Lindegracht 43
8441GK Heerenveen

Martine beoordeelde op 2018-03-12

Goede service!

Beste Martine,

Je moet nog steeds even wachten op het laatste deel van je bestelling, maar toch al zo positief. Fijn om te zien dat je ondanks dat zo tevreden bent! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en ik hoop je weer opnieuw te mogen verwelkom op onze webshop of in de winkel.

Lennart de Vries beoordeelde op 2018-03-07

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je zeer positieve feedback Lennart. Goed voor ons op te weten dat je tevreden bent, maar ook voor nieuwe klanten uiteraard. Graag tot ziens bij Euphoria.

Jose Rodenburg beoordeelde op 2018-03-03

Snelle correcte levering

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve feedback. Ik ben blij dat je tevreden bent over de service. Ik hoop je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Euphoria.

marlon mohunlol beoordeelde op 2018-02-28

Goede service en snelle levering...

Beste Marlon,

Blij om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met Euphoria. Goed voor ons om te weten, maar natuurlijk ook voor toekomstige klanten.

Graag tot ziens bij Euphoria!

Cees van Baalen beoordeelde op 2018-02-23

Mijn vragen direct beantwoord. Op basis van mijn bestelling is advies over alternatieven gegeven die erg zinvol waren.
Prettige afhandeling. Voelt discreet en betrouwbaar.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je zeer positieve feedback. Ik ben blij dat je zo tevreden bent! Daar doen we het tenslotte voor. Graag tot ziens bij Euphoria.

j.r. de boer beoordeelde op 2018-02-20

was niet op voorraad (had vermeld moeten worden) maar alsnog na geleverd

Beste J.R. de Boer,

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Nogmaals onze excuses voor de onjuiste communicatie over de levertijd. Ik ben blij dat je tevreden bent met het verdere verloop van je bestelling. En bedankt voor het delen van je ervaring, dat wordt zeer gewaardeerd. Ik zie je in de toekomst graag opnieuw bij Euphoria.

A. Stremler beoordeelde op 2018-02-19

Beste A.,

Bedankt voor het delen van je ervaring met Euphoria. We zijn blij dat je ervaring positief is. Graag tot ziens bij Euphoria.

Bas vossenberg beoordeelde op 2018-02-15

er goed bevallen
Duurde even voor de bestelling er was, maar was maatwerk
leuke persoonlijke noot erbij!
aanrader!

Beste Bas,

Nogmaals heel erg bedankt voor je bestelling, maar ook voor het plaatsen van je beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de afhandeling. We hopen je graag weer te mogen verwelkomen in onze webshop.

Jon beoordeelde op 2018-02-12

Beste Jon,
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Euphoria. Dat wordt zeer op prijs gesteld en wij vinden het superfijn dat je zo'n positieve ervaring gehad hebt. Graag tot ziens bij Euphoria!

A.E.J. van der Vlist beoordeelde op 2018-02-11

Beste A.E.J.,

5 sterren: te gek! Daar zijn we blij mee. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het te delen. Graag tot een volgende keer bij Euphoria.

Daisy Wackenier beoordeelde op 2018-02-08

vrijdag besteld, zaterdag geleverd. Vriendelijke, vrolijke en correcte behandeling en opvolging van bestelling en betaling.

Beste Daisy,

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Euphoria. We zijn blij dat alles naar wens verlopen is. Graag tot een volgende keer!

Willem Bicker beoordeelde op 2018-02-01

Reactie van Euphoria:
Blij dat je tevreden bent Willem. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en graag tot ziens bij Euphoria!

Ulrike Klawitter beoordeelde op 2018-01-19

Tevreden, goede service, correcte afhandeling, snelle levering.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor je positieve review. Jij blij = wij blij. Graag tot een volgende keer bij Euphoria!

Ant Folkerts beoordeelde op 2018-01-16

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat alles zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer op onze webshop!

Delight beoordeelde op 2018-01-14

Levertijd zoals aangegeven per product.

Degelijke pakket verpakking. Zeer goed afgesloten bruine doos voorzien van een aantal nieten. Zal bijv. bij verzenden ook niet per ongeluk open gaan.

Bij ondeugdelijk product zeer goede klantenservice!

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat je blij bent met de geboden oplossing. Jij bedankt voor het snelle terugsturen. We verwelkomen je graag opnieuw op de webshop of in onze winkel.

Peter Maes beoordeelde op 2018-01-11

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring Peter. Fijn dat we een voldoende krijgen! Graag tot een volgende keer op onze webshop.

Alfred beoordeelde op 2018-01-03

Duidelijke site. Helder in productie- en levertijd. Persoonlijke noot bij uitlevering. Super kwaliteit! Le.Of.En.Ge.

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je review Alfred. Blij dat je zo positief bent en leuk dat je dat met anderen en met ons wilt delen. Graag tot een volgende keer op onze webshop!

Machiel Vrij beoordeelde op 2018-01-02

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je positieve review. Fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Graag tot een volgende keer!

R. Van Riel beoordeelde op 2018-01-01

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je feedback. Mooi dat we de Full Score mochten ontvangen. Ik ben blij dat alles zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.

Carin beoordeelde op 2017-12-26

Reactie van Euphoria:
Bedankt voor het delen van je ervaring met Euphoria. Fijn dat het zo positief is! We hopen je dan ook graag opnieuw te mogen verwelkomen op onze webshop of in de winkel.