Skip to content

Blog

Hoe kan een klant zijn/haar review aanpassen?

Hoe kan een klant zijn/haar review aanpassen?

357
0
0

Een klant kan zijn/haar review eigenlijk op meerdere manieren aanpassen.
1. Wanneer de klant een review heeft achter gelaten, ontvangt hij/zij een mail om de review te verifiëren. Hier staat ook een link in om de review nogmaals te bekijken. Op deze manier kan de klant de review nog aanpassen.
2. Je kunt als webwinkel via je dashboard een privébericht naar de klant sturen. Wanneer je dit doet, zit hier standaard altijd een aanpaslink bij de voor de klant. Deze is voor jou als webwinkel niet zichtbaar. Dit is de snelste manier om, wanneer de klant de link zelf niet meer kan vinden, er voor te zorgen dat de review alsnog wordt aangepast.
3. Kom je er niet uit, dan kun je ons een mailtje sturen (info@webwinkelkeur.nl) en dan sturen wij de klant een nieuwe aanpaslink toe.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem dan vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur:

 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *