voederheil 12
5411RK Zeeland

9,0

Google Plus/Places - 10,0

Ed Wijker beoordeelde op 2018-01-31

Snelle levering (1 werkdag) en prima service. Ondanks een zeer kleine bestelling (noodzakelijk onderdeeltje voor een klus) werd deze gratis bezorgd!

Jan beoordeelde op 2018-01-31

Product voldoet aan de beschrijving

Esmee beoordeelde op 2018-01-28

Goede service!

Martha beoordeelde op 2018-01-16

Snelle levering. Pakket was niet onnodig groot.

Bas beoordeelde op 2018-01-05

Prima levering.

Ruud. C. beoordeelde op 2018-01-05

Misschien had ik net pech, maar ik kreeg 3 dagen na de bestelling te horen dat de deurkrukken die ik besteld had niet geleverd konden worden, terwijl er op de site staat dat ze voorradig zijn.
E werd wel een duur alternatief aangeboden met wat korting.
Ik heb wel keurig mijn geld teruggestort gekregen en heb dezelfde deurkrukken bij online deurbeslag besteld. Bleek dat hetzelfde product een stuk goedkoper was en keurig binnen 2 dagen geleverd.

Jan Vossen beoordeelde op 2017-12-30

Ik bestelde een digitale deurspion met kamera op 24 december 2017. Het artikel werd op 29 december 2017 (kerstdagen zitten er tussen) door DHL geleverd op een ander adres als het mijne. Dat er op 29-12 een levering zou plaatsvinden werd mij niet gemeld. Ik ben niet tevreden over DHL.

Ik ben tevreden over de communicatie met deurbeslag-expert, met name Luuk van Dongen. Ook het artikel voldoet aan de verwachting.

Hein beoordeelde op 2017-12-29

Ontevreden, besteld, betaald, nog steeds niets ontvangen...............................

Patrick Wessels beoordeelde op 2017-12-16

Zeer goede service. Snelle reactie op mijn e-mail en helder advies over het te gebruiken deurbeslag. Boven verwachting snel verzonden en degelijke producten. Zeer tevreden over! Na een paar maanden bij bouwmarkten en elders zoeken naar de juiste oplossing is dit werkelijk een verademing dat het eindelijk gelukt is.

Claudia beoordeelde op 2017-12-15

Heel tevreden. Goede levering en snel. Netjes verpakt👍

Jur beoordeelde op 2017-12-12

Bestelling prima verlopen en product goede kwaliteit. Track & Trade was handig geweest.

Henk beoordeelde op 2017-12-08

Duidelijke site. Scherpe prijzen. Snelle levering. Gewoon top

Johan de Klein beoordeelde op 2017-11-23

Goede ervaring met Deurbeslag Expert. De service was goed en na bestelling ontving ik mijn pakket binnen 24 uur.

Jarno beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering, duidelijke website! 👍

Egber beoordeelde op 2017-10-27

Heb enkele keren contact gehad met de klantenservice. Ben erg goed geholpen. De levering was snel. Erg blij met de producten en service.

Jeroen beoordeelde op 2017-10-24

Voor de deurklopper voor buiten werden 4 zeer roestgevoelige schroeven bijgeleverd, binnen 2 weken al vervangen door rvs. Voor de knop waar de ring op valt werden twee niet passende (de kop van de schroefjes mag max 2,5mm zijn) schroefjes bijgeleverd waarvan de kop niet in de daarvoor bestemde ruimte valt maar daar buiten, ziet er erg lelijk uit.

Paul beoordeelde op 2017-08-30

Het is altijd lastig om een webwinkel te beoordelen als er iets fout gaat. Moet je dan beoordelen op de oplossingsbereidheid en -vaardigheid of op het feit dat het uiteindelijk erg lang duurde voor de bestelling werd afgeleverd.
Gek genoeg gaat het bij Coolblue nooit fout en nu, de eerste keer dat ik bij Deurbeslag Expert bestelde, duurde het uiteindelijk net iets minder dan drie weken.
Het mail- en telefooncontact verliep helaas ook niet helemaal vlekkeloos, vandaar dat ik er toch Matig als beoordeling heb achtergelaten. Ik geef ze echter het voordeel van de twijfel, dus als deze ene deurkruk bevalt, zal ik zeker nog een bestelling plaatsen.

Koper uit Tilburg beoordeelde op 2017-06-06

Tussen de feestdagen in besteld. Ietwat verlat geleverd..
Echter bij nabellen, zeer snel en correct nageleverd.

Marvin beoordeelde op 2017-05-17

Snelle levering, mooie producten en de verhouding prijs/kwaliteit is goed!

Erik ten Hoven beoordeelde op 2017-04-24

Zeer goede ervaringen met het bedrijf, van de service tot het product was alles gewoon goed geregeld.