ManagedWPHosting

ManagedWPHosting

Gestart in 2012 als de eerste managed hoster voor WordPress in Nederland, zijn we uitgegroeid tot een expert WordPress host met een telefonische helpdesk en volledig eigen servers!

We dragen actief bij aan de WordPress code en testen de laatste versies vol-automatisch op onze servers.

Gestart vanuit passie voor opensource & WordPress heeft ManagedWPHosting de beste oplossing voor je webshop. Nooit meer traag met onze NVME WooCommerce webshophosting. Vergeet SSD hosting, zo snel als deze hosting heb je het nog nooit gezien (gratis test!).

Met o.a. IPS & WAF firewall, Varnish supercache en Content Delivery Network. Heb je een vraag of probleem, met onze persoonlijke hulp zit je altijd goed. Beoordeeld met een 9.8 op Webwinkelkeur!

Ideaal voor webshops die scherp kunnen pieken in verkeer met bijv. Black Friday of Cyber Monday. NVME Woo Commerce hosting kan dit met gemak aan. We bieden ook dedicated machines aan zodat je de hele server voor je eigen shop ter beschikking hebt.

Al onze servers staan in Nederlandse datacenters. Veiligheid staat centraal. Volledig conform GDPR/AVG regelgeving. Meer weten? Neem dan direct contact met ons op.

Enkele voordelen webshop hosting voor je bezoekers

* Extreem snelle website
* Super snelle winkelmandjes en checkouts
* Geen trage zoekfunctionaliteit

GRATIS inbegrepen bij WooCommerce NVME hosting

* 1 uur snelheidsoptimalisatie advies
* 6 maanden backups
* Steengoed Sectigo TLS (HTTPS in je adresbalk) certificaat
* Siteverhuizing, ook in het weekend of avonduren
* Domeinnaam (.nl of .com)
* Wereldwijde CDN

Als je eenmaal bent overgestapt met je e-commerce shop wil je niks anders meer! Maak gebruik van onze gratis demo mogelijkheid en overtuig jezelf.

Wil je je huidige WooCommerce site als test bij ons vergelijken? Doen we! We weten zeker dat het je bevalt en je meteen wilt blijven. Meer dan 90% is direct overtuigd.

Leden van Webwinkelkeur krijgen € 20 maandelijkse korting! €20 KORTING

WooCommerce hosting pakketten zijn al beschikbaar vanaf slechts € 50 per maand. Ben je lid van Webwinkelkeur? Dan krijg je € 20 blijvende korting!

Log in op je WebwinkelKeur dashboard om gebruik te maken van deze aanbieding.

WooCommerce hosting
Van ManagedWPHosting