Er zijn tientallen ‘keurmerken’ te bemachtigen waarvan sommige zelfs het lachen afroepen als je hun site bekijkt wat betreft ‘eisen’ die gesteld worden.

Als je dan toch een keurmerk biedt, lever dan een kwalitatieve lijst van goed onderzochte eisen. Tevens vindt ik het persoonlijk jammer dat een keurmerk logo slechts een grafisch object is. De bezoeker / klant haalt daar meestal weinig info uit en enige vorm van verificatie ontbreekt.

Zonde dat deze markt vervuild wordt door de zoveelste vorm van geldwinnerij

Zelf delen we de mening dat veel keurmerken weinig toevoegen. Zelf pakken we het dan ook anders aan met meer ruimte voor beoordeling van klanten en mysteryshoppers en is ons keurmerk (net als veel anderen) ook klikbaar, hiermee kan de consument dus wel de echtheid bepalen.

We zien dat je zelf ook actief bent, op welke manier geef je met project-wp zelf meerwaarde?

Door vijf verschillende keurmerken aan te bieden met elk hun eigen, specifieke doelstelling.

Door met tekst in plaats van enkel logo naar de bezoeker/klant snel duidelijk te maken wát er beveiligd is.

Door elk verstrekt keurmerk te voorzien van uniek nummer gekoppeld aan een certificaat van echtheid om valsheid te voorkomen. Elke bezoeker/klant kan het certificaat bekijken.

Door elk keurmerk te voorzien van een grondig onderzocht eisenpakket, wat exact aansluit bij het beoogde doel.

Door gebruik te maken van mij eigen ervaring op beveiligingsgebied kan ik elke specifieke eis op afstand controleren en verifiëren. Zodoende blijft elk keurmerk actueel, anders wordt het certificaat (tijdelijk) ingetrokken.

———————-

Mijn keurmerken zijn 100% klantgericht en bieden de bezoeker een flink stuk zekerheid. De ondernemer daarentegen levert een betrouwbare en veilige service, iets waar tegenwoordig bij online diensten erg veel behoefte aan is.