Skip to content

Blog

Ik heb een product besteld, maar krijg moeilijk contact met de winkelier.

Ik heb een product besteld, maar krijg moeilijk contact met de winkelier.

3375
0
0

Erg vervelend! Om diverse redenen verloopt communicatie soms niet soepel. In veel gevallen kunnen we hierbij goed bemiddelen. Wel vragen we hierbij om zelf eerst zoveel mogelijk te doen om er samen uit te komen. Probeer daarom altijd eerst om op verschillende manieren contact op te nemen (mailen, bellen, enz.).

Blijft het contact slecht, neem dan gerust met ons contact op. We helpen jou dan graag en houden ook direct in de gaten of er vaker problemen zijn met het aangesloten lid. Vermeld bij het contact opnemen wel even relevante gegevens waaronder bestelnummer, bestelde artikelen en andere relevante informatie.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem dan vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur:

 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *