Kortebrandstaat 7A 7 A
+31 (0) 10 741 07 77

8,8

Bol.com 118 8,7

Leo Loeve beoordeelde op 2019-07-20

Volgens afspraak geleverd op het juiste adres

Evert Hoogeveen beoordeelde op 2019-07-20

Goed geholpen en snelle levering

Cor Busch beoordeelde op 2019-07-20

laat in de avond besteld, volgende dag mail over verzending, dag daarna in keurige verpakking bezorgd, prima tevreden

H.A. Kiekens beoordeelde op 2019-07-19

meteen na betaling werd het product ingepakt en meegegeven aan de bezorgdienst en de volgende middag lag het al in mijn postvak thuis. Daar is mijn inziens niets aan te verbeteren.
Ik had geen telefonische informatie nodig, dus geen commentaar op hoe ik te woord zou zijn gestaan door een medewerker.

Ruby Stevens beoordeelde op 2019-07-19

Prima geregeld volgende dag de ontvanger al in huis

Abraham Verbeek beoordeelde op 2019-07-19

gewoon goed

johannes gosen beoordeelde op 2019-07-18

besteld ,en op tijd binnen ,alles is goed gelukt ,we zijn er blij mee

Mirko carton beoordeelde op 2019-07-16

Snel en compleet geleverd zonder verzendkosten. Erg tevreden.

Martin Heuvelman beoordeelde op 2019-07-15

Bestelling snel en correct geleverd.

RR van Prinsenbeek beoordeelde op 2019-07-11

Goede website, snelle levering. Moet de ontvanger nog in gebruik nemen. Daar kan ik dus nog niets van zeggen.

Jan Schollema beoordeelde op 2019-07-11

Bestel de laatste tijd meer bij schotelaakt. ..Goede service,als je een malle stuurt krijg je direct antwoord. Alles klopt altijd bij schotelzaak .Een goed bedrijf naar mijn ervaring .

Lucas Holemans beoordeelde op 2019-07-11

al mijn verwachtingen ingelost

Edwin beoordeelde op 2019-07-11

levering prima op tijd

Henk H. Zomer beoordeelde op 2019-07-10

Helaas zit er geen beschrijving bij van hoe het kasje is te instaleren hoe kun je de geinstalleerde programma,s sorteren verschuiven in de lijst.

Ruud Spanhoff beoordeelde op 2019-07-09

artikel werd snel geleverd, bezorging aan huis viel keurig binnen vooraf aangekondigde tijdvenster. Overigens zou het mijn voorkeur gehad hebben om het pakket af te kunnen halen bij een pick-up point, maar ik kan me voorstellen dat dat niet goed mogelijk is bij de gratis (!) verzending.

Wil van Nimwegen beoordeelde op 2019-07-08

prima service top...

Peter Reinking beoordeelde op 2019-07-06

Voor mij een prima zaak, heel snel geleverd en een super product .

Johan Jansen beoordeelde op 2019-07-01

Het adres op de verpakking was goed. De doos bevatte een verkeerd artikel men verkeerde pakbon.

m stammes beoordeelde op 2019-07-01

Prima en snel

John Houtermans beoordeelde op 2019-07-01

Top! Snelle levering!! Prima produkt.