Willem Kloosstraat 17
2741GH Waddinxveen
+31611851316

Henry Oosterwijk beoordeelde op 2019-07-17

Prima service en snelle levering.

Eveline Tonnaer beoordeelde op 2019-07-12

Marieke Nooijen beoordeelde op 2019-07-06

Ik had iets besteld, maar na enkele dagen bleek dit niet op voorraad te zijn en kreeg ik het geld teruggestort. Gelukkig kon ik nog op tijd iets anders bestellen voor de verjaardag waar dit voor was.

M. Teunissen beoordeelde op 2019-07-02

Heel tevreden, snelle levering.

Yolanda Rook beoordeelde op 2019-07-01

Snelle levering!

Silke Groenen beoordeelde op 2019-05-22

Brigitte Van der Voorden beoordeelde op 2019-05-22

Martje Siroen beoordeelde op 2019-05-16

Ik ben tevreden over het product en de snelle afhandeling

Vanessa Gramberg beoordeelde op 2019-05-11

Dominique Meijers beoordeelde op 2019-05-06

Andrea Oomens beoordeelde op 2019-04-08

Caroline van Roon beoordeelde op 2019-03-23

Vlotte levering.
Het product voldeed aan de verwachtingen.
Wat bijzonder was, was dat de winkel contact hield via de mail. Was prettig.

Christel Lodder beoordeelde op 2019-03-19

Ellen Van den broucke beoordeelde op 2019-03-19

Alles g

Mieke Erich-Nobel beoordeelde op 2019-03-17

via google brede haarband voor kinderen gezocht, besteld en de volgende dag bezorgd.Was kadooje voor een meisje van 8 jaar. Blij mee !

AJB van der Schaft beoordeelde op 2019-03-14