WebwinkelKeur

Prijswijziging bij WebwinkelKeur vanaf 1 oktober 2022

Prijswijziging bij WebwinkelKeur vanaf 1 oktober 2022

Bij WebwinkelKeur werken we sinds 2010 met volle passie aan het veiliger maken van het online winkelen. We voelen ons vereerd dat meer dan 9.000 webshops kiezen voor ons keurmerk en reviewsysteem. Spijtig genoeg stijgen de kosten ieder jaar, waardoor wij nu op een punt zijn beland waarop we genoodzaakt te zijn om onze prijzen aan te passen. Wij leggen je graag uit waarom wij dit doen, hoe de prijzen eruit gaan zien én hoe je nog kunt profiteren van de oude prijzen.

Waarom past WebwinkelKeur de prijzen aan?

Bij WebwinkelKeur vinden wij het belangrijk – naast dat het online winkelen steeds veiliger wordt – dat élke eerlijke ondernemer zich kan onderscheiden met een keurmerk en reviewsysteem. Grote, maar ook vooral middelgrote tot kleine ondernemingen. Daardoor hebben wij sinds 2010 de kosten voor onze leden zo laag mogelijk proberen te houden.

In 2018 waren wij genoodzaakt de allereerste prijswijziging door te voeren. De kosten stijgen immers ook al sinds 2010. Nu ruim vier jaar verder zijn de kosten jammer genoeg nog verder gestegen. De inflatie is bijvoorbeeld sinds 2018 gestegen met 22%!

Bij WebwinkelKeur zijn we helaas nu op een punt gekomen dat we hierin mee moeten gaan. Al sinds 2010 werken wij hard aan een verbeterde toekomst en sinds 2018 hebben we héél wat gave features mogen publiceren voor onze leden. Denk bijvoorbeeld aan het nieuwe ledenprofiel, de Veilig Browsen Badge, de Privacy Policy Generator, productreviews, de vernieuwde reviewmail, Multi Platform Uitnodigingen en nu zijn we alweer bezig met het re-design van ons dashboard.

Prijsverhogingen zijn nooit leuk. Aanpassingen brengen echter ook kansen met zich mee. Met de onderstaande prijswijzigingen kunnen wij onze kwaliteit waarborgen en ons product blijven ontwikkelen en optimaliseren. Zodat de eindgebruiker, onze leden, nog steeds kunnen profiteren van een kwalitatief én innovatief keurmerk met reviewsysteem. Wij hopen op jullie begrip!

Aanpassingen brengen echter ook kansen met zich mee!

Wat zijn de nieuwe prijzen van WebwinkelKeur?

Met meer dan 9.000 aangesloten webshops en een starttarief van 8,95 per maand is WebwinkelKeur niet alleen het grootste keurmerk van Nederland, maar ook het meest voordelige. Naast dat we voordelig willen blijven, vinden we het vooral belangrijk om toegankelijk te blijven voor elke eerlijke ondernemer. Zodat hij of zij gebruik kan blijven maken van ons keurmerk en reviewsysteem.

Hieronder vind je zowel de nieuwe prijzen van onze pakketten als de nieuwe prijzen van de extra’s. De getoonde prijzen betreffen maandelijkse prijzen en bedragen exclusief btw.

Soort Oude prijs Nieuwe prijs
START-pakket € 8,95 € 10
PLUS-pakket € 12,95 € 15
PRO-pakket € 19,95 € 23
Product reviews € 9,95 € 10
Google Seller Rating € 19,95 € 20

Ook gaan onze administratiekosten voor de kwartaalbetalingen omhoog. Bij een kwartaalbetaling betaal je € 3,- extra per maand. Bij een jaarfactuur betaal je geen extra kosten. En ten slotte worden de annuleringskosten € 1 hoger. Je betaalde € 29, en dit wordt € 30.

Zoals je kan zien hebben wij gebruik gemaakt van eenvoudige ronde prijzen. Wij hebben hiervoor gekozen omdat het goed past bij onze doelstelling: simpel, goed en betaalbaar!

Kan ik nog profiteren van de oude prijzen?

Ja, dat kan! Doorloop je momenteel de keuring? Of wil je je nog aanmelden bij WebwinkelKeur? Dan kun je nog profiteren van de oude prijzen! Zorg ervoor dat je op tijd je webwinkel aanmeldt en vóór 1 oktober 2022 onze keuring bent doorgekomen. Alle webwinkels die vóór 1 oktober 2022 zijn goedgekeurd, profiteren namelijk op hun eerste factuur (jaar of kwartaal) van de oude prijzen. De nieuwe prijzen gaan dan van kracht vanaf de tweede factuur.

Mobiele versie afsluiten