Inkoopkortingen via WebwinkelKeur: bepaal mee!

bepaal mee over de inkoopkortingen bij webwinkelkeur

Ja, je leest het goed! Stichting WebwinkelKeur wil inkoopkortingen realiseren en bij dat proces willen we graag onze trouwe leden gaan betrekken. Zo kunnen we samen leuke kortingen regelen. Voor elke inkoopkortingcategorie, willen wij een commissie van drie webwinkeliers samenstellen. Met behulp van Google hangouts bepalen we welke inkoopkortingen aantrekkelijk zijn voor onze leden.

Wat is het doel?

Het doel van het samenstellen van deze commissies, is om meer betrokkenheid met onze leden aan te gaan. Samen met jullie en vóór jullie willen we leuke, het liefst langlopende, inkoopkortingen regelen bij de drie meest gangbare leveranciers waar een webwinkelier mee te maken heeft.

Hoe gaan we dat aanpakken?

WebwinkelKeur gaat een aantal commissies samenstellen die elk een segment van de markt gaan benaderen om inkoopkorting te regelen. Bij het proces willen we jullie bij betrekken, zodat we ook jullie waardevolle input krijgen en aan de hand daarvan de meest aantrekkelijke leveranciers voor jullie kunnen benaderen.

De commissies zullen bestaan uit de volgende segmenten:

• Inkoopkorting bij payment providers;
  • Inkoopkorting bij verpakkingsleveranciers;
  • Inkoopkorting bij achteraf betaalmethodes;
  • Inkoopkorting bij verzendpartijen.

Als Webwinkelkeur zullen wij hierin een faciliterende en begeleidende rol aannemen. Uiteindelijk is het aan de commissie om te bepalen bij welke leverancier en in welke hoedanigheid de korting voor onze leden geregeld gaat worden. Door middel van verschillende Google hang-out sessies zullen we gaan bespreken hoe we bepaalde zaken gaan behandelen.

Denk je nou na het lezen van het bovenstaande bericht: “Hey, dit is écht iets voor mij! Ik wil graag mijn steentje bijdragen aan zo’n commissie.” ? Tof! Meld je dan aan via onderstaande link. We sluiten het formulier over twee weken en nemen vervolgens contact op met degene die zich hebben aangemeld.

Aanmelden kan via de knop hieronder:

Meld je hier aan!

NB: Houd er rekening mee dat er enige tijd en inzet van je gevraagd wordt wanneer je bij een commissie wordt betrokken.

bepaal mee over de inkoopkortingen bij webwinkelkeur

Ik zie meer in een gezamelijk internet verkoop-platform, dus weg van Amazon, Bol, Zalando, een platform waar iedere partner onder zijn eigen domein namen verkoop bedrijft.

Het verkopen op deze platforms wordt als erg dwingend ervaren, waarbij vooral omzet i.p.v. winst marge dwingend is in de dodelijke race naar de bodem.

Deze platforms hebben recentelijk een overeenkomst met GS1 gesloten, waardoor Albert Heijn, als oprichter van GS1 mee kan kijken in de omzet van de partners.

Een goede verkoop begint niet alleen bij een scherpe inkoop maar ook bij het zeer tijdig geïnformeerd worden over lopende en nieuwe trends om daarmee mogelijk veel winkeldochters te voorkomen.