Vrouwe Udasingel 239
6663GT Nijmegen

Bol.com 477 8,7

Gradus Nagtegaal beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering. Doen wat ze beloven

Evianne Drijver beoordeelde op 2019-04-12

Heel tevreden, was snel in huis, persoonlijke touch, goed item!

A. de Bie beoordeelde op 2019-04-12

Naar aanleiding van de omschrijving en foto's een rugzak met drinksysteem besteld. Alles werd keurig netjes volgens specificatie en binnen een paar dagen thuisbezorgd. Top aankoop!
Duurzaamheid moet zich natuurlijk nog bewijzen.

Marianne van der Kroft beoordeelde op 2019-04-09

Ik heb het als cadeau gekocht, dus weet het niet !!!

Clea beoordeelde op 2019-04-08

Snel verzonden, product zoals omschreven en netjes aangekomen.

Billy Marteau beoordeelde op 2019-04-07

Zeer tevreden. Bestelling werd de volgende dag geleverd en on prima staat ontvangen. Zeker aan te bevelen.

Rob beoordeelde op 2019-04-06

Volgende dag geleverd

Jeroen Seltonrijch beoordeelde op 2019-04-04

In een woord: prima!

Jeroen Haasnoot beoordeelde op 2019-04-02

Mooi product en supersnel geleverd. Prima winkel :)

T S beoordeelde op 2019-04-02

Heb een flightbag besteld voor mijn rugzak. Bestellen ging makkelijk en gelukkig kon ik hem bij een pick-up poin laten bezorgen. Het nadeel was dat de track link die je in je e-mail krijgt de website van backpackspullen zelf is. Hier stond dat mijn pakketje nog onderweg was. Na 4 werkdagen te hebben gewacht vond ik het toch raar dat het zo lang duurde en ben ik zelf gaan kijken. Toen bleek dat mijn pakketje er al 3 dagen lag.

Pieter Eigenraam beoordeelde op 2019-03-24

Gewoon uitstekend!

Erik beoordeelde op 2019-03-22

Mooie prijs, uitstekend service en een handgeschreven boodschap!

Jan Pijpker beoordeelde op 2019-03-21

's Avonds besteld en de volgende dag al omstreeks het aangegeven tijdstip in huis.
Goed materiaal en inderdaad boven de 35 euro, geen bezorgkosten.
Wij kunnen met onze rugzakken in het vliegtuig, dank zij jullie hoezen.

Ma beoordeelde op 2019-03-21

Snel geleverd, goed verpakt, schoon product met goed werkende ritsen.

Carola Oort beoordeelde op 2019-03-20

snelle levering! en goed materiaal.

Carola Oort beoordeelde op 2019-03-20

snelle levering! en goed materiaal.

Linda Bekkers beoordeelde op 2019-03-19

Woon in Duitsland maar pakketje is super snel geleverd! Zeer tevreden ook over de geleverde producten.

Ulrike Verreyt beoordeelde op 2019-03-15

Snelle levering.
tip: een kleinere doos had praktisch en minder verspilling geweest. Er pasten nu 2 rugzakken in maar het was er maar 1 :-).

Reactie van Battler | Backpackspullen:
Bedankt voor je review. We zijn het helemaal eens met je tip! Je backpack paste net niet in onze standaard backpack doos waardoor we er twee op elkaar hebben gezet en er inderdaad loze ruimte is ontstaan. Dat proberen we normaal natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Veel reisplezier met je nieuwe backpack :) Groet, Thijs

Russell Sherwood beoordeelde op 2019-03-14

I paid 50 Euros for a really low quality bag not worth 20 Euros. I was expecting a much higher quality proper camping backpack for what was originally priced at over 70 Euros. The false sale price makes you think you are getting value when you are not. I feel really disappointed in this crap.

Reactie van Battler | Backpackspullen:
Hello Russell

I don't really follow you on your feedback. What could we have done to get a positive review from you?
You bought a discounted pack which was priced below our cost! To give you an idea; we buy this bag for €30 excl. vat. You get free shipping and the possibility of a free return shipment. It is obvious you are not satisfied with the purchase. Please make use of the possibility to ship it in return to us.

The words you use do not fit our service and our culture. Hopefully you agree.

Kind regards,

Thijs from backpackspullen.nl

Wilma Velde beoordeelde op 2019-03-14

Mijn kleindochter is zeer tevreden!