Kapellerlaan 103
KvK 12044366

8,8

Google Plus/Places - 8,6

s. Oosterink beoordeelde op 2018-07-17

Snel en volgens afspraak !

Gilmaz ─░liazoglou beoordeelde op 2018-07-16

Alles snel geregeld. TOP

Sat lover beoordeelde op 2018-07-16

Donderdag avond een nieuwe satelliet ontvanger besteld en pas een week later geleverd.
Door een probleem met de betaling (sofort banking) is de bestelling blijven hangen.
Geen reacties op emails, pas na telefonisch contact is de betaling in orde gebracht.
Toen heeft het nog 3 dagen geduurd wanneer het pakket aankwam.
Al bij al een matige klantenservice.

Jonas48 beoordeelde op 2018-07-15

Voedingsunit op donderdag besteld en opgestuurd, zaterdagmorgen al in huis !
Perfect!

wilmar van Leent beoordeelde op 2018-07-15

bestelling snel en op de afgesproken dag geleverd

christophe antone beoordeelde op 2018-07-15

Zeer goed

Jan Harm Timmer beoordeelde op 2018-07-11

Snel geleverd ,alles top

Andy Smagge beoordeelde op 2018-07-11

ik had een verkeerde kleur van schotel aangevinkt bij bestelling. vlug een berichtje verzonden en ze hebben het aangepast. bedankt A. Jaouani.

Jacob Speelman beoordeelde op 2018-07-10

maandag bestelt , dinsdag wachten op levering en kwam niet, gebeld en op woensdag in huis.
Reden voor mij onduidelijk: was eerst niet op voorraad en moest van leverancier komen en toch woensdag in huis, volgens mij was ie gewoon niet verstuurd.

Willi Nass beoordeelde op 2018-07-10

Heel tervreden! Snell gelevert ! Top

Jurjen beoordeelde op 2018-07-10

Bleek een verkeerd onderdeel besteld te hebben en moet bestelling helaas annuleren. Had binnen een dag het geld terug op m’n rekening.

Klaas Keizer beoordeelde op 2018-07-08

Correct behandeld alleenheerser dag later geleverd. Kan ook de post zijn

Kees Kiep beoordeelde op 2018-07-08

Werkt prima maar als ik na de inhoud(kabels en plastics) kijk ziet de receiver er uit als refurbished/demo/gebruikt, in ieder geval niet 100% nieuw.

jaime Barbosa beoordeelde op 2018-07-07

Heel goed. Besteling was snel. Klanten service perfect

Jack beoordeelde op 2018-07-06

Snelle levering zonder problemen. Goed product en veel informatie. Chapeau

Jan Middelink beoordeelde op 2018-07-06

Gekocht product voldoet aan de verwachtingen en is goed geprijsd

Florin Stefaniuc beoordeelde op 2018-07-06

ik heb gedaan , warom ik ben nu verplicht iets te latan hier , zie dat ik zaal niet meer doen bij zo links , laat me met rust , ik koop dan als iets is niet goe zaal zelf contact nemen , ik geef jou 190900000 steren maar verplicht mij met niets , ik was niet gevraagt aan jou als ik moet betalen en anchete te doen

Edwin beoordeelde op 2018-07-05

Zeer snelle levering binnen 2 dagen in huis.

JBo beoordeelde op 2018-07-05

Alles naar wens!

Stefano vitalis beoordeelde op 2018-07-05

goeie service en snelle levering