Enschedesestraat 2w

ilonka murk beoordeelde op 2019-06-24

super snelle levering!

Barbara Soederhuizen beoordeelde op 2019-06-24

pj wolters beoordeelde op 2019-06-21

zeer snelle service. website zou nog beter kunnen; als je iets wil bestellen schakelt de site soms onlogisch naar een andere pagina.

Vesna Butina Pavlin beoordeelde op 2019-06-19

Wendy Helmers beoordeelde op 2019-06-18

anja eigenbrood beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering, duidelijke mailcommunicatie.

Marieke Van Liere beoordeelde op 2019-06-07

Fijn contact gehad. Het is even een studie welke producten het best bij mijn paarden pasten. De website helpt daar niet bij. Veel foutmeldingen en verspringen op de pagina. Uiteindelijk besteld, supersnel geleverd, maar helaas niet compleet. Dus gemailt (om 21 uur) en na een half uur al antwoord. Nalevering ook supersnel en (heel fijn!) persoonlijk voeradvies voor mijn paarden gehad. Superservice! Het voer zelf ruikt heerlijk en ze eten het graag. Nu afwachten op resultaat!

Myrna Den Drijver beoordeelde op 2019-05-28

ik heb het al eens

anita de ruiter beoordeelde op 2019-05-19

super snel in huis

Fenny Schutte -Fokkinga beoordeelde op 2019-05-15

Sam is een onrustig paard op stal en soms in de wei, hij reageert goed op equilin,ik denk zelf dat zijn maag darmstelsel er beter van word, en in combinatie met de magnesium word hij rustiger

Jill Roelofsen beoordeelde op 2019-05-12

Natalie Van den stockt beoordeelde op 2019-05-11