Mediatrend

MediaTrend is jouw gids in de digitale wereld. Met bijna 25 jaar ervaring in de online branche hebben we ons ontwikkeld van een Alkmaarse start-up die eenvoudige websites bouwt tot een volwaardig online marketing bureau met zo’n 20 enthousiaste medewerkers.

Onze missie is simpel: we willen jou naar de top helpen. Dit doen we door jou, je bedrijf en je doelen altijd op de eerste plaats te zetten. We willen je niet alleen helpen jouw online wensen te vervullen, maar ook meedenken om je online behoeften goed in kaart te brengen. Alleen dan kunnen we de beste resultaten bereiken.

**Onze expertises **

We zijn o.a. gespecialiseerd in online adverteren op bijvoorbeeld Google, Instagram en Facebook. Daarnaast richten we ons op het ontwikkelen van websites, e-mail marketing, linkbuilding, SEO, retargeting en meer. Kortom, we hebben de expertise in huis om jouw online succes te realiseren.

**Jij kiest de bestemming, wij weten de weg **

Het bieden van een goede oplossing voor jouw bedrijf is voor ons het belangrijkst. Ons team is dan ook uitgerust met de kennis en ervaring om te bepalen welke expertises er nodig zijn om jouw doel te bereiken. Dit doen we met een menselijke aanpak, altijd bereid om je te begeleiden en ondersteunen waar nodig.

Bedrijfsnaam: MediaTrend B.V.
Adres: Wezelkoog 11