Wilhelminastraat 75N

8,9

Google Plus/Places - 8,6

wim leo beoordeelde op 2019-07-07

Prima...
verzending kan misschien sneller.

yves simoens beoordeelde op 2019-07-05

Hans Peeters beoordeelde op 2019-07-03

beschrijving op de website was niet duidelijk voor mij. Vandaar telefonisch contact. Dat verliep goed.
Verbeterpunt: telefonische bereikbaarheid op maandag.

Henk van Londen beoordeelde op 2019-07-02

Betaling was niet doorgekomen.Gemaild en toen werd alsnog snel verstuurd.

Wim van Arkel beoordeelde op 2019-07-01

Zeer goed en vlot geleverd

Jean Thijs beoordeelde op 2019-07-01

mohamed elhachmi beoordeelde op 2019-07-01

sake bootsma beoordeelde op 2019-07-01

Ondanks dat dit de eerste keer is ben ik zeer tevreden met het contact en de levering daarvan.een aanrader!

Furgell Van Rabenswaay beoordeelde op 2019-07-01

Heel goed geadviseerd en snelle reactie op de Ap

W.J. de Zwart beoordeelde op 2019-07-01

Annelies Pennings beoordeelde op 2019-06-30

Snelle levering en precies zo als besteld en op foto staat.

Michael Vincze beoordeelde op 2019-06-30

Goederen kwamen op tijd aan, past perfect.
Ik ben zeer tevreden, graag weer!

Wim Janssen beoordeelde op 2019-06-28

Moeilijk om contact te krijgen bij specifieke problemen en bestellingen. 5 x contact gehad in het buitenland telkens iemand anders aan de telefoon telkens opnieuw probleem schetsen. Niet aangenaam als klant. Voor het overige hulpvaardig

Rudy Butter beoordeelde op 2019-06-28

Hoge kwaliteit set. Helaas mistte er een verlengkabel die ik had bijbesteld maar die werd maandag ochtend om 9 uur prompt verstuurd.
Goed service! De handleidingen mogen iets duidelijker.

Farzad Ghaffari beoordeelde op 2019-06-28

Grietje Straver beoordeelde op 2019-06-27

Goed geholpen. Jammer dat er geen handleiding beschikbaar is voor montage.

Gerard Van Weert beoordeelde op 2019-06-26

Tweemaal gebeld om raad, uitstekend geholpen, daar kunnen vele winkels wat van leren.

L.J. van de Vreede beoordeelde op 2019-06-26

Goed produkt. Verbeterpunt: vermelden van maten zoals diameter connector en de steek van de pennen.

Wim Verdonck beoordeelde op 2019-06-25

Ik ben tevreden over de snelle correcte levering. De handleidingen echter vind ik wat aan de magere kant voor mensen die niet veel technische bagage hebben. Het zou beter zijn om een STAP voor STAP handleiding te geven. Een voorbeeldje: de handleiding om de remsensoren te plaatsen was niet beschikbaar op de website. Ik heb de vraag gesteld en krijg een mail met het prentje dat ook bij het product in de webshop staat, zonder extra uitleg. Je dient de remkabel te verwijderen, wat niet lukt met de uitgerafelde kant. Je koopt dus best nieuwe remkabels. Dan moet je nog weten dat een remkabel verschillende soorten 'nippels' kan hebben. Dit was duidelijk geweest met een deftige handleiding voor 'noobs'.

MGJ Geurts van Kessel beoordeelde op 2019-06-25

Zeer snel gevonden wat ik nodig had en een snelle levering.
Ik ben zeer tevreden over de site.