Willem Kloosstraat 17

Christel Lodder beoordeelde op 2019-03-19

Ellen Van den broucke beoordeelde op 2019-03-19

Alles g

Mieke Erich-Nobel beoordeelde op 2019-03-17

via google brede haarband voor kinderen gezocht, besteld en de volgende dag bezorgd.Was kadooje voor een meisje van 8 jaar. Blij mee !

AJB van der Schaft beoordeelde op 2019-03-14

Jaq Dalmeijer beoordeelde op 2019-03-11

Ik wilde dienbladen bestellen en kreeg meteen dezelfde dag contact over wanneer ze weer binnen kwamen, verder alles zeer plezierig en persoonlijk afgehandeld
Erg fijn

Agnes Doorduin beoordeelde op 2019-03-09

Duidelijke website en snelle levering.

Lies Cosster beoordeelde op 2019-02-16

De kleur van de zwart/witte sjaal kwam niet overeen met de foto. Op de foto is een zwart/witte sjaal te zien en GEEN grijze.
Deze sjaal zal ik dus nooit gaan dragen,. Echt balen!

Goedemorgen Lies,

Wat jammer dat je niet tevreden bent en dit niet aan ons gemeld hebt maar direct een beoordeling schrijft.

Wij vragen ons alleen af waar je op baseert dat de sjaal zwart is. De titel van het product is 'Panterprint sjaal grijs' en de omschrijving is 'Lekkere zachte grote panterprint sjaal in grijs 185 x 70 centimeter'. Ook op de foto is duidelijk een antracietgrijze sjaal te zien.

Ondanks alles toch een fijne dag gewenst.

Mvg,

Catharina beoordeelde op 2019-02-12

Erg blij met de prettige manier van reageren en zorgdragen dat ons pakketje ook in buitenland kon worden afgeleverd. Snelle actie en leuke producten: natuurlijk ook erg blij mee!

Reactie van Bohostijl.nl:
Geen dank Catharina en veel plezier met je bestelling.

Monique Rodink beoordeelde op 2019-02-05

Ging iets niet goed met een kortingscode, gemaild en binnen een half uurtje was alkes geregeld. Kreeg heel snel een reactie. Top.

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt Monique en fijn dat het gelukt is.

Debby Stuip Brekers beoordeelde op 2019-02-04

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling Debby!

Lianne van Doorn beoordeelde op 2019-02-04

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling Lianne!

Marija Miladinovic beoordeelde op 2019-02-02

Ik heb drie sjaals gekocht, zeer goed kwaliteit en snel bezorgd.
Alle complimenten voor kwaliteit en servicešŸ™‚

Reactie van Bohostijl.nl:
Dankjewel Marija en veel plezier met je bestelling!

Regine Martens beoordeelde op 2019-02-02

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling Regine!

Chantal Peters beoordeelde op 2019-01-30

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling Chantal!

Leonie Zantingh beoordeelde op 2019-01-22

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling Leonie!

YCLM van Wely beoordeelde op 2019-01-20

Goede website, mooi product en een snelle levering met een leuke kaart als bedankje voor de bestelling.

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling!

jeanette van horne beoordeelde op 2019-01-19

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling.

Natasja Decuyper beoordeelde op 2019-01-08

Vriendelijk en vlotte service bij bestelling online.

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt Natasja en tot de volgende keer.

Iris Schuurman beoordeelde op 2018-12-22

Goed

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling. Als je verbeterpunten hebt horen we het graag.

Marianne de Vette beoordeelde op 2018-12-21

Reactie van Bohostijl.nl:
Bedankt voor je beoordeling.