Update van de telefooncentrale: nu ook een Belgisch nummer!

Bij WebwinkelKeur houden wij van innovatie. Sinds 2016 bieden wij onze telefooncentrale aan, een tool welke we continue verbeteren. Zo hanteren we een vast tarief en hebben we sinds ook een Belgisch telefoonnummer beschikbaar.

Notitie 3 september 2020: door omstandigheden bieden we tijdelijk geen Belgische telefoonnummers meer aan. Excuses voor het ongemak.

Je kunt nu kiezen tussen een Nederlands en een Belgisch nummer bij onze telefooncentrale, waardoor je nu ook eenvoudig een lokaal Belgisch telefoonnummer op je webwinkel kunt aanbieden aan je klanten. Klanten bellen dan tegen een lokaal tarief en jij schakelt dit nummer eenvoudig door naar jouw mobiele of vaste nummer. Hiermee is de telefooncentrale nog interessanter geworden.

Voor de leden die niet precies weten hoe onze telefooncentrale werkt. Zetten we graag de voordelen nog eens op een rij.

Vast professioneel nummer

Wettelijk is het verplicht om twee contactmogelijkheden aan te bieden op jouw webwinkel, waarvan er één een directe is. Wij van WebwinkelKeur begrijpen het goed dat je niet je privé nummer op de webwinkel wilt plaatsen. Het is fijn om werk en privé gescheiden te kunnen houden. Voor een bescheiden bedrag per maand ontvang je daarom van ons een professioneel 085-nummer die gekoppeld is aan jouw webwinkel.

Belplan instellen

In het WebwinkelKeur dashboard is dit nummer te beheren. Zo kun je daar eenvoudig je tegoed opwaarderen en een belplan instellen. Met behulp van een belplan kun je zelf aangeven op welke dagen en tijdstippen er doorverbonden wordt naar welk nummer. Een voorbeeld hiervan is dat je in het weekend en in de avonduren de telefoon laat doorverbinden naar je mobiele nummer. Op de andere momenten kun je instellen dat de telefoon wordt doorgeschakeld naar een voicemail.

Voicemail inschakelen

Een voicemail kun je ten alle tijden inschakelen en instellen. Hierbij kun je zowel gebruik maken van onze standaard voicemail of een eigen voicemailbericht inspreken. Wanneer een klant een voicemailbericht bij je heeft achtergelaten, ontvang je deze via de mail. De voicemailberichten luister je vervolgens eenvoudig na.

Gesprekken opnemen en afluisteren

Alle gevoerde gesprekken kun je laten opnemen en via ons dashboard afluisteren. Dit bevordert de kwaliteitscontrole van je klantenservice en heb je bewijs van dat een dergelijk gesprek heeft plaatsgevonden.

Buitenlandse telefoonnummers

Sinds kort bieden wij ook een Belgisch telefoonnummer aan. Dit is niet alleen handig voor Belgische webwinkels, maar ook voor webwinkels met Belgische klanten. Zo bied je voor jou klanten eenvoudig een  lokaal nummer aan, wel zo klantvriendelijk.

Conclusie

Al met al biedt onze telefooncentrale een totaaloplossing aan voor de telefoondienst op jouw webwinkel. Voor 5 euro per maand kun je gebruik maken van onze telefoondienst en krijg je een vast nummer. Doorschakelen naar een vaste lijn, mobiel of voicemail kost 19 cent. Dit is onafhankelijk van de duur van een gesprek.

Hieronder zijn alle voordelen van de telefooncentrale nogmaals op een rij gezet:

1. Een vast professioneel nummer
2. Zakelijk en prive geschieden
3. Belplan instellen
4. Voicemail per e-mail
5. Gesprekken opnemen en ontvangen per e-mail
6. Nu ook een Belgisch nummer

Bij WebwinkelKeur willen wij blijven innoveren. Zo hebben wij momenteel de telefooncentrale verbeterd en willen wij in de toekomst ook Duitse en Franse telefoonnummers aanbieden. Gebruik maken van deze telefoondienst? Dat kan makkelijk via het dashboard aangevraagd worden.

Laat ons onder dit blogbericht nog even weten of je Duitse of Franse nummers een mooie toevoeging zou vinden.