Klompmakerstraat 3d
9403VL Assen

Pieter beoordeelde op 2019-08-12

Jim beoordeelde op 2019-08-12

Goede ervaring, snelle levering. Scherpe prijzen

Eric beoordeelde op 2019-08-12

Yves beoordeelde op 2019-08-11

Wim beoordeelde op 2019-08-11

Prima levering. Makkelijk contact met dit bedrijf.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-08

Puck beoordeelde op 2019-08-08

Stefan beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden. Ruim binnen de 3 gestelde dagen geleverd. Netjes verpakt en in top conditie ontvangen

Theo beoordeelde op 2019-08-07

Leuke aanbiedingen
Snelle levering !!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-07

Marco beoordeelde op 2019-08-07

Zeer tevreden, snelle levering en uitstekend verpakt.

Piet beoordeelde op 2019-08-07

Super service, snelle afhandeling van reparaties / vervangingen.

Juan beoordeelde op 2019-08-07

Correcte levering en op tijd..top top!!

Wesley beoordeelde op 2019-08-07

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, leuk geprijsd. Bestelling was snel binnen. Helemaal tevreden met mijn nieuwe horloge. Ga hier zeker een volgende keer naar toe als ik weer een nieuw horloge wil

Hein beoordeelde op 2019-08-06

TW STEEL horloge (CB183) besteld bij WatchXL. De dag nadien het horloge in perfecte staat in ontvangst mogen nemen. Heel tevreden over de aankoop!

Wiel beoordeelde op 2019-08-06

Horloge was precies zoals beschreven Vlugge levering

Lieke beoordeelde op 2019-08-06

Frank beoordeelde op 2019-08-06

Demo horloge besteld, is niet van nieuw te onderscheiden. Snelle afhandeling en plezierige communicatie.

Anna beoordeelde op 2019-08-05

Peter beoordeelde op 2019-08-04