Sipack Fulfilment Service

Jij de webwinkel, wij de opslag en verzending

Als webwinkelier wil je omzet maken, je webshop promoten, klanten blij maken. Dat is wat anders dan achter een inpak tafel staan, dozen vullen, met rollen tape dichtplakken en meegeven aan de vervoerder. Daarbij hebben wij meer dan voldoende ruimte om alle producten op te slaan. Voordelen waar je als webshop goed gebruik van kunt maken!

Sinds de oprichting in 2012 is de missie van Sipack om het verzenden van een pakket zo leuk mogelijk te maken. Het ontvangen van een pakketje moet iets leuks zijn. Een glimlach op het gezicht van iedereen die jouw pakketje ontvangt. Dat wil je toch ook?

Fulfilment met Sipack: wij verzorgen daarin de inslag en opslag en de gehele logistieke dienstverlening, met de service die je ook zelf zou verlenen! We behandelen elk onderdeel van fulfilment zodat je precies weet wat Sipack allemaal voor je kan doen. Sipack verstuurt niet alleen de bestelling voor je klant, met de persoonlijke touch zoals je zelf ook je pakket zou versturen. We pakken deze ook in en slaan deze op in het magazijn. De gehele logistiek van jouw webshop nemen we je uit handen.

Voordeel voor leden van WebwinkelKeur

Ben jij lid van WebwinkelKeur en mogen wij jouw fulfilment voor je verzorgen? Dan krijg je jouw WebwinkelKeur plus-abonnement van Sipack cadeau!

Gratis lidmaatschap WebwinkelKeur GRATIS LIDMAATSCHAP

Als je gebruikmaakt van de diensten van Sipack krijg je jouw WebwinkelKeur Plus-abonnement van Sipack cadeau!

Kijk je binnen je WebwinkelKeur dashboard onder ‘Ledenvoordeel’.

Website
www.sipack.nl
Gratis lidmaatschap WebwinkelKeur
Van Sipack
  • Je fulfilment geregeld
  • Een partner die met je meedenkt
  • Alle voordelen van WebwinkelKeur
Gratis lidmaatschap WebwinkelKeur