WebwinkelKeur-lid aan het woord: het succesverhaal van Little Suzies

Webshop Little Suzies

Ben je benieuwd hoe andere webshop ondernemers het allemaal doen? Waarom zij WebwinkelKeur-lid zijn en wat ze zoal doen om zichtbaar te zijn en (minstens zo belangrijk) te blijven? Bij WebwinkelKeur zetten we ondernemers in de spotlight, op de homepage en hier op het blog. In dit interview staat Suzanne centraal, de ondernemer achter de vrolijke oorbellenwebshop Little Suzies. Je krijgt even een kijkje achter de schermen. Leer van de ervaringen en tips van Suzanne en ontdek hoe ook jij een succesvolle webshop kunt runnen. Lees snel verder.

Wie ben jij en wat doe je?

Ik ben Suzanne, eigenaresse van oorbellenwebshop Little Suzies.

Hoe lang bestaat jouw webshop?

Ik ben in juni 2018 gestart met een groot aanbod aan sieraden maar vond dat het anders moest, het liep niet zoals ik wilde. Na een goed gesprek met Mariko van Sell your stuff online kwam ik erachter dat mijn aanbod eigenlijk veel te ruim was en besloot ik over te stappen op alleen oorbellen en alles wat daarmee te maken heeft. De nieuwe shop is in december 2021 online gegaan.

Hoe gaat de zaken?

De zaken gaan gelukkig heel goed! De overstap naar 1 hoofdproduct, in mijn geval oorbellen, is de beste die ik ooit heb kunnen maken. Vooral de vrolijke reacties die er vaak komen als iemand een pakketje heeft ontvangen zijn het allerleukste!

Wat is jouw meest favoriete product/categorie uit de shop?

De pakketten! Altijd met oorbellen als basis maar ook met leuke producten van mijn favoriete collega-ondernemers. Je hebt keuze uit een verrassingspakket, een voordeelpakket of een feestpakket. Een echt cadeautje voor jezelf of iemand anders.

Sinds wanneer ben jij WebwinkelKeur-lid?

Sinds juli 2019.

Wat heeft je doen besluiten lid te worden van WebwinkelKeur?

De Webwinkelkeur klantenservice is heel behulpzaam, als ik een vraag heb kan ik altijd mailen. Maar ik vind het ook belangrijk dat mensen de ervaringen van anderen kunnen zien.

Wat vind jij het grootste voordeel van lid zijn?

De feedback van klanten lezen! Wat een lieve reacties komen er vaak binnen! Ook via de mail maar vooral via Webwinkelkeur.

Wat doe jij om optimaal zichtbaar te zijn en te blijven?

Toen ik besloot de overstap te maken naar een andere webshop met een ander aanbod, heb ik dit gedaan met het Golden ticket van Sell your stuff online. Dit houdt in dat je naast branding en Shopify webshop bouw een uitgebreide coaching krijgt en al je vragen of problemen waar je tegenaan loopt mag vragen. Mariko helpt je met alles en geeft tips geeft hoe je zichtbaar moet blijven! Ook is de restyling en nieuwe webshop helemaal onder handen genomen door Sell your stuff online en de shop past zo goed bij mij! Sinds afgelopen maand zijn ook mijn advertenties uitbesteed aan Mrs E-commerce voor nog betere zichtbaarheid. Ik ben met Little Suzies ook aangesloten bij de shopping guide Happlify.nl, dat zorgt op een leuke manier voor extra zichtbaarheid. WebwinkelKeur leden krijgen op een Happlify vermelding trouwens een flinke korting.

Heb je nog een gouden tip voor andere webwinkel ondernemers?

Voor mij was dit absoluut het Golden ticket van SYSO! Geen seconde spijt van gehad! Ik had alleen maar spijt dat ik dit niet veel eerder heb gedaan!