Sprongstraat 4
7201 KS Zutphen
+31 575 469554

Dirk Rens beoordeelde op 2017-07-10

Het stond vast, er moest een 3D printer komen - maar hoe begin je daar aan ?
Bits2Atoms gaf ook per telefoon heel duidelijke uitleg en goed advies, bovendien konden ze al binnen bij mij thuis in België leveren - veilig verpakt.
Er bleken in het zelfbouwpakket drie kabeltjes te ontbreken - B2A beloofde om er meteen achteraan te gaan; zo hoort service te zijn :D

Fred Smeulders beoordeelde op 2017-06-12

prima ondersteuning en advies, flexibele afspraken kunnen maken.

Sjoerd van Marrewijk beoordeelde op 2017-06-04

Goed snel

Wil Terneusen beoordeelde op 2017-05-22

Keurig op tijd en goed verpakt afgeleverd.

Thomas Baur beoordeelde op 2017-05-19

Geweldige service bij Bits2Atoms, telkens weer zeer behulpzaam en super snel in huis. Aanrader!

Jeroen Mebis beoordeelde op 2017-04-24

Een behoorlijk foutje in de bestelling door mij maar na een eenvoudig mailtje werd dit zonder problemen recht gezet.

Wim Adriaens beoordeelde op 2017-03-18

Ik had vooraf naar de levertermijn gevraagd omdat die op de site nogal breed stond. Ik kreeg meteen een duidelijk antwoord.
De beloofde levertermijn is perfect aangehouden.
Beter nog! Aan mijn vraag om specifiek op eenvrijdag te leveren, werd zonder probleem voldaan.
De printer was vakkundig ingepakt en beschermd. Levering netjes.

Bernard Cornielje beoordeelde op 2017-03-16

Post nl komt te laat, bijna anderhalf uur. Is niet aan de deur geweest en meldt wel eerste bestelling. Ik geef op waar ik het pakketje vanmiddag na drie uur op wil halen en dan komt post nl toch langs. Onaangekondigd, niemand thuis en nu kan ik het pas morgen ophalen, op een ander adres dat verder weg ligt. De bestelling heb ik dus nog niet. Als Postnl blijft, ga ik ergens anders bestellen.

Bart Broeckaert beoordeelde op 2017-02-15

Goeie uitleg en correcte opvolging van de levertermijn. Bedankt,

C.P. Molenaar beoordeelde op 2017-01-24

Ik had op de webshop de verkeerde dikte filament aangegeven. Ze hebben netjes contact opgenomen en dezelfde dag nog het juiste toegestuurd. In hun winkel is de service evengoed. Ik kwam door wegwerkzaamheden 5 minuten voor sluitingstijd in de winkel en bleven speciaal voor mij open tot ver na sluitingstijd.

Dré Scheien beoordeelde op 2017-01-22

Supersnelle levering, en in perfecte staat. Ga hier zeker nog meer artikelen bestellen

Cok beoordeelde op 2017-01-16

Binnen 1 dag binnen ben dus een tevreden mens.

Daniel de Jong beoordeelde op 2017-01-03

Bij bits2atoms hadden we een 3D printer besteld. Na enkele maanden ging de voeding helaas kapot. Contact opgenomen met de webshopeigenaar en deze man heeft ons uitstekend geholpen om het probleem spoedig op te lossen. Pluim voor deze winkel!

Emiel den Exter beoordeelde op 2016-12-19

Not only are Bits2Atoms great at making your purchase easy but their after care is exemplary.

Caroline Stelma beoordeelde op 2016-11-28

snelle service, goed verpakt. en zeer vriendelijke duidelijke uitleg over de verschillende producten. waardoor mijn keuze uiteindelijk ook de juiste keuze bleek.

Angela De jonge beoordeelde op 2016-11-26

Op de beloofde dag thuisbezorgd

Ferdinand Blankenvoorde beoordeelde op 2016-11-23

Prima service, prettig contact

Will van Roest beoordeelde op 2016-11-21

prima geregeld

Annick De Keijser beoordeelde op 2016-11-17

Zeer vriendelijk en betrouwbaar!

rob tije beoordeelde op 2016-08-20

was snel