Burgemeester Colijnstraat 107

9,0

Anoniem beoordeelde op 2019-09-13

Cynthia Schaake beoordeelde op 2019-09-12

Els Teijsen beoordeelde op 2019-09-08

Makkelijke site om te bestellen, super snel geleverd !

Carina Van Marken beoordeelde op 2019-09-07

Leuke magneetjes, wel kleiner dan verwacht

Remy Dencher beoordeelde op 2019-09-05

top

Adriaan VL beoordeelde op 2019-09-02

Ik had besteld tijdens de vakantie. Als ik de website wat beter had bekeken, had ik dat waarschijnlijk gezien en was ik minder verbaasd geweest over de lange levertijd.

Teruggekomen van vakantie werd echter perfect gecommuniceerd, verpakt en verstuurd. Ik zou de firma aanbevelen aan anderen en er ook zelf weer bestellen als ik weer (ze zijn echt supersterk) magneten nodig heb.

A. Perrels beoordeelde op 2019-08-22

Ramona Renquin beoordeelde op 2019-08-06

Martje de Monte beoordeelde op 2019-08-06

Ik had de magneetjes groter verwacht. Prijzig voor wat je krijgt.

Reactie van Magneetverfmagneten.nl:
Goedemiddag mevrouw De Monte,
Wij kregen uw beoordeling (negatie) door van Stichting Webwinkelkeur. Vervelend dat u de magneten anders had verwacht. U geeft aan dat ze kleiner waren dan verwacht. Echter, vinden wij het erg belangrijk dat de consument goed geïnformeerd wordt alvorens tot aankoop wordt over gegaan. Hierom hebben wij de afmetingen in de productomschrijvingen vermeld. Heeft u deze ook gelezen?

Graag vernemen wij van u wat wij eventueel konden verbeteren om zodoende geen negatieve beoordeling te ontvangen op de afmeting van een aangekocht product.

Graag horen we van u en wensen wij u een fijne dag verder toe!

Froukje van der Wal beoordeelde op 2019-08-04

leo van de wouw beoordeelde op 2019-08-02

Arjen Buijn beoordeelde op 2019-07-02

Zeer krachtige magneten. Snel verstuurd en goed verpakt! Alleen wel pittige prijs...

Marleen Lambers Heerspink beoordeelde op 2019-06-25

Rene Fokkink beoordeelde op 2019-06-23

Mooie producten, snelle levering.

Marleen Ozgur beoordeelde op 2019-06-21

marie - louise sel beoordeelde op 2019-06-18

de snelle service, vind ik tof !!!!!

Natascha Renkers beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering, goede kwaliteit magneten en leuk!

Ineke De Jong beoordeelde op 2019-06-13

Pieter beoordeelde op 2019-06-01

snelle levering, sterke magneten.

Leen Manet beoordeelde op 2019-06-01