Mountain IT

Mountain IT,
duurzaam creëren, oplossen en bijstaan.

Tegenwoordig is een goede website onmisbaar, en moet een webwinkel onderscheidend zijn en tip top werken wil je jezelf nog tegen de concurrentie omhoogwerken. Hierbij wil je dat je online goed te vinden bent, je bezoeker snel zijn doel bereikt en onderscheidend zijn om de concurrentie voor te blijven. Want jij wil immers toch ook een duurzaam platform dat meegroeit met je omzet en ambities? Mountain iT kan jou helpen om je webshop en/of website naar een nieuw level te tillen of vanaf de grond goed neer te zetten. Wij doen alles vanuit het oogpunt van duurzaamheid. Het opgeleverde product moet lang meegaan (duurzaam creëren), uitbreidbaar zijn, en je mag van ons verwachten dat we iedereen gelijk en respectvol helpen (duurzaam bijstaan en oplossen). Ook zorgen wij ervoor dat onze impact op het milieu zo klein als mogelijk is.

Wij ontwikkelen duurzame oplossingen voor e-commerce waar wij trots op zijn! Wij werken met een team van zeer gemotiveerde alleskunners en gezamenlijk hebben wij maar één doel: Het creëren van supersnelle hypermoderne webshops en websites!
Uiteraard ontwikkelen wij niet alleen, wij nemen onze opdrachtgevers mee in het ontwikkelproces.
Hierdoor komen wij en ook onze opdrachtgevers achteraf gezien niet voor verrassingen te staan, wel zo fijn.

Je kunt bij ons terecht voor: Magento, WooCommerce, Maatwerk, Shopware en natuurlijk onderhoud.

20% korting 20% KORTING

Webwinkelkeur en Mountain iT zijn partners! Daarom bieden wij 20% korting op je WooCommerce, Magento of Shopware maandelijks onderhoud, en 10% op reguliere werkzaamheden, of de gehele ontwikkeling of migratie van een nieuwe shop. Heb je momenteel een probleem met je webwinkel? Laat dit bij ons gratis inventariseren, no strings attached!
Vragen staat sowieso altijd vrij.
Log in op je WebwinkelKeur dashboard om gebruik te maken van deze actie.
Webshop onderhoud
Door Mountain IT
  • Magento, WooCommerce ...
  • Duurzaam creëren
  • Razendsnelle shops