Molendijk Zuid 23B
5481 WZ Schijndel
073-2032487

Google Plus/Places - 10,0

A. Kastelijn beoordeelde op 2019-04-13

Prima service en de fiets is perfect. We laten de fiets 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt geven. Geheel kosteloos! Wij zijn uiterst tevreden over de fietsen en de service die er geboden wordt.

W. beoordeelde op 2019-04-12

Prettig geholpen aan telefoon. Goede informatie. Snelle levering. En de fietsen zijn fantastisch

Rob Molema beoordeelde op 2019-04-12

Ik heb twee jaar geleden een vouwfiets, de XX 6, bij Shinga gekocht. Werkelijk prima vouwfiets. Waren een paar kleine dingetjes, werkelijk perfect en snel opgelost. Grote complimenten voor het product en de klantenservice!

Jan Verhoef beoordeelde op 2019-04-10

De fiets werd netjes afgeleverd.

Maya Hugenholtz beoordeelde op 2019-04-08

Zoals gewoonlijk uitstekende service bij Shinga!

H.P.B. Altona beoordeelde op 2019-04-06

duidelijke produktbeschrijving , zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en super snelle levering. de service en garantie van shinga is bovendien boven alle twijfel verheven !!!!!!!!

Carola Hofman beoordeelde op 2019-04-02

Snelle levering!! Alles voor de fijn vouwfiets.

W. Knulst beoordeelde op 2019-03-19

Goede service, vriendelijke mensen.
Snelle levering.
Heel erg tevreden.

fred uittermark beoordeelde op 2019-02-04

Snelle en goede levering

Wil Heeman beoordeelde op 2019-02-04

Super klantvriendelijk en heel behulpzaam

Arnie Nai beoordeelde op 2019-02-04

Levering was uitgesteld echter door gorge communicatie was dat geen probleem

dany de koeyer beoordeelde op 2019-02-02

Zeer betrouwbare website , correcte levering met goede uitleg over de fietsen en degelijk materiaal .

Gerrit de Boer beoordeelde op 2019-01-23

Uitstekende communicatie. Reageert snel. Doet wat ze beloven.

Gerard van Zaal beoordeelde op 2019-01-20

Prima winkel, alles klopt.

Jeanette Kalop beoordeelde op 2019-01-16

Twee en een half jaar geleden een fiets gekocht. Na een paar maanden een afspraak gemaakt voor een servicebeurt en op de dag van de afspraak aangereden. De schade (niet veel) aan de fiets is tijdens de servicebeurt kosteloos hersteld. Vandaag na meer dan 2 jaren met de fiets gegaan vanwege een valpartij. De fiets weer tiptop in orde gemaakt, zelfs een nieuwe stuurkolom geplaatst. Naar de rekening gevraagd. Kost niets. De fiets is in mijn auto geplaatst door een medewerker. Ik heb heel veel plezier van de fiets en ben heel blij met de service die wordt gegeven. Bedankt heren.

Jouël Melief beoordeelde op 2019-01-14

Bestelling is snel geleverd. We hadden daarna problemen met het display van de fiets en hier is zeer adequaat op gereageerd. Dit bedrijf heeft service met hoofdletters geschreven. Top.

Tom Verschraegen beoordeelde op 2019-01-03

Zeer snel geleverd,
goed product.

Fiona Holtz beoordeelde op 2018-12-29

Snelle verzending,goede verpakking.Mooi en kwalitatief goed product.

Corrie Hogenboom beoordeelde op 2018-12-19

Ik heb uitgebreid de verschillende modellen vouwfiets uit kunnen proberen in Schijndel. De bestelling werd snel uitgevoerd, gratis bezorging aan huis op het afgesproken tijdstip. En ik heb altijd direct antwoord gekregen op de vragen die ik stelde. Gewoon prima, dus!

Wim Amkreutz (welzijnsgroep) beoordeelde op 2018-12-13

Zeer tevreden, snelle levering, correcte service!