WebwinkelKeur

Product reviews nu ook beschikbaar voor Lightspeed!

Na de succesvolle lancering van de product reviews plug-in voor WooCommerce willen wij deze feature graag uitbreiden. Hierom hebben we eind 2020 onder onze leden een poll gehouden. Wij willen namelijk graag weten waar onze leden behoefte aan hebben, en zetten ons dan ook graag in om hun webwinkels te laten floreren. We hebben onze leden gevraagd voor welke webwinkel software zij het liefst product reviews willen hebben. De overduidelijke winnaar van de poll was Lightspeed en onze plug-in is nu live!

Wat is de meerwaarde van product reviews?

De gemiddelde consument hecht veel waarde aan de beoordelingen van eerdere klanten. Op dit moment kunnen jouw klanten een beoordeling geven over het bestelproces, de klantenservice, het assortiment en de verzendtijd. Dit geeft een relatief goed beeld over jouw webwinkel, maar zegt weinig tot niets over het aan te schaffen product. Uiteindelijk draait het voor de consument om de tevredenheid met zijn of haar aanschaf. Omdat niemand een miskoop wil doen wordt er dagelijks intensief gebruik gemaakt van vergelijkingswebsites.

Wat zijn de kosten?

Product reviews is een extra dienst die je voor 9,95 exclusief btw kan activeren via jouw WebwinkelKeur Dashboard. Na het inloggen kun je naar Beoordelingen > Product reviews en op inschakelen klikken. Voor een uitgebreide stappenplan kun verwijs ik je door naar onze Lightspeed product reviews FAQ.

[Update januari 2023: Product reviews zijn momenteel beschikbaar voor WooCommerce, Lightspeed, Shopify en Magento2]

Staat jouw favoriete software er nog niet tussen? Niet getreurd!
We zijn hard op weg om product reviews te ontwikkelen voor meerdere software. Dit doen wij op basis van waar het meeste animo voor is. Laat ons dus snel via onderstaand formulier weten dat jij dit ook wil en wie weet kun je snel starten 🙂

• Vul de URL van je webwinkel in (1 volstaat).
  • Gaarne het zelfde mailadres als waarmee je bij ons staat ingeschreven invoeren als mogelijk.
  • Voor Woocommerce, Lightspeed en Shopify hebben we product reviews ontwikkeld, door je keuze door te geven kunnen we bepalen welke software als volgende aan de beurt is.
  • Geef hier aan welke software je wilt nomineren als je keuze niet in de lijst stond.

Mobiele versie afsluiten