Vluchtoord 11
+31 85 782 5333

8,8

Google Plus/Places - 7,2

René Rutten beoordeelde op 2019-03-21

Het bestelproces gaat prima. Het product verschil op de site echter heel erg van kleur met het daadwerkelijke product. Op de site wordt als kleur antraciet aangegeven. In werkelijkheid is dit zilver.

Paulvgb beoordeelde op 2019-03-16

Snel, keurig uitgevoerd, bestelling was makkelijk te volgen.

Gertjan beoordeelde op 2019-03-15

Ondanks een technisch probleem bij de bestelling, Prima opgelost

P.A.J. de Ridder beoordeelde op 2019-03-15

Prima kwaliteit en een snelle levering.

B. Jaarsma beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering. Er ontbrak 1 onder deel. Maar werd meteen de volgende dag geleverd.
Prijs kwaliteit prima. De goedkoopste die ik kon vinden op internet voor de zelfde materialen. 40 Euro goedkoper. Op volledig voordeur veiligheidsbeslag.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-08

Niets op aan te merken

Anoniem beoordeelde op 2019-02-18

Anoniem beoordeelde op 2019-02-13

Ingrid beoordeelde op 2019-01-30

Super mooi beslag precies zoals op site. Keurig geleverd

S. beoordeelde op 2019-01-30

Wij hebben juist voor Deurbeslag Expert gekozen omdat je het artikel binnen 2-3 dagen in huis hebt. Helaas blijkt dat Deurbeslag z'n eigen beloften niet na kan komen. (afspraak is dus geen afspraak).
Het termijn van 2-3 dagen is inmiddels verstreken en als het goed is ontvang ik aan het einde van deze week mijn bestelling.

Je wordt niet geïnformeerd en dat is vervelend, zeker gezien het feit dat je alles vooruit dient te betalen.

M.SDonderman beoordeelde op 2019-01-21

niks ontvangen,na zelf bellen te horen krijgen dat ze in maart gaan leveren,zouden geld terugstortenn,maar nog niks

J. Nauta beoordeelde op 2019-01-21

Zeer tevreden over het aanbod, in het echt is het de kwaliteit die ik verwachtte en e.e.a is snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-11

Eli beoordeelde op 2019-01-11

Zeer snelle levering. Contact met de klantenservice was zeer prettig en er werd snel gehandeld.
Deurbeslag was zoals verwacht!

Anoniem beoordeelde op 2018-12-28