Partners

partner worden webwinkelkeur

Geheel gratis, maar niet geheel vrijblijvend

WebwinkelKeur is altijd op zoek naar business partners om elkaar te versterken. Of je nu werkzaam bent voor een webbouwer, hoster, groothandel of ander bedrijf actief in de e-commerce. In tegenstelling tot onze concullega’s vragen we geen vergoeding, partners ben je namelijk samen! We zijn enkel op zoek naar de partners die bij ons passen en tweezijdig meerwaarde bieden.

Enerzijds verwachten we van jullie als partner dat WebwinkelKeur actief onder de aandacht wordt gebracht klanten. In ruil hiervoor mogen jullie het WebwinkelKeur Partner logo voeren en kun je bij ons terecht met vragen op webwinkelgebied, maar dat is niet alles. Ook wij brengen onze partners onder de aandacht bij onze leden. Dit doen we middels vermelding op onze site en het aanbevelen van partners wanneer leden hier om vragen. Al onze business partners vind je hier.

Gastbloggen

Je hoeft geen business partner van ons te zijn om bij ons te kunnen gastbloggen. Denk je relevante en originele content te hebben voor onze leden? Klik dan hier voor meer informatie over het gastbloggen.

Affiliate

Via Tradetracker is het ook mogelijk om nieuwe leden te werven voor WebwinkelKeur. Hiervoor hoef je geen business partner van ons te zijn. Bij elk nieuw lid, krijg je een kleine vergoeding.

Webwinkelier

Het Business partnerschap is niet bedoeld voor webwinkels. Een webwinkelier en lid worden van WebwinkelKeur? Lees dan alle informatie voor webwinkeliers.