Henk Speksnijderstraat 13
3067 AC ROTTERDAM

Ginah Jellema beoordeelde op 2019-08-30

Een uitstekende beoordeling vanwege een duidelijke en gebruiksvriendelijke website.
Levering was snel en accuraat, netjes verpakt.

Laura cecat beoordeelde op 2019-08-27

Heel mooie producten en snelle levering! Heel blij mee!

De Bonte Marieke beoordeelde op 2019-08-26

Vlug geleverd en tevreden met de tekendozen!

Anna Livia Groeneweg beoordeelde op 2019-08-26

Maaike Groot beoordeelde op 2019-08-25

Mooie producten in de aanbieding gekocht dus mooi voordelig. Goede levering, mooi ingepakt met een kaarten erbij.

Klant beoordeelde op 2019-08-25

Heel tevreden. De producten kwamen in goede staat aan en zijn van goede kwaliteit.

Rosa Van der Wiel beoordeelde op 2019-08-21

Marie Verschueren beoordeelde op 2019-08-20

Anna van der Heijde beoordeelde op 2019-08-20

Heel tevreden!

Rik Mayer beoordeelde op 2019-08-19

Snelle verzending , product snel ontvangen. Goed verpakt en super kwaliteit. Waarvoor dank.

Jildou van der Kaaij beoordeelde op 2019-08-15

FP beoordeelde op 2019-08-12

Maaike Kraakman beoordeelde op 2019-08-12

Ik had het veel sneller in huis dan verwacht en het aankleedkussen en de hoes zijn echt heerlijk zacht en mooi gemaakt. Kan niet wachten tot ons kindje er op ligt!

A.A. Voigt-van der Veen beoordeelde op 2019-08-12

De verzendverpakking had iets beter gekund. Er stond aangegeven brievenbuspakje,
maar het paste er niet door, de bezorger probeerde het, maar heeft uiteindelijk aangebeld. Met als gevolg een verfrommeld uiterlijk.

Lindy de Reus-Lovink beoordeelde op 2019-08-11

Ik had 3 artikelen besteld en 1 artikel was vergeten, dat kan gebeuren. Dit werd gelukkig heel snel opgelost. Super jullie goede service en snelle handeling. Bedankt. :-)

Kaya De Moor beoordeelde op 2019-08-08

Mooi uitzicht, maar dempt het licht wel zeer sterk. Een beetje knutselwerk, maar prijs-kwaliteit zeker in orde.

Reactie van Mijn hemeltje:
Excuus, maar uw bericht over de pastelkleurige regenboog van Grimms wordt hier niet helemaal begrepen??

Ine Spee beoordeelde op 2019-08-03

tevreden