Hilsestraat 124

Mystery shopper

Lees
waarom

Edwin Vanden Broecke beoordeelde op 2019-08-15

Uitstekende leveringstijd en manier.

Pam Lommerse beoordeelde op 2019-08-12

Gewoon zoals service hoort te zijn.

Huib de Bruijn beoordeelde op 2019-08-12

Ingrid beoordeelde op 2019-08-12

Goed en betaalbaar assortiment voor mensen die niet gelijk naar een orthopeet willen/kunnen. Product is binnen enkele dagen keurig netjes geleverd.

I.G End beoordeelde op 2019-08-12

Makkelijk bestellen, snelle levering

Louis Dietvorst beoordeelde op 2019-08-09

Tevreden

PEREZ VANNESTE beoordeelde op 2019-08-09

snel en produkt als verwacht

P Pol beoordeelde op 2019-08-08

Prima zolen en een snelle levering. Ga zo door! De volgende bestelling volgt nog.

Martin Lissenberg beoordeelde op 2019-08-08

Vlotte nette afhandeling.

Jose Boekhoorn beoordeelde op 2019-08-04

De bezorging duurde iets langer dan verwacht . Maar toch goed

Mahad Ahmed beoordeelde op 2019-08-01

Schoen ruikt nog steeds hetzelfde na een tijdje

Reactie van Skystep:
Beste Mahad,

Bedankt voor uw recensie en natuurlijk voor uw bestelling bij Skystep!

Uw bestelling betrof een schoendeodorant. Een product dat effectief in gebruik is tegen stinkende schoenen nadat u deze gedragen heeft. Wanneer u de schoenen opnieuw draagt ontstaan er weer nieuwe bacteriƫn en schimmels. Het is geen product dat zweetvoeten tegen gaat.

Klantenservice Skystep

Frederiek beoordeelde op 2019-08-01

Prima teenspreiders die je niet voelt!

Susanne Langendam beoordeelde op 2019-08-01

De zooltjes op zich zijn prima, het was alleen moeilijk wáár precies de zooltjes in de schoen geplakt moeten worden. Ook kon ik op de website niets vinden hoe of wat.
Dus met plakband heb ik uiteindelijk de plaats bepaald, wat niet eenvoudig was!

Geeske Kruisenga beoordeelde op 2019-07-26

Bestellen prima. Levering niet op afgesproken dag. Volgens Track en trace was er niemand thuis, terwijl er de hele dag iemand was. Er zou een briefje in de brievenbus zitten, maar was niet zo. De volgende dag zat het pakketje in brievenbus, was dus geen pakketpost.

Reactie van Skystep:
Beste Geeske,

Allereerst bedankt voor uw bestelling en uw recensie.

Uw bestelling is zoals beloofd 23-07-2019 verstuurd met GLS Pakketdienst. De track & trace gegevens geven aan dat uw bestelling 24-07-2019 (de normale bezorgdag) door bijzondere omstandigheden niet kon worden afgeleverd. In de meeste gevallen komt dat doordat GLS een fout heeft gemaakt tijdens het sorteerproces. Helaas heeft hierdoor de aflevering van uw bestelling 1 dag vertraging opgelopen. Gelukkig is alsnog goed gekomen!

Onze excuses voor het ongemak...

Klantenservice Skystep

Marijke de Jong beoordeelde op 2019-07-25

Ziet er goed uit. Zolen nog niet gebruikt. Snelle levering

K van Nieuwland beoordeelde op 2019-07-19

Goed en snel gereageerd snelle levering en product zoals ik verwachte, prima dus.

M.E. Scheeringa beoordeelde op 2019-07-19

Snelle service. Bedankt.

Joan Ost beoordeelde op 2019-07-16

Een prima produkt en snel geleverd.

W.A. Bierman Van Meurs beoordeelde op 2019-07-13

snelle levering!

Anoniem beoordeelde op 2019-07-12

Snelle en goede levering!