Parkweg 87a
070 - 2014160

9,1

KiyOh 799 9,1

R beoordeelde op 2019-05-28

Ik heb een badmeubel gekocht na paar maanden begon de handgreep van alle vier de kasten te roesten, ik wou het product teruggeven eigenaar heeft mij omgepraat tot nieuwe handgrepen. En nu heb ik precies het zelfde de eigenaar wilt weer dat ik het greep toestuur zodat hij het kan doorsturen naar de fabriek. ik heb daar 850 euro voor betaald ben hier zeker niet blij mee.

Reactie van Badmeubelnet.nl:
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw eerste melding kwam nadat uw badmeubel reeds 8 maanden in gebruik was. Helaas kunnen we dan geen badmeubel meer retour nemen. Zo hebben we het ook gecommuniceerd. We hebben gratis nieuwe handgrepen en tevens ladefronts naar u opgestuurd. Tevens hebben we tips gegeven hoe u kunt voorkomen dat handgrepen gaan roesten. Zeker deze geborsteld stalen handgrepen, van zeer degelijk Duits fabrikaat, kunnen eigenlijk niet roesten. Dan moet er echt sprake zijn van een groot vochtprobleem in de badkamer, herhaaldeijk nat zijn van de grepen, of gebruik van chloorhoudende middelen. Omdat u het probleem acht maanden later weer ervoer willen we graag onderzoeken wat de oorzaak is en de handgrepen door de fabriek laten onderzoeken. Voor u en voor ons willen we voorkomen dat het nog eens gebeurt. We helpen u hier graag mee.

Gertie beoordeelde op 2015-06-03

Heb RVS badkamergoot gekocht, zeer tevreden en snelle levering..ook goed verpakt.
Tijd geleden medewerker aan de lijn gehad over info badmeubel was erg vriendelijk!!

Leo Cuijpers beoordeelde op 2013-05-07

Zeer snelle levering, zeer goed verpakt, Zeer goede
service,Zeer mooi bad meubel.Zeer aan te bevelen.
Vandaar mijn 5 sterren. Ook met de nalevering van de
ontbrekende chrome dopjes , binnen 2 dgn al in huis.

Ga zo door zal zeker weer bij jullie aan kloppen als ik weer iets
nodig heb.

Albert beoordeelde op 2013-02-12

Top, en bedankt voor de service

Remco Ribbers beoordeelde op 2013-02-06

Goede shop, snelle levering. Zeer goede verpakking dat schade
aan de bestelling onmogelijk maakt. Het cijfer had wat mij
betreft ook een 5 mogen zijn, maar wil de mensen van de shop
niet de indruk geven dat ze achterover kunnen gaan zitten.:-)
Ik zou de shop zeker aan vrienden en familie adviseren. Groet,
Remco

Petra beoordeelde op 2013-02-03

Had de bestelling al in 2 dagen in huis. Wist niet dat het nog kon, een
compleet meubel met zijkast en van mooi dik hout voor maar 629
euro..ben er blij mee

M Knol beoordeelde op 2012-09-28

Goede prijs kwaliteits verhouding. Het badmeubel met de kranen en waskommen zijn van goede kwaliteit. Het scheelt ook dat het meubel al voor een deel in elkaar zit.

ronald beoordeelde op 2012-09-27

mooie watervalkraan ontvangen voor een scherpe prijs.
Top

Jasper beoordeelde op 2012-09-27

Top, mooi meubeltje geleverd gekregen tegen een goede prijs!

Bedankt voor de goede service!

lizet wijma beoordeelde op 2012-09-17

Goede service en hulp. Ik heb Badkamermeubel ES6197 Zwart
vrijdag besteld en hij is net bezorgd. Vorige week eerst nog even
gebeld en goede hulp via de telefoon gehad.
Daarnaast weinig geld voor een mooi badmeubel

2012