Mijnwebwinkel

42.000+ gingen je voor

Mijnwebwinkel gelooft dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds de oprichting in 2005 hebben ze dan ook maar één doel: iedereen de mogelijkheid bieden een succesvolle webwinkel te starten. En ze zijn goed op weg. Inmiddels maken ruim 42.000 webwinkeliers gebruik van het webwinkelsysteem. Samen zijn zij goed voor 1.5 miljoen+ transacties per jaar. Daarmee is Mijnwebwinkel het grootste e-commerceplatform in Nederland.

Pakketten

Bij Mijnwebwinkel kun je starten met een gratis 14-daagse trial. Hierin kunnen alle functies van Mijnwebwinkel worden uitgeprobeerd, om daarna de keuze te kunnen maken voor een van de jaarabonnementen. Toe aan een professionelere shop met een eigen domeinnaam en meer producten? Kies dan voor €20 p/m voor ons GROW-pakket, of ons PRO-pakket voor €30 p/m. Mijnwebwinkel PREMIUM is het meest uitgebreide pakket. Voor €60,- p/m heb je alles in huis om het maximale uit je online én offline onderneming te halen, ínclusief Kassa App.

Onze kernwaarden:

Persoonlijk

Wij leveren niet alleen een systeem, maar ook persoonlijke ondersteuning. Zo staan onze support toppers kosteloos paraat om je te helpen.

Gemakkelijk

Niet iedereen beschikt over dezelfde computer-skills. Daarom is ons systeem dummy proof. En met jullie feedback blijven we het gebruiksgemak verbeteren.

Plezierig

Wij zorgen ervoor dat jij van je droom een online succes kunt maken. Plezier staat daarbij voorop. Niet alleen bij jullie, maar ook op onze eigen werkvloer.