The Online Guides

Wij zijn The Online Guides. Wij zorgen dat jouw webshop gaat scoren in Google met SEO & SEA. Bij ons gaat het realiseren van een klik verder dan een online klik naar jouw webshop. Onze Guides – zoals we onszelf noemen – zoeken samen met jou naar de beste route om meer bezoekers naar jouw webshop te krijgen.Dit doen we door écht naar jou te luisteren en je bedrijf te leren kennen. Wij krijgen energie van toffe projecten voor nog toffere klanten, gezelligheid op kantoor en persoonlijke ontwikkeling. Met een backpack gevuld met de juiste tools, ervaring en kennis vinden wij samen altijd de weg!Waar helpen onze Guides jouw webshop bij?

Search Strategie: wij ontwikkelen een op maat gemaakte Search Strategie (SEO & SEA) die helemaal aansluit bij jouw marketing- en bedrijfsdoelstellingen, waarbij we altijd oog houden voor het grotere geheel.

Creatie: Onze contentcreatie is gericht op het bereiken van jouw doelgroep in elke fase van het See, Think, Do, Care-model. Met het E-E-A-T principe van Google als uitgangspunt, creëren wij inhoud die perfect aansluit op de zoekintenties van jouw doelgroep, zowel organisch als via advertenties.

Optimalisatie: Wij analyseren en optimaliseren voortdurend de resultaten van SEO & SEA. Door slim bij te sturen en nieuwe kansen te identificeren, zorgen we dat jouw budgetten zo effectief mogelijk worden ingezet.

Consultancy: Of je nu een eigen team van online marketeers hebt of zelf de leiding hebt, onze maatwerk SEO & SEA consultancy diensten bieden de benodigde kennis, trends en advies. Wij helpen je met concrete actiepunten voor betere vindbaarheid en brainstormen met je over de juiste vervolgstappen.