MARSSTEDEN 148
7547TD ENSCHEDE
0541 - 820 902

Henk Wijn beoordeelde op 2019-01-14

Vrijdag besteld en vandaag maandag morgen om 9 uur bezorgd !

Peter van der Wulp beoordeelde op 2019-01-07

Duidelijke werkwijze en snelle levering.

Bart beoordeelde op 2019-01-03

Helemaal top!

Loes beoordeelde op 2019-01-03

Heb m zelf opgehaald...ze hadden hem keurig klaar staan...was zo weer weg....draait als een zonnetje...

Niels beoordeelde op 2018-09-21

Airco besteld op deze webshop. Snelle levering, vriendelijke klantenservice en airco koelt super !

Michel beoordeelde op 2018-08-22

Prima service en een goed product!

André beoordeelde op 2018-08-22

Had tijdens de hete dagen een fatsoenlijke airco nodig. Na een vriendelijk telefoontje om meer informatie op te doen, heb ik er gelijk 1 besteld! Al bij al prima service.

Esther beoordeelde op 2018-08-21

Airco besteld, goed verpakt en snel geleverd