Kapellerlaan 103

Google Plus/Places - 8,8

Mehrez Mtiri beoordeelde op 2018-05-25

Very goooooooood

Gert Priem beoordeelde op 2018-05-24

Het rare maar we begrijpelijk dat Asat geen risico wenst te nemen bij betaling achteraf.

Arjan Mensies beoordeelde op 2018-05-24

Snelle levering, dank u!

FJM van Engelen beoordeelde op 2018-05-23

Snelle levering en werkt uitstekend

Jan Bosgraaf beoordeelde op 2018-05-21

Heel tevreden met de levering!

Toon Wonders beoordeelde op 2018-05-21

Snelle levering. Heldere toelichting op website en bovenal. Een uitstekend product

Patrick van Gent beoordeelde op 2018-05-21

Netjes geleverd wat ik had besteld

Herbert Jolink beoordeelde op 2018-05-17

Ik wil hierbij dankzeggen aan A-Sat voor de snelle en correcte levering van de door mij bestelde goederen.

Karin weijman beoordeelde op 2018-05-15

John Pollaert beoordeelde op 2018-05-15

Heb een cam module voor Canal digitaal besteld. Eerst bij canal digitaal zelf. En na een week nog niks binnen. Daarna bij asat geprobeerd. En nu wel mooi binnen 1 dag in huis. Helemaal top!

Joland Verhees beoordeelde op 2018-05-15

Vandaag besteld morgen in huis, en indien niet op voorraad bellen ze je even voor een alternatief...Toppie !!!

r lieben beoordeelde op 2018-05-14

Snel geleverd.

Stefan Versluys beoordeelde op 2018-05-14

makkelijk

Peter Schiffelers beoordeelde op 2018-05-14

Heel tevreden

appie jack beoordeelde op 2018-05-11

Keurig en netjes volgens afspraak, ik heb een compleet installatie op mijn camper laten zetten 1 woord klasse !!!

Henk Kruse beoordeelde op 2018-05-10

Prima winkel

Marco Landman beoordeelde op 2018-05-09

Tevreden, alleen enige tegenvaller was dat er op de website staat vermeld: vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis. Nu had ik het maandag om 14:00 besteld, maar pas woensdag in huis. Het blijkt dus dat ze maandags gesloten zijn. Alleen jammer dat dit niet vermeld word op de website dat dit maandags geldt.

Voor de rest prima verpakt en toen ik dinsdagmiddag informeerde waar de zending bleef kreeg ik ook vrij vlot antwoord.

Zou zo weer materialen bestellen hier.

Emil Bakker beoordeelde op 2018-05-08

Snelle levering, niet overdreven vriendelijk in email wisseling; verder prima.
Product goed verpakt, helaas niet bruikbaar maar dat lag aan mij.

Jan Melles beoordeelde op 2018-05-06

Asat belooft wat ze zeggen, prima!

gerard Piek beoordeelde op 2018-05-05

Onlangs had ik wat haakse connectoren gekocht voor mijn satellietschotel , maar na 1e gebruik waren de koppelingen al los gebroken.
Heb dit bij Asat gemeld , en kreeg prompt 10 stuks met nog wat andere koppelingen helemaal gratis toegestuurd. helemaal top toch.

Asat nogmaals hartelijk dank hier voor.
Met vr gr Gerard Piek Doetinchem