Ik heb een product besteld, maar krijg moeilijk contact met de winkelier.

Erg vervelend! Om diverse redenen verloopt communicatie soms niet soepel. In veel gevallen kunnen we hierbij goed bemiddelen. Wel vragen we hierbij om zelf eerst zoveel mogelijk te doen om er samen uit te komen. Probeer daarom altijd eerst om op verschillende manieren contact op te nemen (mailen, bellen, enz.).

Blijft het contact slecht, neem dan gerust met ons contact op. We helpen jou dan graag en houden ook direct in de gaten of er vaker problemen zijn met het aangesloten lid. Vermeld bij het contact opnemen wel even relevante gegevens waaronder bestelnummer, bestelde artikelen en andere relevante informatie.

Goedendag,

Hierbij een klacht over de bij u aangesloten webwinkel merinosokken. Vanaf 8 juni ben ik bezig met contact, eerts met een vraag via een formulier op hun site. Hierop kwam geen antwoord. Bestelling geplaatst waarvan 1 product maar retour gedaan. Het gaat om een klein bedrag, 11 euro, maar ik krijg geen geld retour of ook geen andere maat. Op mijn mails heb ik 1 keer een standaard antwoord gehad maar niks terug op mail met gevraagde gegevens. telefonisch bereikbaarheid lukt ook niet. Ik vermoed dat het misschien niet goed gaat met de webwinkel, al krijgt de zaak goede reviews. Eerdere bestellingen waren oké maar wanneer alle klanten zo worden afgehandeld is er iets niet in orde. Dat wil ik laten weten. Misschien heb ik pech, is het verklaarbaar maar wil het toch laten weten. Vriendelijk groeten: Marianne

Goedemorgen Marianne,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met een lid van ons. Ik zou je willen vragen om een geschil bij ons in te dienen, zodat je geschil ook officieel in ons systeem staat. De webwinkel ontvangt hier ook gelijk bericht van. Zij krijgen vervolgens 7 dagen de tijd het geschil alsnog op te lossen, lukt dit niet, dan helpen wij hierna bemiddelen.

Een geschil indienen kun je via deze link: https://dashboard.webwinkelkeur.nl/disputes/add/11335?lang=nld

Hopelijk wordt je probleem alsnog snel opgelost.

mvg,

Caleni