Vrouwe Udasingel 239
6663GT Nijmegen

Bol.com 405 9,0

Richard Bergman beoordeelde op 2018-04-20

Mijn rugtas kwam precies op tijd aan, voor de laagste prijs op internet, helemaal top!

Eva beoordeelde op 2018-04-20

Goede service. Maandag besteld, dinsdag in huis. Product is precies wat ik er van had verwacht.

Maurice Verhoeven beoordeelde op 2018-04-17

Netjes verpakt en verzonden. En goede kwaliteit rugzak.
Ben zeer tevreden.

Loes Krijnen beoordeelde op 2018-04-16

Ovelzichtelijke site, vrijdag besteld en zaterdag in huis!

Rene Janssen beoordeelde op 2018-04-12

mijn bestelling was snel geleverd en goed verpakt.

Renata Hubert beoordeelde op 2018-04-10

Ik had vrijdags besteld en ik kon dag en tijd opgeven, voor dinsdag gekozen. Uiteindelijk vrijdags pas geleverd. Omdat het een sale product was volgens jullie en dit duurt 2 tot 5 werkdagen. Vreemd dat ik dan voorkeur voor een dinsdag mag opgeven en niet geïnformeerd wordt dat dit niet mogelijk is.

Reactie van Battler | Backpackspullen:
Hoi Renate,

Bedankt voor je feedback. Het klopt dat een beperkt aantal producten uit onze Sale/Outlet een levertijd van 2-5 werkdagen hebben. We versturen deze producten handmatig vanuit ons kantoor omdat het om restant producten gaat. Dit staat altijd bij het product vermeld. Helaas kent onze check-out dit verschil niet waardoor je wel de optie krijgt om voor een snelle levering te kiezen. Sorry voor de onduidelijkheid, hopelijk bevalt de tas wel goed! Groetjes, Thijs

Monique Van de putte beoordeelde op 2018-04-06

Het bestelde artikel bleek niet op voorraad, maar er werd een uitstekend alternatief voorgesteld.

Martin beoordeelde op 2018-04-06

Snelle levering, kwalitatief goede producten en een uitstekende klantenservice! Op al je vragen krijg je een snelle en informatieve reactie.

Robert Oosterhof beoordeelde op 2018-04-04

Snelle levering en goede communicatie!

J. Rook beoordeelde op 2018-03-29

We hebben voor ons airsoft milsim team een bulk bestelling gedaan voor in totaal 9 tassen. Snelle en goede service en goede prijs kwaliteit en vriendelijk personeel

Nighel Sint Jago beoordeelde op 2018-03-29

Goede artikelen en snelle service!

Sander Van scheijen beoordeelde op 2018-03-29

De spullen had snel en in goede staat thuis ontvangen.

Ferry Melchers beoordeelde op 2018-03-25

Snel geleverd! product retour gestuurd ivm verkeerde maat. Kan nog niet beoordelen hoe snel dat afgehandeld wordt

Reactie van Battler | Backpackspullen:
Hi Ferry, bedankt voor je review! Uiteraard storten we je aankoopbedrag z.s.m. terug zodra je retourzending verwerkt is. Dit duurt doorgaans 2-5 werkdagen. Je ontvangt dan ook bericht via email.

Wieger Bruining beoordeelde op 2018-03-24

Prettige service een nette site

Gabrielle Geluk beoordeelde op 2018-03-23

Snelle en goede levering

Paulien beoordeelde op 2018-03-17

Snelle levering, overzichtelijke website en zeer nette klantenservice. Het door mij bestelde product was niet leverbaar en ik werd gelijk na het plaatsen van de bestelling netjes benaderd om de mogelijkheden te bespreken.

K Stalman beoordeelde op 2018-03-15

Vriendelijke communicatie en mooie spullen.

Iris beoordeelde op 2018-03-09

Vrijdag besteld en zaterdag was het geleverd.

Rens beoordeelde op 2018-03-07

Kwalitatief fantastische backpack, flightbag en slot gekocht voor een zeer scherpe prijs. Van goede uitleg en tips voorzien en vooral zeer goed en aangenaam contact. Top bedrijf!

Leon Pater beoordeelde op 2018-03-06

Erg tevreden, snel in huis en van goede kwaliteit. Geen enkele negatieve aanmerking.