Multi-platform Review Requests

Bescherm jouw reputatie op het internet met onze Multi-platform Review Requests.

Met Multi-platform review requests kunnen PRO leden instellen hoeveel procent van review requests na een bestelling naar specifieke ‘externe bronnen’ zoals Google of Facebook verwijzen. Tot 50% van alle uitnodigingen kan verdeeld worden onder verschillende gekoppelde externe bronnen. Op deze manier kun je de stroom van reviews via ons beter beheren en behoud je geheel gebalanceerd over verschillende platforms een sterke reputatie.

Stel je hebt een serie klachten ontvangen via Google reviews waardoor jouw score daar een flinke klap heeft gekregen; met deze feature kun je, zolang je PRO lid bent, tot wel 50% van je review verzoeken laten verwijzen naar Google. Jouw tevreden klanten zullen dan de negatieve reviews op dat platform verdrinken met hun positieve reviews zodat jij bij Google weer een gebalanceerde score hebt. Maar niet alleen het behouden van een gezonde score is een voordeel van deze feature, je kunt ook simpelweg meer reviews verzamelen bij een platform als Facebook waar het momenteel misschien qua reviews geen stormloopt. Waarom zou je al jouw eieren in één mandje gooien?

Deze feature is automatisch actief als je een PRO lid bent.
De feature is te vinden onder ‘uitnodigingen > Multi-Platform’.
Er zijn verschillende bronnen beschikbaar. Op dit moment zijn dat Google, Facebook, Trustpilot en Kiyoh.

  • Enkel voor PRO leden
  • WWK verwijst naar zichzelf in min. 50% van de reviewmails
  • Je kunt de andere 50% vrij verdelen in delen van 10%
  • Gekoppelde/gevonden externe bronnen worden automatisch getoond in de instellingen van deze feature (te vinden onder: uitnodigingen > Multi-Platform).
  • Mis je daar een bron? Staat die wel onder Beoordelingen > externe bronnen?
    Dan wordt die misschien momenteel niet ondersteund bij Bol.com zal het i.v.m. hun reviewbeleid bijvoorbeeld niet gaan.