Bedankt voor jouw bezoek aan de Webwinkel Vakdagen!

Afgelopen week stonden we opnieuw op de webwinkel vakdagen. We vonden het erg leuk om bestaande en nieuwe klanten te mogen ontmoeten en te spreken. Zoals je wellicht had gezien hadden we ook dit jaar, met iets meer man, het erg druk bij onze stand. Excuses wanneer je hierdoor wat langer hebt moeten wachten totdat we je te woord konden staan. We willen je echter graag bedanken voor het bezoek aan onze stand. Opnieuw kunnen we spreken van een geslaagde beurs en de stand voor volgend jaar, dit keer een grotere, is reeds door ons geregeld.

2 jaar gratis WebwinkelKeur EU winnen

Zowel geïnteresseerden als bestaande leden konden meedoen aan een loting waarbij kans werd gemaakt op 2 jaar gratis WebwinkelKeur EU lidmaatschap (ter waarde van 478,80). De winnaar maken we hierbij bekend.

*tromgeroffel*

De winnaar is Pema Tigelaar en binnenkort komt haar shop Foraya live. Mits deze winnaar door de keuring heen komt mag ze 2 jaar gratis gebruik maken van WebwinkelKeur EU. Inmiddels hebben we al contact gehad met de gelukkige winnares om dit te regelen.

Het WebwinkelKeur team @WWVD16
Het WebwinkelKeur team @WWVD16

Ook geweest?

Ben jij ook naar de webwinkel vakdagen geweest? Laat ons weten hoe jij het hebt ervaren. Wat waren voor jou de hoogtepunten van de WWVD16?