Skip to content

Blog

Mijn klantervaring is niet zichtbaar?

9611
0
0

Iedereen kan zijn beoordeling plaatsen over onze aangesloten leden. Deze ervaring wordt zichtbaar na het doorlopen van de volgende stappen:

  1. Je hebt je klantervaring bevestigd door het klikken op de bevestigingslink in de e-mail welke je toegezonden krijgt na het plaatsen van je ervaring. Heb je een uitnodiging gekregen voor het plaatsen van een beoordeling? Dan is deze stap niet noodzakelijk.
  2. Je beoordeling wordt in sommige gevallen door ons bekeken voor plaatsing. Dit duurt maximaal 2 werkdagen.
  3. Na deze periode wordt de beoordeling gewoon publiek online geplaatst.
  4. Wanneer een lid een moderatie heeft aangevraagd wordt de beoordeling tijdelijk in quarantaine geplaatst.

Heb je dus een beoordeling geplaatst + bevestigd, maar is deze na verloop van tijd nog niet zichtbaar? Neem even contact met ons op als bovenstaande uitleg niet voldoende is.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *