Kapellerlaan 103

Google Plus/Places - 8,6

Art van den Bent beoordeelde op 2019-07-20

Correct en op tijd

Ingmar de Boer beoordeelde op 2019-07-19

Prima: geen problemen. Bezorging en verpakking goed. Artikelen doen wat ze moeten doen.

gunther antone beoordeelde op 2019-07-19

Zeer tevreden

M.A. Heijink beoordeelde op 2019-07-18

Opvallend goed: continu mailtjes over de status van mijn bestelling(en)

Guy Peeters beoordeelde op 2019-07-18

Ik had gebeld ivm een beschadigde geleverde satellietschotel en een week later hadden ze mij een nieuwe bezorgd. Prima service!

Reactie van Asat.nl:
Fijn om te horen dat het alsnog netjes is opgelost en dat u tevreden bent.

Serge Van den Abeele beoordeelde op 2019-07-18

perfecte levering.

JWM Kolkman beoordeelde op 2019-07-16

Om 13.00uur besteld, volgende dag al bij ons bezorgd.En via mail
van ASAT ben ik op de hoogte gehouden, Top

Jan Schotman beoordeelde op 2019-07-14

Ik ben zeer tevreden. In eerste instantie was de levering niet helemaal in orde, maar dit werd keurig binnen een dag gecorrigeerd.

Wico Vegt beoordeelde op 2019-07-12

eigenlijk 5 sterren, helaas is de klantenservice 's maandags gesloten.

Luud Colsen beoordeelde op 2019-07-10

geleverd product toonde beschadigingen. Manier van te woord staan was vrij ongeinteresseerd

P Kemink beoordeelde op 2019-07-08

Prima snelle levering

Wil Koster beoordeelde op 2019-07-05

Nvt

J Visser beoordeelde op 2019-07-05

Lange levertijd

marco kruidenberg beoordeelde op 2019-07-04

Goed advies over een afstandsbediening voor een MUTANT apparaat en snelle levering.

H. van der Sluis beoordeelde op 2019-07-03

Op 24 juni een meter besteld, die niet meer leverbaar bleek. Op 3 juli staat deze meter nog steeds online om te bestellen. Dit vind ik misleiding. De meter die wij hierna besteld hebben is wel vlot afgehandeld, maar je wordt met wat anders gelokt.

MICHAEL ESTIFANOS beoordeelde op 2019-07-01

Informatie over apparatuur, goed. Bestelling en bezorging super. Uitleg over apparatuur en gebruik van apparatuur niet goed tot matig.

Roel Wolfert beoordeelde op 2019-07-01

Ik kon pas deze week de decoder aansluiten. Het systeem werkt snel en prettig. Een ding is niet goed. De usb-poort achterin en voorin werkt niet zoals het hoort. Als ik daar een externe ssd schijf inplug dan slaat het hele systeem vast en moet ik alles herstarten Ik begrijp niet waarom dat zo is. Als ik het systeem wil opstarten met een ssd schijf erin dan start het systeem niet op De USB poort achterin doet helemaal niets dan vastlopen bij opstariten. Ik behelp me met opstarten zonder schijf waarna de voorste poort te gebruiken is. De achterste totaal niet

WJM Tak beoordeelde op 2019-06-29

Goede kwaliteit goede communicatie

Jan Cremers beoordeelde op 2019-06-29

Mooi geleverd en wat ik in het begin bij mijn bestelling zag, was dat er een mogelijkheid was om te routineren, was niet nodig, maar het formulier was erbij geleverd. Dit heb ik bijna nergens anders gezien. Ook geen dwaze verpakking bij het bestelde, maar doelmatige correcte verpakking en levering. Ik zeg het door!!

Pier Gonggrijp beoordeelde op 2019-06-26

Beantwoording van een email met een hulpvraag voor advies bleef uit. Telefonisch advies was deskundig en accuraat. Bestelling werd snel en correct geleverd.