- Home
- Blog
- Geen categorie
- Hoe reageer ik op een klantervaring?
Hoe reageer ik op een klantervaring?
Reageren op een klantervaring
1. Login op het WebwinkelKeur dashboard met je persoonlijke inloggegevens. Bent je je wachtwoord vergeten? Dan kun je eenvoudig het wachtwoord herstellen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken. [caption id="attachment_2262" align="alignnone" width="600"]
Uw WebwinkelKeur wachtwoord opnieuw instellen.[/caption]
2. Wanneer je bent ingelogd ga je naar het tabblad 'beoordelingen'.
3. Type je publieke ervaring onder de klantervaring, bij de eerste optie kan dit met een notificatie naar de klant en bij de tweede optie kies je er voor geen notificatie te versturen naar de klant.
[caption id="attachment_2264" align="alignnone" width="600"]
Reageren op de recensie[/caption]
4. Om niet een publieke reactie maar een privé reactie te sturen naar de klant kies je bij 'type' voor 'privé'.
5. Klik op opslaan om de ervaring te plaatsen.
Op deze manier kunt u eenvoudig zelf reageren op een klantervaring. Wij raden je dan ook aan dit regelmatig te doen.
Lees ook
hoe om te gaan met negatieve reviews
.