Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Brenda Idzenga beoordeelde op 2017-05-05

Duidelijke omschrijving producten, snelle en discrete levering. Super!

Reactie van Euphoria:
Mooi dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor je review en graag tot ziens!

Anoniem beoordeelde op 2017-05-01

Zeer tevreden!

Reactie van Euphoria:
Goed om te horen! Bedankt voor je positieve feedback: wordt zeer gewaardeerd!

AR beoordeelde op 2017-04-19

Prima ervaringen met Euphoria. Altijd keurig te woord/mail gestaan. Verzending discreet en op tijd. Optie voor afhaallocatie.

Reactie van Euphoria:
Awesome! Bedankt voor je zeer positieve feedback AR. Ik ben blij dat we alles naar wens kunnen regelen voor je. Daar doen we het voor! Graag tot ziens bij Euphoria of opnieuw op www.euphoria.frl

De Jong beoordeelde op 2017-04-15

Netjes verpakt en als omschreven!

Reactie van Euphoria:
En daar doen we het voor: tevreden klant! Bedankt voor de geplaatste ervaring en fijn dat alles naar wens geweest is! Graag tot ziens bij Euphoria!
Groet,
Mark

AFB Verdonk beoordeelde op 2017-04-09

Snel en discreet geleverd, mooi product!

Reactie van Euphoria:
Hoppa: 5 sterren voor ons. Bedankt! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Graag tot ziens bij Euphoria ;)

Penny beoordeelde op 2017-03-28

Dag na de bestelling een keurig pakketje ontvangen. Zowel de lingerie als het jurkje waren prachtig verpakt. En ook de inhoud was naar volle tevredenheid.

Reactie van Euphoria:
Topscore voor ons: Yes! Bedankt voor je positieve feedback en super dat alles naar tevredenheid is geweest.

Blaauw beoordeelde op 2017-02-21

Ik ben heel tevreden met de afhandeling van mijn bestelling. Ze houden je goed op de hoogte van de verwerking van de bestelling. In mijn geval was iets niet op voorraad maar een paar dagen later had ik het in niet opvallende verpakking met extra kadootje in huis. Kwaliteit van producten is heel goed.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je geplaatste review. Fijn om te horen dat we de (onvoorziene) extra levertijd een beetje goed hebben kunnen maken. Graag tot ziens bij Euphoria!

jens zoetekouw beoordeelde op 2017-01-05

Snelle service en kon het product volgende werkdag in de winkel ophalen werd daar er leuk en vriendelijk geholpen fijne winkel

Reactie van Euphoria:
Wow! Bedankt voor je positieve beoordeling! En natuurlijk graag tot ziens bij Euphoria!

paul beoordeelde op 2016-12-28

Snelle levering. Ik werd goed geinformeerd via de mail.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve feedback! En natuurlijk graag tot ziens bij Euphoria!

André beoordeelde op 2016-11-16

Uitstekend! Ik heb jullie inmiddels aanbevolen bij vrienden van mij uit Meppel.
Groetjes, André

Reactie van Euphoria:
Wow, leuk om nieuwe fans te hebben! Bedankt voor de positieve review en het tippen van Euphoria aan anderen. Wordt zeer gewaardeerd.

Kees van der Laan beoordeelde op 2016-10-28

Prachtig zaakje. Ruim, overzichtelijk en een leuk assortiment. Je wordt goed en vriendelijk geholpen. Een aanwinst voor Heerenveen.

Reactie van Euphoria:
Kneiters, wat een positieve review! Bedankt!

Posthuma beoordeelde op 2016-09-22

Ik ben zelden zo goed geholpen! Mark heeft een uitgebreid overzicht gemaakt met de verschillende opties en mogelijkheden. Ideaal! Uiteraard discreet verpakt, met nog een gratis goodie in de doos. Echt top!!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je geweldige beoordeling. Ik ben blij dat ik je goed heb kunnen helpen! Mocht je nog vragen hebben ergens over, kan je altijd contact opnemen met Euphoria. ^Mark

Struik beoordeelde op 2016-09-19

Gewoon snel binnen en heel gemmakk

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je review! Dat waarderen we zeer bij Euphoria!

Bakker beoordeelde op 2016-09-16

Top communicatie

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je super positieve review!

faber beoordeelde op 2016-09-14

We hebben er v

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Helaas lijkt er met je toelichting iets niet helemaal goed te zijn gegaan. Als je je volledige toelichting wilt sturen naar info@euphoria.frl, zal ik proberen of ik dat kan toevoegen. Bedankt!

Hans beoordeelde op 2016-08-21

Goed advies voor het gebruik van het door mij gekochte artikel en werd op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Prima!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve reactie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de service van Euphoria!

tevreden klant beoordeelde op 2016-07-15

Super service! Maandag besteld, dinsdag in huis. Neutrale verpakking waardoor anderen niet kunnen zien waar vandaan het pakketje afkomstig is...

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je review! En graag tot ziens bij Euphoria.frl!

Van der Tuin beoordeelde op 2016-06-09

goede service, mooie producten,.snelle levering, en in de Winkel in Heerenveen hebben ze lekkere koffie

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent!

Berveling beoordeelde op 2016-05-20

Aardige mensen, nuttige adviezen. Lekkere koffie
Een opgevolgd en naar volle tevredenheid afgerond. Kom daar zeker weer.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor de review! Graag tot ziens bij Euphoria in Heerenveen of op www.Euphoria.frl

Wieberen van der Tuin beoordeelde op 2016-05-06

goede kwaliteit en prima service,....lekkere koffie in de winkel

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen!