Manifest

bedanken bij review

Wij belonen goed ondernemerschap

We houden van echte ondernemers, mensen die dagelijks hun best doen om goede service te verlenen en een mooi bedrijf op te bouwen. Daarbij willen we ondernemers die een stapje extra zetten belonen. Dit doen we door de prestaties van (online) ondernemers inzichtelijk te maken.

We geloven dat eerlijk ondernemerschap het beste is voor consument, maatschappij en economie, maar als kleine ondernemer is het soms lastig opboksen tegen grote multinationals. Daarom willen wij (kleinschalig) ondernemerschap faciliteren en ondersteunen. Dit doen we al sinds 2010!

Wij willen impact maken

We willen graag impact maken, dat kan alleen wanneer we bereikbaar zijn voor een grote doelgroep. Daarom zijn onze diensten betaalbaar. Prijs moet geen drempel zijn om lid van ons te worden. Ook zorgen we ervoor dat onze producten eenvoudig in gebruik zijn en daarmee toegankelijk voor een grote doelgroep.

Wij zijn onderdeel van een snel veranderende wereld

Alleen verandering is constant. De wereld om ons heen verandert snel, 10 jaar geleden was het al heel wat om een webwinkel te hebben, terwijl vandaag de dag de klant verwacht vanaf zijn mobiel een bestelling te doen die de volgende dag al in huis is. Ook vandaag de dag is de e-commerce volop in beweging. Platformen, AI, voice, what’s next? WebwinkelKeur omarmt verandering, we lopen altijd voorop en pionieren met nieuwe technologie en leren constant van onze fouten. Daarmee maken we de wereld steeds een stukje beter.

Wij helpen jou zoals we zelf ook graag geholpen willen worden

Wij zijn er van overtuigd dat goede klantenservice de basis is van succes. Dit vragen wij van onze leden, maar dit streven we zelf ook na. Vandaar dat we ook jouw de mogelijkheid geven om ons te beoordelen en doen we altijd ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Maak contact met WebwinkelKeur!