Vrouwe Udasingel 239
6663GT Nijmegen

Bol.com 426 8,7

Ankie Baltussen beoordeelde op 2018-06-20

Duidelijke site, artikel snel geleverd, financiële afhandeling via Billink prima. Tevreden klant. Zal vast wel weer iets bestellen bij dit bedrijf.

Jeroen van Laar beoordeelde op 2018-06-18

Snelle levering.

Min
Betalen voor verzending

Willem Vernooij beoordeelde op 2018-06-18

Marloes Derksen beoordeelde op 2018-06-14

Bestellen was makkelijk. Goed op de hoogte gehouden van het bestel- en leverproces.

Quirine Gijsbers beoordeelde op 2018-06-12

Prima. Snelle levering.

Bas Donatz beoordeelde op 2018-06-04

Prima

One love beoordeelde op 2018-06-03

Fantastiqueee, snelle levering, goede verpakking, goede backpack

Jacolien Brouwer-Visscher beoordeelde op 2018-06-01

Zeer tevreden, snelle levering en netjes verpakt.

Thierry Peeters beoordeelde op 2018-05-31

Moeilijk op voorhand te beoordelen. De reiszak ziet er goed uit maar voor een objectieve beoordeling moet het in de praktijk getest worden op gebruiksgemak en stevigheid. Op minimum van tijd geleverd.

Moniqe beoordeelde op 2018-05-22

Goede communicatie, heel vriendelijk en zeer tevreden met alles dat geleverd is!

Els De Wever beoordeelde op 2018-05-14

zeer snelle service. de dag nadien reeds geleverd . ook goed telefonisch contact gehad ivm de bestelling. zeker aan te bevelen

R.G. beoordeelde op 2018-05-14

Snelle levering, mooie korting voor 2 stuks!

Bas Heesakkers beoordeelde op 2018-05-13

Romy Van der Wagt beoordeelde op 2018-05-12

Snelle levering en ook prettig dat je goed op de hoogte wordt gehouden betreft je bestelling.

Reactie van Battler | Backpackspullen:
Hoi Romy,

Bedankt voor je review en feedback.

Het klopt dat het een aantal dagen duurt voordat retouren verwerkt zijn. Uiteraard zorgen we ervoor dat het altijd netjes afgehandeld wordt. Ook ontvang je een bericht zodra we je retourzending hebben verwerkt. In dit geval duurt het iets langer dan normaal omdat er een feestdag tussen zit. Hopelijk heb je hiervoor begrip.

Amsterdamer beoordeelde op 2018-05-11

Top

Mathijs de Lange beoordeelde op 2018-05-08

Heel erg tevreden! Mijn vragen werden snel en goed beantwoord

Annemiek Smit beoordeelde op 2018-05-06

Heel tevreden, keurig op de hoogte gehouden van de bestelling. Tas arriveerde op de beloofde tijd

Ajantha Tempels beoordeelde op 2018-05-04

Ik werd top geholpen, goede /fijne communicatie.

Rick Sonder beoordeelde op 2018-04-30

Super service en een snelle levering!

Amy Boeff beoordeelde op 2018-04-29

Ik heb in de avond laat besteld, en toch de volgende dag al in huis. De backpack voldoetaan mijn verwachtingen! Ik kan niet wachten om mijn backpack te mogen gebruiken!