Vluchtoord 11
+31 85 782 5333

8,3

Google Plus/Places - 7,2

Bea beoordeelde op 2019-06-24

Goede service, correcte levering... gewoon in orde!

J.v.d.Wijngaard beoordeelde op 2019-06-24

Hadden 6 deurbeslag besteld en er kwamen er maar 4.Na gebeld te hebben kwamen de andere twee 14 dagen later.ook zou ik hierover terug gebeld worden maar is niet gebeurt.

N..Claus beoordeelde op 2019-06-19

Snel.geleverd correct verzonden

Anoniem beoordeelde op 2019-06-18

Tim beoordeelde op 2019-06-18

Product was compleet geleverd, binnen de 2-3 werkdagen. Helemaal goed dus.

Henri beoordeelde op 2019-06-18

Voor zover nu te beoordelen is het prima kwaliteit.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-14

Wim beoordeelde op 2019-06-12

Snelle service en kwaliteis is goed

Jelle Beunk beoordeelde op 2019-06-11

uitstekende kwaliteit

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Anbna beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering, goed verpakt.

Wilbert Vermeulen beoordeelde op 2019-06-10

Lezen hun mail niet sturen zo maar af en ben al een week bezig om het terug te sturen. Hopelijk lukt het morgen en krijg ik aankoopbedrag met portokosten terug

Marc beoordeelde op 2019-06-10

Beschrijving op de site is helder en accuraat. Slot en brievenbus pasten precies. Product goed verpakt en snel in huis. Ook goed geprijsd in vergelijking met concurrenten.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-10

M. HAALBOOM beoordeelde op 2019-06-05

Snelle service. Prima geregeld.

Anne beoordeelde op 2019-06-05

Prima levering, heel goed deurbeslag voor deze prijs

B. Vroklage beoordeelde op 2019-06-04

Ik heb zowel voor mij als voor mijn schoonzus de Intersteel Digitale deurcamera DDV 3.0 besteld via de site. Dit was heel eenvoudig en snel. De dag na de bestelling had ik de twee camera’s reeds in huis. Het monteren was heel eenvoudig dit ook door de bijgeleverde hulpstukken. Gat boren en plaatsen, kat in bakkie. Ook het resultaat, het beeld, daar ben ik ook zeker over te spreken. Eens kijken of het batterij gebruik ook aan de eisen voldoet. Ik mag deze camera een aanrader noemen.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-04

dick van nierop beoordeelde op 2019-06-04