Henk Speksnijderstraat 13
3067 AC ROTTERDAM

Sara Martín beoordeelde op 2019-06-16

The shipment has arrived in good conditions and in a short time. All the items I ordered looks very nice, even though the size was not as I imagined in some of them. Thanks for the good service!

Fran beoordeelde op 2019-06-15

Volgende dag bezorgd. Erg blij met het strikmutsje.

Laura Bonnez beoordeelde op 2019-06-15

Fenna Casant beoordeelde op 2019-06-15

Shirley Roosen beoordeelde op 2019-06-14

Producten erg mooi verpakt, als of het een kadootje was. Netjes gebeld, omdat er een product niet op voorraad was en voor een vervangend product gezorgd. Kan niet anders zeggen top!

Aniek De Laat beoordeelde op 2019-06-14

Tom Thomassen beoordeelde op 2019-06-11

Steeds op de hoogte gebracht via de mail en alles is netjes op tijd aangekomen bij de gedresseerde.

Jacqueline Ogier beoordeelde op 2019-06-11

Hellen Lustermans beoordeelde op 2019-06-11

Ik vind het jammer dat je zulke hoge bezorgkosten moet betalen voor een envelop (had een cadeaubon besteld). Het is misschien logistiek veel gedoe, maar het zou aantrekkelijker zijn als de verzondkosten daarvan gewoon de postzegel zouden zijn!

WM de Groot beoordeelde op 2019-06-10

Afke Krijne-Zoethout beoordeelde op 2019-06-10

Isabel Sey beoordeelde op 2019-06-10

Correcte levering, zeer goede kwaliteit van speelgoed

L De Quartel beoordeelde op 2019-06-08

Pruducten zoals omschreven en verwacht stonden netjes klaar zoals afgesproken bij de bestelling

louise Fischer beoordeelde op 2019-06-08

Uitstekend

Mette Marit Woudenberg beoordeelde op 2019-06-08

Heel tevreden. Duidelijke uitleg.

Marielle De bie heijkants beoordeelde op 2019-06-08

Anja van Manen beoordeelde op 2019-06-08

Bestelling werd snel geleverd, netjes verpakt. Alleen het rompertje was maat 62-68, terwijl ik maat 50/56 had besteld. Wel jammer.

Reactie van Mijn hemeltje:
Wat vervelend en zeker niet de bedoeling.
We kunnen het voor u omruilen als u dat wil?
vreindelijke groet, Linda

Lillian Kamping beoordeelde op 2019-06-08

Ans Van Nuland beoordeelde op 2019-06-08

Snelle goede levering

Sarah Fisher beoordeelde op 2019-06-06

De moeilijkste aspect was kiezen... uit een uitgebreid assortiment! We gaan zeker weer bestellen.

Reactie van Mijn hemeltje:
Wat fijn om te horen!