Mooi en Zwanger

Mooi en Zwanger

Mooi & Zwanger is dé webshop waar je sinds 2010 terecht kan voor mooie en betaalbare voedingsbh's en zwangerschapbh's!
Later hebben we hier nog de voedingsnachthemden/zwangerschapsnachthemden en badmode aan toegevoegd.

Ons doel is om voedende en zwangere vrouwen een ruime keuze uit mooie lingerie aan te bieden - die ook nog leuk geprijsd is.
Wat is leuk geprijsd?
6,7
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 36 met beschrijving

• Susanne Opdenoordt
    Geverifieerde klant van Mooi en Zwanger

Snelle levering, goed verpakt, zo min mogelijk verzendkosten door brievenbus post

• S Adlani

Retour optie is alwcht

• Hoe beoordeel je Mooi en Zwanger?

• Ellen

2 fouten in bestelling en beloftes over snelle levering niet nagekomen

Antwoord van Mooi en Zwanger

Helaas zat er inderdaad een fout in uw bestelling maar de bestelling is ruim binnen de aangegeven levertijd geleverd.

• Aurore Hebette

Mooie kwaliteit, snelle levering

• claire ter Steege

Slecht verpakt, niet netjes. Helemaal
    Gekreukt en te laat

Antwoord van Mooi en Zwanger

Vervelend dat het gekreukt binnen is gekomen, de jurkjes zitten vanaf hier gewoon goed verpakt dus zal helaas door de post gekreukt zijn, qua levering is het ruim binnen de 5 werkdagen levertijd geleverd die bij het product stond aangegeven.

• Jarine de Jong
    Geverifieerde klant van Mooi en Zwanger

Bestelling is zoals verwacht. Goed en netjes verpakt. Web winkel heeft mooie producten die slecht te vinden zijn. Levertijden zijn vaak wel lang

• Merlyn McGonigle

makkelijkker retouren

• Chantal Zomer
    Geverifieerde klant van Mooi en Zwanger

Vlot en komen afspraken na!

• Miranda Toebes
    Geverifieerde klant van Mooi en Zwanger

Snelle reactie op mijn vragen gehad.
    In mijn maat is het belachelijk moeilijk om een voedingsbh te vinden. Maar hier niet! Ik heb twee hele fijne bhs gekocht. En deze zien er onder een t shirt net als een gewone bh uit. Super!! Een aanrader voor iedereen met 100++

• Helen de Bos
    Geverifieerde klant van Mooi en Zwanger

Slechtste klantenservice die ik ken. Ze kunnen er net zo goed geen hebben. Levering duurde ruim 2 weken, zonder dat ik daar over bericht heb ontvangen. Ik heb minstens 6x geprobeerd contact te zoeken. Dat is 2x gelukt. 1x kreeg ik reactie dat mijn bestelling verzonden was (wat achteraf niet eens het geval bleek te zijn) en de andere keer heb ik een man gesproken die erachteraan zou gaan en mij zou terugbellen (dat laatste is uiteraard niet gedaan). Levering uiteindelijk wel ontvangen, maar dit is geen klantenservice te noemen. Ik zou absoluut afraden om hier te bestellen.