Sprongstraat 4
7201 KS Zutphen

+31 575 469554

Wim Adriaens zei op 2017-03-18

Ik had vooraf naar de levertermijn gevraagd omdat die op de site nogal breed stond. Ik kreeg meteen een duidelijk antwoord.
De beloofde levertermijn is perfect aangehouden.
Beter nog! Aan mijn vraag om specifiek op eenvrijdag te leveren, werd zonder probleem voldaan.
De printer was vakkundig ingepakt en beschermd. Levering netjes.

Bart Broeckaert zei op 2017-02-15

Goeie uitleg en correcte opvolging van de levertermijn. Bedankt,

C.P. Molenaar zei op 2017-01-24

Ik had op de webshop de verkeerde dikte filament aangegeven. Ze hebben netjes contact opgenomen en dezelfde dag nog het juiste toegestuurd. In hun winkel is de service evengoed. Ik kwam door wegwerkzaamheden 5 minuten voor sluitingstijd in de winkel en bleven speciaal voor mij open tot ver na sluitingstijd.

Dré Scheien zei op 2017-01-22

Supersnelle levering, en in perfecte staat. Ga hier zeker nog meer artikelen bestellen

Cok zei op 2017-01-16

Binnen 1 dag binnen ben dus een tevreden mens.

Daniel de Jong zei op 2017-01-03

Bij bits2atoms hadden we een 3D printer besteld. Na enkele maanden ging de voeding helaas kapot. Contact opgenomen met de webshopeigenaar en deze man heeft ons uitstekend geholpen om het probleem spoedig op te lossen. Pluim voor deze winkel!

Emiel den Exter zei op 2016-12-19

Not only are Bits2Atoms great at making your purchase easy but their after care is exemplary.

Caroline Stelma zei op 2016-11-28

snelle service, goed verpakt. en zeer vriendelijke duidelijke uitleg over de verschillende producten. waardoor mijn keuze uiteindelijk ook de juiste keuze bleek.

Angela De jonge zei op 2016-11-26

Op de beloofde dag thuisbezorgd

Ferdinand Blankenvoorde zei op 2016-11-23

Prima service, prettig contact

Will van Roest zei op 2016-11-21

prima geregeld

Annick De Keijser zei op 2016-11-17

Zeer vriendelijk en betrouwbaar!

rob tije zei op 2016-08-20

was snel

Marjan van Lambalgen zei op 2016-07-17

Goed bereikbaar, objectief advies, uitstekende service en goede koffie.

Fred Smeulders zei op 2016-07-06

Goed, eerlijk en vakkundig advies ontvangen. Veel keuze.

Anne zei op 2016-06-25

Ze weten alles van 3D-printen. Heel prettig geholpen.

Joop Harms zei op 2016-06-25

Goede communicatie, mooie afwerking, stipte levering

Rene Bakker zei op 2016-05-12

Top bedrijf. Snelle levering. 1 artikel in backorder dus later geleverd. Na 2 weken alsnog gekregen met een extra rol filment erbij! Kosteloos! Top bedrijf. Ga ik zeker weer bestellen.

Rene Bakker zei op 2016-05-01

Top! 1 kleur in backorder anders was het uitstekend geweest!

DJ zei op 2016-04-09

Wij hebben een 3D printer op het werk en waren op zoek naar het filament voor deze printer.
Bits2atoms heeft ons in een uitermate correct mailtje informatie gegeven over het juiste filament. Met daarbij een ondersteund youtube filmpje. Na een kort telefoongesprek waren wij helemaal overtuigd en hebben wij daar ons materiaal gekocht.