voederheil 12
5411RK Zeeland

9,1

Johan de Klein beoordeelde op 2017-11-23

Goede ervaring met Deurbeslag Expert. De service was goed en na bestelling ontving ik mijn pakket binnen 24 uur.

Jarno beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering, duidelijke website! 👍

Egber beoordeelde op 2017-10-27

Heb enkele keren contact gehad met de klantenservice. Ben erg goed geholpen. De levering was snel. Erg blij met de producten en service.

Jeroen beoordeelde op 2017-10-24

Voor de deurklopper voor buiten werden 4 zeer roestgevoelige schroeven bijgeleverd, binnen 2 weken al vervangen door rvs. Voor de knop waar de ring op valt werden twee niet passende (de kop van de schroefjes mag max 2,5mm zijn) schroefjes bijgeleverd waarvan de kop niet in de daarvoor bestemde ruimte valt maar daar buiten, ziet er erg lelijk uit.

Paul beoordeelde op 2017-08-30

Het is altijd lastig om een webwinkel te beoordelen als er iets fout gaat. Moet je dan beoordelen op de oplossingsbereidheid en -vaardigheid of op het feit dat het uiteindelijk erg lang duurde voor de bestelling werd afgeleverd.
Gek genoeg gaat het bij Coolblue nooit fout en nu, de eerste keer dat ik bij Deurbeslag Expert bestelde, duurde het uiteindelijk net iets minder dan drie weken.
Het mail- en telefooncontact verliep helaas ook niet helemaal vlekkeloos, vandaar dat ik er toch Matig als beoordeling heb achtergelaten. Ik geef ze echter het voordeel van de twijfel, dus als deze ene deurkruk bevalt, zal ik zeker nog een bestelling plaatsen.

Koper uit Tilburg beoordeelde op 2017-06-06

Tussen de feestdagen in besteld. Ietwat verlat geleverd..
Echter bij nabellen, zeer snel en correct nageleverd.

Marvin beoordeelde op 2017-05-17

Snelle levering, mooie producten en de verhouding prijs/kwaliteit is goed!

Erik ten Hoven beoordeelde op 2017-04-24

Zeer goede ervaringen met het bedrijf, van de service tot het product was alles gewoon goed geregeld.

Jos beoordeelde op 2017-04-04

Bestelling geplaatst, maar de producten waren niet op voorraad. Duurde uiteindeljk 5 dagen voor ik het in huis had. Producten zijn prima, maar van de levertijd had ik meer verwacht…

Neco van Gebox beoordeelde op 2017-03-21

Bestelling geplaats, buiten mijn verwachting zeer snelle levering, de klinken zijn nog mooier dan verwacht en van zeer goede kwaliteit !!
Echt een aanradertje !!

Britt beoordeelde op 2017-03-21

Een onwijs groot aanbod, snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Frans beoordeelde op 2017-03-18

Goede service en deskundig advies! Wat mij betreft een stuk fijner dan iets vragen in de bouwmarkt aan scholieren met een bij aan die alleen de verpakking voorlezen. En de volgende dag in huis.

Jens beoordeelde op 2017-03-16

Geweldige kwaliteit en ook nog snel aan huis geleverd! Dik tevreden!

Arnold Cornelissen beoordeelde op 2017-03-16

Ik had verwacht dat het even zou duren, maar binnen een paar dagen was het gefixt. Bedankt jongens voor de snelle en persoonlijke service. Een vriend had jullie aanbevolen. Helemaal goed. Bedankt.

Joost beoordeelde op 2017-03-16

Goed en snel werk.

Thomas beoordeelde op 2017-03-16

Snelle service en kundig advies
Prima prijs / kwaliteit

Jeroen en Marloes beoordeelde op 2017-03-16

Snel, goede kwaliteit en niet duur

Joris beoordeelde op 2017-03-16

Vakkundig advies om de juiste keuze te maken!
Zonde dat je niet iedere dag met z'n partij te maken hebt.
Je koop tenslotte niet iedere dag deurbeslag 😜

We hebben hier zeker te maken met een Deurbeslag Expert!!

Emile Cornelissen beoordeelde op 2017-03-16

Zeer tevreden! Snelle service en goede kwaliteit. Kom zeker terug!

Pablo Slenders beoordeelde op 2017-03-16

Snel kunnen regelen na de verhuizing. Snelle verzending en fijne service gehad! Bedankt.