Xusto icon

Xusto

De 5 webwinkel(s) van Xusto samengevoegd worden beoordeling met een 8,5 door 9.369 klanten.

8,5

• Damstra Sibbeltje

Geweldig,snelle

• a zeegers
    Geverifieerde klant van ISMSeat

kapot aangekomen niets meer gehoord.Nog geen geld terug ontvangen.

• A.s
    Review voor Op en Top Zwanger

Levering niks op aan te merken maar het product zelf is bagger.
    Niet kopen! Lelijke matte witte kleur panty..zonder glans.erg lelijk.

• Jimmy
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

Ik was al maanden op zoek naar een derailleur voor mijn Dahon Vybe C7S. Rik heeft me goed geholpen, en nu kan ik mijn vouwfiets weer gebruiken!

• Jan Bleijenberg

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Snelle levering

• Tamara
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Super fijn, duidelijk en makkelijk contact incl goed advies
    Snel verzonden, goede kwaliteit

• A.f Verhoef
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Mee zoontje is er zeer blij mee nu kan ie met papa mee op de scooter

• S. Rosdorff
    Geverifieerde klant van Dahon-Vouwfietsen.nl

26 maart 2024 vouwfiets besteld. Eerst geen factuur, dan geen Track&Trace. En nu, 10/4/24 is fiets kwijt bij PostNL!?

• Q.
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Vlot geleverd, mooie stoeltjes pakket bobike one. Jammer dat maar 1 cijferslot bij zit terwijl pakket 2 stoeltjes bevat.

• M Goords

Ik ben heel tevreden over mijn Fietskrat 👍

• W Joosten
    Geverifieerde klant van ISMSeat

Steadyracks besteld voor de MTB’s. Aanvankelijk niet op voorraad maar na snel en helder contact (met Rik) over binnenkomst van een nieuwe levering, een seintje gekregen bij binnenkomste en kunnen bestellen (alles binnen een week: heel fijn!)

• Kim

Snelle service. Goede kwaliteit

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

De prijs was goed voor het dekzeil, en het kwam snel binnen. Het enige is dat de bevestigingsknopjes niet op de juiste plek zitten en je het dekzeil dus niet aan deze bakfiets.nl mini kan bevestigen. Het zeil zit er verder wel strak omheen, maar dus even goed opletten bij het bestellen.

• E Akse
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Snelle levering en goed afgehandeld

• Hennie Wiersema
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Mooie duidelijke website met eerlijke informatie. Vlotte levering. Artikel netjes verpakt.

• Sophie Huisman
    Geverifieerde klant van Op en Top Zwanger

Ik had een bestelling waarvan de maatvoering voor geen meter klopte dus wilde het retour sturen. Echt belachelijk dat ik 7,95 kwijt ben om een pakketje retour te sturen. Mega slechte service

• Lilianne Vos
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Snel binnen. Netjes verpakt. Past goed. Allen jammer dat op zakje een prijs van 3 euro stond en ik ongeveer 6 betaalt heb

• C Michels
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Na een ongerust telefoontje was het helemaal ok. En duidelijk. De fietstassen staan erg leuk en fleuren de fiets helemaal op. Ruimte zat voor mijn boodschappen ook. Fijn!

• J Zevenhuizen

Snelle verzending.

• E.R.J. Reneerkens
    Geverifieerde klant van Fiets-Stoeltje.nl

Geweldig mooi stevig fietsstoeltje, makkelijk te bevestigen. Zeer mooie kleur en onze kleine meid zit er geweldig in. Een echte aanrader voor iedereen.