Skip to content

Blog

Mijn klantervaring is niet zichtbaar?

Mijn klantervaring is niet zichtbaar?

2489
0
0

Iedereen kan zijn beoordeling plaatsen over onze aangesloten leden. Deze ervaring wordt zichtbaar na het doorlopen van de volgende stappen:

  1. Je hebt je klantervaring bevestigd door het klikken op de bevestigingslink in de e-mail welke je toegezonden krijgt na het plaatsen van je ervaring. Heb je een uitnodiging gekregen voor het plaatsen van een beoordeling? Dan is deze stap niet noodzakelijk.
  2. Je beoordeling wordt in sommige gevallen door ons bekeken voor plaatsing. Dit duurt maximaal 2 werkdagen.
  3. In het geval van negatieve ervaringen wordt je beoordeling maximaal 14 dagen in quarantaine geplaatst. Deze termijn is nodig om de webwinkel de kans te geven om met een oplossing te komen.
  4. Na deze periode wordt de beoordeling gewoon publiek online geplaatst.

Heb je dus een beoordeling geplaatst + bevestigd, maar is deze na verloop van tijd nog niet zichtbaar? Neem even contact met ons op als bovenstaande uitleg niet voldoende is.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur

 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *