Vluchtoord 11

Snelle en correcte levering

Wessel beoordeelde op 2019-09-13

Prima service

C Willems beoordeelde op 2019-09-11

Prima retour duurde wel even en geen bericht dat ie binnen was

Poussart beoordeelde op 2019-09-06

In eerste instantie iets mis gegaan met bestelling, maar is meteen en perfect opgelost!

Van herpen beoordeelde op 2019-09-05

Leuke aanbieding. Snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2019-09-04

Yvonne beoordeelde op 2019-09-03

Super tevreden s’middags besteld de volgende dag al in huis!

Anoniem beoordeelde op 2019-09-03

Anoniem beoordeelde op 2019-08-29

Anoniem beoordeelde op 2019-08-23

Anoniem beoordeelde op 2019-08-22

Monique beoordeelde op 2019-08-21

Snel geleverd. Prima product!

Jelle van Mourik beoordeelde op 2019-08-21

Goede en degelijke deurklink op het eerste gezicht.
We hebben hem nog niet gemonteerd op dit moment, maar we gaan er voor de andere deuren dezelfde bestellen.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-21