Combidesk

Met Combidesk koppel je jouw bedrijfssoftware probleemloos aan elkaar, voor een vast bedrag per maand. We hebben een grote bibliotheek met kant-en-klare koppelingen tussen de meest gebruikte SaaS applicaties in Nederland.

Software koppelingen zonder kopzorgen

Met Combidesk hoef je nooit meer gegevens over te nemen van het ene in het andere systeem. Daardoor maak je minder fouten en houd je tijd over om te doen waar jij goed in bent.

Installeren is een fluitje van een cent, maar als je er toch niet helemaal uit komt helpen we je er graag mee. Je kan Combidesk 30 dagen gratis proberen, dus begin vandaag nog met het optimaliseren van jouw bedrijfsprocessen!

Meer dan 8000 bedrijven gingen je voor

Combidesk koppelt webshops aan o.a. boekhoudpakketten zoals Exact Online, Moneybird of SnelStart. Daarmee automatiseren wij de boekhouding, waardoor jij als ondernemer veel tijd (en dus geld) bespaart en je meer kunt focussen op jouw onderneming. Combidesk bestaat al sinds 2004, heeft meer dan 8000 gebruikers in binnen- en buitenland en is geschikt voor iedere webshop die graag een geautomatiseerde boekhouding wenst.

Voordeel voor WebwinkelKeur-leden

Wanneer je gebruik maakt van ons implementatiepakket (vanaf €95,-) ontvang je als WebwinkelKeur-lid 50% korting op deze installatiekosten.

50% korting op installatiekosten 50% KORTING OP INSTALLATIEKOSTEN

50% korting op installatiekosten
van Combidesk
  • Software koppelingen zonder kopzorgen
  • Bespaart je veel tijd (en dus geld)
  • Meer dan 8000 bedrijven gingen je voor
50% korting op installatiekosten