den binnen 19B
5674TW Nuenen

9,9

Lenie beoordeelde op 2019-06-03

Op Hemelvaartsdag een notebook van A&O ed, zaterdag al in huis! Netjes ingepakt, leuk kaartje erbij en tot slot een vriendelijk woord.

irene beoordeelde op 2019-05-31

Al vaker met groot succes notitieboeken e.d. besteld bij MyLovelyNotebook.
Dit keer kreeg ik helaas een wat beschadigd notitieboek, ik nam contact op, kreeg binnen een dag reactie én actie op een heel vriendelijke manier!
Ontzettend blij met de service en de passende oplossing, super!

Demi beoordeelde op 2019-05-15

Snel bezorgd en leuke verpakking. Erg tevreden

mo beoordeelde op 2019-03-13

heel fijn en prettig geholpen de volgende dag was alles binnen als of ik cadeautjes aan het uitpakken was alles zo mooi verpakt en een hele lieve kaart met tekst er bij echt een top bedrijf

Anouk beoordeelde op 2019-02-15

Snel geleverd, mooi verpakt om zo als kadoo door te geven, of om zelf van te genieten!

Wendy Alba beoordeelde op 2019-02-06

Kan altijd met vragen terecht, snel en meedenkend! Super fijne winkel waar ik met grote regelmaat koop! Alles op tijd binnen en altijd een cadeautje om uit te pakken ๐Ÿ˜

Marjolein beoordeelde op 2019-02-06

Hele fijne webwinkel. Veel keuze en alles wordt netjes ingepakt verstuurd. Echt een aanrader!! Ook op social media volg ik ze graag!

Esmeralda Petrus beoordeelde op 2019-02-06

Mooie, overzichtelijke webshop. Ze denken altijd met je mee, zijn persoonlijk en geven het gevoel alsof we geruime tijd vriendinnen zijn. De bestellingen worden mooi ingepakt en met zorg naar je toe verzonden.

Jeanet beoordeelde op 2019-02-06

Een hele fijne webshop, met prachtige producten. Een snelle en betrouwbare levering , en niet onbelangrijk : je bestelling wordt met zorg en aandacht ingepakt. Het zijn echte cadeautjes om te ontvangen. Zeer blij met het mooie uitgebreide assortiment, keuze volop. Ik ben fan van deze webshop !

Sandra beoordeelde op 2019-02-05

Deze webshop is zo slecht voor mijn notebook verslaving! Maar wat een geweldige service leveren ze hier. Altijd een persoonlijke boodschap en verpakt als kadootje. Als ze een kleur niet hebben of je zoekt iets speciaals bestellen ze het voor je. Maar ook de informatie over de notitieboeken zijn uitgebreid en als je echt iets zoekt kunnen ze je goed adviseren over wat je het beste kan nemen. I love it! ๐Ÿ˜

Daphne beoordeelde op 2019-02-05

Zeer tevreden. Snelle levering en leuk met persoonlijke touch!

Annemieke van Ipenburg beoordeelde op 2019-02-05

Als ik iets nodig heb op het gebied van notitieboeken kijk ik eerst bij My Lovely Notebook (en tussendoor ook nog vaak). De aandacht die Juliette en haar team aan iedere bestelling geven is buitengewoon. Of je nou een enkel pennetje koopt of een stapel notitieboeken, als is met zorg en liefde ingepakt, zodat het elke keer weer als een cadeautje binnenkomt. En alle notitieboeken zijn van goede kwaliteit en met zorg uitgezocht.

Lonneke weijers beoordeelde op 2019-02-05

Superbedrijf! Bestellingen worden mooi en met veel aandacht ingepakt. Voelt heel persoonlijk :) Snelle en goede service.

Lynn beoordeelde op 2019-02-05

Prachtige webshop met geweldige producten. Al regelmatig wat besteld bij Juliette en het word altijd met veel liefde geleverd. Echt een cadeautje voor jezelf. Ook super groot assortiment. Je wordt er bijna hebberig van! Absoluut een aanrader. Dus heb jij een notitieboekje nodig, of een agenda, of een fotoalbum. Check deze site!

Fenke beoordeelde op 2019-02-05

Geweldige webshop waar je fantastisch geholpen wordt. Snelle service, prachtige producten en bevlogen mensen achter de schermen. Mijn vaste bestelplek! ๐Ÿ‘๐Ÿป

Daisy beoordeelde op 2019-02-05

My lovely notebook is zeer betrouwbare en snel met leveren en zijn zeer vriendelijk in een woord een top online shop.

Ron van Driel beoordeelde op 2019-02-03

Slotje van dagboek gebruiksonvriendelijk!
Matig taalgebruik in promo e-mail weerhoudt mij van inschrijven cursus

Chris beoordeelde op 2019-01-31

Ontzettend tevreden! Supersnel in huis, heel fijn dat het door de brievenbus past en mooi ingepakt. Ook het boekje is van goede kwaliteit en lijkt precies op de foto. Hopelijk komen er meer zeemeerminthemaboekjes, dan word ik een terugkerende klant zodra deze vol is!

Marlies beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering, persoonlijk kaartje erbij, super netjes verpakt + zelfs INGEPAKT! Echt een feestje om hier iets te bestellen en te ontvangen ;-) Dat ga ik vaker doen!

sabrina van Doesburg beoordeelde op 2018-12-26

uitstekende service met zeer kwalitatieve notebooks en producten. ik bestel mijn Nuuna notebooks altijd hier. met veel plezier overigens! bedankt voor alles xx