Wilhelminastraat 75N

8,9

Google Plus/Places - 8,6

Menno Nijboer beoordeelde op 2019-09-11

Remi Vandeputte beoordeelde op 2019-09-11

Snelle levering en prima product voor een scherpe prijs.

Robert-Paul Groenewegen beoordeelde op 2019-09-10

Probleem met de ombouwset na 1 jaar. Telefonisch overleg gehad en advies gekregen om nieuw onderdeel te bestellen. Binnen een 24 uur onderdeel binnen en probleem opgelost! Oude onderdeel zelfde dag gratis retour kunnen sturen en binnen 24 uur weer geld teruggestort gekregen. Kan niets anders zeggen top service !! 👍🏻

Gerard Doornhein beoordeelde op 2019-09-10

Dina Van der lei beoordeelde op 2019-09-10

goede service , snelle levering

uitstekend

J.M.D.M van der Zande beoordeelde op 2019-09-10

EGvA beoordeelde op 2019-09-10

Vandaag besteld morgen in huis!! Erg goed!!!

Martin Reijinga beoordeelde op 2019-09-09

Snel in huis, helemaal top.

gerd van Kranenburg beoordeelde op 2019-09-09

Tevreden heb je iets verkeerd gekocht of het past niet kan je het zo retourneren en krijg je je geld terug.
Volgende keer weer daar bestellen snel geleverd en goede kwaliteit.

Nicolas Pczycki beoordeelde op 2019-09-09

Michel de Reus beoordeelde op 2019-09-09

R Fokkema beoordeelde op 2019-09-08

Lieke van Balen beoordeelde op 2019-09-06

Joeri De Kimpe beoordeelde op 2019-09-04

Snelle en correcte levering!

d van kerpel beoordeelde op 2019-09-04

Cor van Bakel beoordeelde op 2019-09-03

Alle onderdelen zijn netjes geleverd, jammer dat ik ze nog niet heb kunnen monteren.

Moïra Drost beoordeelde op 2019-09-02

Na telefonisch contact zeer goed advies ontvangen

Hendik Overdevest beoordeelde op 2019-09-02

Kris Leys beoordeelde op 2019-09-02

Vlotte levering

Peter Booij beoordeelde op 2019-09-01

Goede zelfbouw e-bike sets en een goede service ook qua garantie