den binnen 19B
5674TW Nuenen

9,9

Rianne Leferink beoordeelde op 2019-09-10

Super tevreden! Ik bestel graag bij mylovelynotebook. Bestelling wordt heel snel verzonden en als een prachtig cadeautje bezorgd, inclusief een handgeschreven kaartje!

Nordin beoordeelde op 2019-09-03

Fenomenaal!! Eerste keer dat ik me zo voel bij de levering van een bestelling in jaren! Heb dan ook mijn nieuwe webshop gevonden bij deze voor schrijfwaren en eventuele cadeautjes.
Snelle levering, waren in goede staat. Het leuke was gewoonweg hoe het ingepakt was: ik kreeg als het ware 2 cadeautjes van een wildvreemde. Werd gewoon kinderlijk opgewonden bij het openen van de doos en deed me dus meer dan ik verwacht had!!
Thanks voor dat gevoel =)

Helmy Steenbakkers beoordeelde op 2019-08-12

Ze hebben mij goed geholpen via telefoon met uitzoeken, kon het niet gevonden krijgen
Kei BEDANKT allemaal

Elk pakketje was een cadeautje dat was erg leuk en verrassend

Hanne beoordeelde op 2019-08-10

Snelle service en bestelling was heel mooi ingepakt (zomaar!) met 2 extra leuke kaartjes!

Martijn beoordeelde op 2019-07-29

Snelle verzending, top service via e-mail!

Judith beoordeelde op 2019-07-28

Snelle levering, prachtig ingepakt en nog eens een handgeschreven kaartje erbij. Top service dus!

Audrey van Esch beoordeelde op 2019-07-25

Wat een feestje! Wat leuk om te zien dat ik de 20.000e bestelling heb geplaatst! En wow, wat een prachtig pakket heb ik extra ontvangen. Met geweldige Stationery als een planner, kaarten, twee mooie notebooks en meer! De levering is altijd top, maar dit was nog meer een feestje. Bedankt voor het pakket én leuke verrassing, tot de volgende keer!

Lieve groet Audrey - Studio Online Marketing

Angelique beoordeelde op 2019-07-17

Alles altijd supersnel bezorgd, en mooi ingepakt, echt een cadeautje om te krijgen. Via e mail snel contact en veel informatie over cursus dagboekschrijven

Marieke beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering, prachtig ingepakt & een prima service!

Dieuwertje beoordeelde op 2019-07-03

Mooie boekjes, precies zoals gevraagd,snel geleverd en ook nog eens heel leuk ingepakt!

Daniëlle Leuvering beoordeelde op 2019-07-03

Wat een mooi bedrijf. Info staat goed en zeer compleet op de site. Daar kunnen anderen nog van leren. Levering is snel én vooral heel persoonlijk. Cadeautjes worden prachtig ingepakt. Heb de eigenaresse zelf ook mogen ontmoeten. Leuke vrouw met hoge kwaliteiten. Hier blijf ik mijn aankopen doen. For sure!

Lenie beoordeelde op 2019-06-03

Op Hemelvaartsdag een notebook van A&O ed, zaterdag al in huis! Netjes ingepakt, leuk kaartje erbij en tot slot een vriendelijk woord.

irene beoordeelde op 2019-05-31

Al vaker met groot succes notitieboeken e.d. besteld bij MyLovelyNotebook.
Dit keer kreeg ik helaas een wat beschadigd notitieboek, ik nam contact op, kreeg binnen een dag reactie én actie op een heel vriendelijke manier!
Ontzettend blij met de service en de passende oplossing, super!

Demi beoordeelde op 2019-05-15

Snel bezorgd en leuke verpakking. Erg tevreden

mo beoordeelde op 2019-03-13

heel fijn en prettig geholpen de volgende dag was alles binnen als of ik cadeautjes aan het uitpakken was alles zo mooi verpakt en een hele lieve kaart met tekst er bij echt een top bedrijf

Anouk beoordeelde op 2019-02-15

Snel geleverd, mooi verpakt om zo als kadoo door te geven, of om zelf van te genieten!

Wendy Alba beoordeelde op 2019-02-06

Kan altijd met vragen terecht, snel en meedenkend! Super fijne winkel waar ik met grote regelmaat koop! Alles op tijd binnen en altijd een cadeautje om uit te pakken 😁

Marjolein beoordeelde op 2019-02-06

Hele fijne webwinkel. Veel keuze en alles wordt netjes ingepakt verstuurd. Echt een aanrader!! Ook op social media volg ik ze graag!

Esmeralda Petrus beoordeelde op 2019-02-06

Mooie, overzichtelijke webshop. Ze denken altijd met je mee, zijn persoonlijk en geven het gevoel alsof we geruime tijd vriendinnen zijn. De bestellingen worden mooi ingepakt en met zorg naar je toe verzonden.

Jeanet beoordeelde op 2019-02-06

Een hele fijne webshop, met prachtige producten. Een snelle en betrouwbare levering , en niet onbelangrijk : je bestelling wordt met zorg en aandacht ingepakt. Het zijn echte cadeautjes om te ontvangen. Zeer blij met het mooie uitgebreide assortiment, keuze volop. Ik ben fan van deze webshop !