Skip to content

Blog

Hoe kan een klant zijn/haar review aanpassen?

5299
0
0

Hoe kan een klant zijn of haar review aanpassen?

De klant heeft een review geplaatst, maar geeft toch aan dat de review aangepast moet worden. Hoe kan een klant dit dan doen? Heel makkelijk! Hieronder leggen we de mogelijkheden voor je uit.

Op het moment dat de klant een review heeft geplaatst, ontvangt de klant een e-mail om de review te verifiëren. In deze e-mail staat een link om de geplaatste review te bekijken en de review kan via deze link ook aangepast worden!

Je kunt als webwinkel binnen je dashboard een aanpaslink toesturen via een privébericht. Op het moment dat je een privébericht stuurt via je dashboard, ontvangt de klant automatisch een aanpaslink. Houd er rekening mee dat deze aanpaslink alleen voor je klant zichtbaar is.

Om een privébericht te sturen log je in op je WebwinkelKeur Dashboard > reviews > shopreviews > zoek de desbetreffende review op > klik op het tekstballonnetje > schrijf je bericht aan de klant > kies links onder voor antwoord privé > antwoord en volgende.

Houd er rekening mee dat de klantgegevens automatisch worden overgenomen in de review. De naam die bij de order bekend is, wordt dus naar ons doorgestuurd en overgenomen.
Veel klanten hebben niet door tijdens het achterlaten van een review dat de naam direct kan worden aangepast. Niet getreurd, ook na het plaatsen van de review kan dit nog aangepast worden! Het zou jammer zijn als de klant de review verwijderd wil hebben, omdat de klant niet met naam en toenaam wil worden genoemd.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *