beoordeelde op 2019-02-28

Prijs kwaliteit is OK. Enkel wat onduidelijkheid rond standaard aanwezigheid van slotjes. Achteraf nog moeten bijbestellen waardoor 2 maal verzendingkosten. Had kunnen vermeden worden door duidelijk te vermelden dat ze niet inbegrepen waren. Op de foto staan de slotjes erop.

Ron Liefheid beoordeelde op 2019-02-28

Zeer mooie site

Jan Kerkhofs beoordeelde op 2019-02-24

Snelle levering.

Taxi Rene Strik beoordeelde op 2019-02-23

R Verwoerd beoordeelde op 2019-02-23

Karel Thys beoordeelde op 2019-02-23

Snelle levering maar een onderdeel van de levering lag al stuk in de doos... Hiervoor gemaild maar tot op heden geen antwoord.

jarmo Beekmans beoordeelde op 2019-02-18

Netjes geleverd!

Mischa Koek beoordeelde op 2019-02-14

Zeer tevreden. 1 onderdeel was niet leverbaar, maar dit hebben ze goed opgelost. Daarna snelle levering.

Peter Tabois beoordeelde op 2019-02-12

Heb geprobeerd om de ongebruikte sneeuwkettingen terug te mogen sturen maar ik was een paar dagen te laat. Helaas is men niet flexibel. Jammer

P Evers beoordeelde op 2019-02-11

Prima service

Edwin zandstra beoordeelde op 2019-02-11

Goede en snelle service.

Martijn Bekker beoordeelde op 2018-12-24

Door een foutje op de website de verkeerde stangen geleverd gekregen voor dakdrager. Deze worden kostenloos nagezonden. Prima service, vriendelijke medewerkers

J.H. Peperkamp beoordeelde op 2018-12-20

Snel geleverd.

Gert van Maurik beoordeelde op 2018-11-11

tevreden, besteld en op tijd geleverd.