Wilhelminastraat 75N

Roy Burink beoordeelde op 2019-05-08

Top snelle levering

Marian de Haas beoordeelde op 2019-05-08

lut De Vocht beoordeelde op 2019-05-08

Uitermate tevreden over de snelle levering

Smits Joannes beoordeelde op 2019-05-07

Joseph Hendrickx beoordeelde op 2019-05-07

Heel tevreden, ik zou niet weten waar ik anders onderdelen voor mijn e.move zou kunnen vinden, en dan nog voor een lage prijs en supersnel geleverd.

Michael Bohne beoordeelde op 2019-05-07

G van der Mijde beoordeelde op 2019-05-06

patrick schaeken beoordeelde op 2019-05-06

jan van den Berg beoordeelde op 2019-05-06

top geregeld allemaal
keurig op tijd geleverd

Paul de Haan beoordeelde op 2019-05-06

Eerst telefonisch goede informatie ontvangen en vervolgens een snelle levering.

Sten Ekholm beoordeelde op 2019-05-06

I T Csizmarik beoordeelde op 2019-05-06

n teb have beoordeelde op 2019-05-03

Niels Besselink beoordeelde op 2019-05-03

Volgens de site wel op voorraad, maar na bestellen is het niet op voorraad. Dit is het enige min punt.