Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

WebwinkelKeur Telefooncentrale

Een vast professioneel telefoonnummer, geheel online te beheren

Een telefoonnummer vermelden op jouw webwinkel is verplicht! Het kan echter fijn zijn om privé en zakelijk telefoonverkeer te scheiden. Als moderne online winkel is het tevens fijn om jouw telefoonverkeer ook online te kunnen instellen en naluisteren. Dat kan met onze (prepaid) telefooncentrale. Met een enkele klik registreer je jouw eigen vaste telefoonnummer en configureer je deze geheel online.

Direct een vast nummer

Met enkele klikken registreer je eenvoudig een professioneel 085 nummer. Zo hoef je niet langer jouw mobiele nummer op je webwinkel te vermelden en houd je zakelijk en privé gescheiden.

Een vast professioneel nummer

Direct actief met een klik

Zakelijk en privé gescheiden

Als kleine ondernemer is het erg fijn om zakelijke vragen te scheiden van privé telefoontjes. Zo kun je met de WebwinkelKeur telefooncentrale wel zakelijk verkeer doorschakelen naar je mobiele telefoon, maar hoef je aan jouw klanten niet je privé nummer te geven.

Direct een apart nummer voor je webwinkel

Geef niet al je klanten je privé nummer

Flexibel belplan

Je kunt vanaf nu zelf instellen op welke dagen en tijdstippen er doorverbonden wordt naar welk nummer. Je hebt hierin veel vrijheid. Zo kun je ervoor kiezen om in het weekend en in de avonduren de telefoon door te laten verbinden naar je mobiele nummer en op de overige momenten door te laten schakelen naar jouw voicemail. Zelf de telefoon niet opnemen? Huur dan voor een extra voordelig tarief een telefoniste die jouw telefoontjes beantwoord.

Voicemail per e-mail

Is er niemand die de telefoon kan opnemen? Stel dan een voicemail in. Neem je eigen bericht op, of maak gebruik van onze standaard tekst. De voicemail berichten ontvang je vervolgens per e-mail, zodat je deze eenvoudig na kunt luisteren.

Configureer je voicemail online

Ontvang voicemailberichten per email

Gesprekken opnemen en afluisteren

Je kunt alle gesprekken laten opnemen en later online afluisteren. Op deze manier heb je bewijs dat een gesprek heeft plaatsgevonden. Tevens kan het dienen als kwaliteitscontrole bij het uitbesteden van je klantenservice.

Altijd bewijs van telefonisch gemaakte afspraken

Gesprekken eenvoudig online afluisteren

Tarieven

Wat deze complete service kost? We vragen slechts €4,95 per maand voor het vaste nummer. Daarnaast betaal je een kleine bijdrage per minuut voor het doorschakelen van je gesprekken. Hiermee zijn we één van de goedkoopste aanbieders van Nederland. Je hebt daarbij geen minimale afname, je kunt je tegoed online opladen (middels iDeal). Zo heb je geen risico en betaal je nooit meer dan je opgeladen hebt. Helemaal prepaid dus.

Prepaid dus zonder risico

Slechts €4,95 per maand (maandelijks opzegbaar)

Met liefde gemaakt in Nederland

De telefooncentrale van WebwinkelKeur is geheel zelf ontwikkeld en daarmee geheel afstemt op de wensen van webwinkeliers. We zijn continu bezig onze software verder te verbeteren. We vernemen dus graag jouw suggesties voor nieuwe functionaliteit.

Speciaal gemaakt voor webwinkeliers

Software is nooit af...

Activeren?

De telefoonservice activeren? Dat kan heel eenvoudig, je dient dan wel eerst lid te worden van WebwinkelKeur, login als lid op het dashboard. Kies links voor Telefoonservice > Instellingen en gebruik vervolgens de groene button om te activeren.

Alleen voor WebwinkelKeur leden...

Start vandaag nog!

Wil jij ook het WebwinkelKeur voor jouw webwinkel?