Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Gaby Mus beoordeelde op 2017-09-01

Mooie goedverpakte spulletjes. de doos is heel onopvallend dus het is niet meteen te zien waar je geshopt hebt.
Spullen waren met zorg ingepakt.

Reactie van Euphoria:
FULL SCORE! Daar doen we het voor. Zeker dat we niets beter konden doen? Thanks voor je review. Graag tot ziens :)

Jumanah Khayat beoordeelde op 2017-08-13

At first my order was not correctly processed and I received one of my items as requested and the rest was not what I listed.

It took only one email for the team to respond positively and directly offering to send the correct items at no cost while asking me to keep the ones already received.

If you ask me, this is customer service at level A1+, I will surely come back to Euphoria.

Thank you team ... I am a very satisfied customer.

Dear Jumanah Khayat,

Thanks for your extensive review. I'm glad everything turned out fine like this. This was the easiest and best way for the both of us to solve the issue. We're sorry that it occurred, but glad that everything turned out great.

We hope to see you again on our website!

Kind regards,
Mark

tevreden klant beoordeelde op 2017-08-09

open minded en gastvrije shop.
Goede service en garantie op je product die goed nageleefd word bij defect.
Ik vind het een hele goede shop en raad het zeker aan om het te bezoeken.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je uitgebreide review. En natuurlijk goed om te lezen dat die dan ook nog positief is. Graag tot ziens in onze winkel!

Chris beoordeelde op 2017-08-07

Langs gegaan om een bestelling te plaatsen, zelf vind ik het een mooie open winkel en ziet er erg netjes uit .. de mensen zijn open en hebben verstand van zaken, zijn behulpzaam. De service is uitstekend en ze denken met je mee .. zeker een aanrader om eens langs te gaan . Kan uit ervaring zeggen dat de koffie klaar staat.

Beste Chris,

Bedankt voor deze review en de reviews op de webshop van je gekochte producten. Wij zijn erg blij dat je tevreden bent en dit dan ook nog eens wil delen met de wereld. Graag tot ziens als je weer eens wat nodig hebt (en/of voor nog een kopje koffie?)!

Joris beoordeelde op 2017-07-20

Vanaf bevestiging tot en met de verzending; de prompte berichtgeving van de status van de bestelling leest prettig en uitermate vriendelijk. De bestelling is dan ook keurig op tijd, de volgende dag in huis.

Beste Joris,

Fijn om te lezen dat je blij bent met de ervaring bij Euphoria. Met al die 5-sterbeoordelingen zijn wij natuurlijk ook erg blij! Graag tot een volgende keer!

Frankyb beoordeelde op 2017-07-14

Geweldige winkel
Lage drempel niets hoeft niet alles mag en gewoon mega relax.
Mooie is het zien voelen en bekijken van producten. Ipv online en hopen dat je wat goeds heb ipv alleen leuk er uit zien.

Reactie van Euphoria:
Mega relax! Haha, dat horen we graag. Bedankt voor je positieve feedback. Blij dat je zo'n positieve ervaring hebt. Graag tot ziens in de winkel!

Anoniem beoordeelde op 2017-07-04

Fijne ervaring. Bestelling plaatsen was super en de levering ook. Ik werd goed op de hoogte gehouden.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Daar doen we het voor!

de schrijver beoordeelde op 2017-05-21

Perfecte levering

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor de positieve feedback. We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens bij Euphoria!

Brenda Idzenga beoordeelde op 2017-05-05

Duidelijke omschrijving producten, snelle en discrete levering. Super!

Reactie van Euphoria:
Mooi dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor je review en graag tot ziens!

Anoniem beoordeelde op 2017-05-01

Zeer tevreden!

Reactie van Euphoria:
Goed om te horen! Bedankt voor je positieve feedback: wordt zeer gewaardeerd!

AR beoordeelde op 2017-04-19

Prima ervaringen met Euphoria. Altijd keurig te woord/mail gestaan. Verzending discreet en op tijd. Optie voor afhaallocatie.

Reactie van Euphoria:
Awesome! Bedankt voor je zeer positieve feedback AR. Ik ben blij dat we alles naar wens kunnen regelen voor je. Daar doen we het voor! Graag tot ziens bij Euphoria of opnieuw op www.euphoria.frl

De Jong beoordeelde op 2017-04-15

Netjes verpakt en als omschreven!

Reactie van Euphoria:
En daar doen we het voor: tevreden klant! Bedankt voor de geplaatste ervaring en fijn dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens bij Euphoria!
Groet,
Mark

AFB Verdonk beoordeelde op 2017-04-09

Snel en discreet geleverd, mooi product!

Reactie van Euphoria:
Hoppa: 5 sterren voor ons. Bedankt! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Graag tot ziens bij Euphoria ;)

Penny beoordeelde op 2017-03-28

Dag na de bestelling een keurig pakketje ontvangen. Zowel de lingerie als het jurkje waren prachtig verpakt. En ook de inhoud was naar volle tevredenheid.

Reactie van Euphoria:
Topscore voor ons: Yes! Bedankt voor je positieve feedback en super dat alles naar tevredenheid is geweest.

Blaauw beoordeelde op 2017-02-21

Ik ben heel tevreden met de afhandeling van mijn bestelling. Ze houden je goed op de hoogte van de verwerking van de bestelling. In mijn geval was iets niet op voorraad maar een paar dagen later had ik het in niet opvallende verpakking met extra kadootje in huis. Kwaliteit van producten is heel goed.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je geplaatste review. Fijn om te horen dat we de (onvoorziene) extra levertijd een beetje goed hebben kunnen maken. Graag tot ziens bij Euphoria!

jens zoetekouw beoordeelde op 2017-01-05

Snelle service en kon het product volgende werkdag in de winkel ophalen werd daar er leuk en vriendelijk geholpen fijne winkel

Reactie van Euphoria:
Wow! Bedankt voor je positieve beoordeling! En natuurlijk graag tot ziens bij Euphoria!

paul beoordeelde op 2016-12-28

Snelle levering. Ik werd goed geinformeerd via de mail.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve feedback! En natuurlijk graag tot ziens bij Euphoria!

André beoordeelde op 2016-11-16

Uitstekend! Ik heb jullie inmiddels aanbevolen bij vrienden van mij uit Meppel.
Groetjes, André

Reactie van Euphoria:
Wow, leuk om nieuwe fans te hebben! Bedankt voor de positieve review en het tippen van Euphoria aan anderen. Wordt zeer gewaardeerd.

Kees van der Laan beoordeelde op 2016-10-28

Prachtig zaakje. Ruim, overzichtelijk en een leuk assortiment. Je wordt goed en vriendelijk geholpen. Een aanwinst voor Heerenveen.

Reactie van Euphoria:
Kneiters, wat een positieve review! Bedankt!

Posthuma beoordeelde op 2016-09-22

Ik ben zelden zo goed geholpen! Mark heeft een uitgebreid overzicht gemaakt met de verschillende opties en mogelijkheden. Ideaal! Uiteraard discreet verpakt, met nog een gratis goodie in de doos. Echt top!!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je geweldige beoordeling. Ik ben blij dat ik je goed heb kunnen helpen! Mocht je nog vragen hebben ergens over, kan je altijd contact opnemen met Euphoria. ^Mark