Hoogstraat 64
5061EX Oisterwijk

9,9

Lindsey Unitli beoordeelde op 2019-05-10

Super snelle levering en een feestje om uit te pakken. Producten zijn precies zoals ik ze had verwacht, perfect!

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je zeer positieve beoordeling! Mooie combinatie heb je gemaakt! Geniet ervan! Groetjes, Joanna

Maya Antonia beoordeelde op 2019-05-09

Schitterende produkten, snelle verzending, heel betrouwbaar.

Dank je wel, Maya!

Willemijn Allewijn beoordeelde op 2019-05-09

Prima service. Snel geleverd. Mooi verpakt

Dank je wel, Willemijn!

Brigitte Vansteelant beoordeelde op 2019-05-07

Mooie kwaliteit, milieu vriendelijk verpakt
Stuk zeep erbij
En de was voorschriften erbij, ben daar zeer tevreden mee.
Een vriendelijke afsluit ook heel aangenaamšŸ˜Š
Stel dat ik wit linnen gekocht had, hoe moet je het dan onderhouden als het gewassen mag worden op 40 graden? Of mag wit dan toch in kookwas?

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie!
Linnen mag nooit in een kookwas, want dan breekt de natuurlijke vezel van het stof. Voor het witte beddengoed zou ik adviseren het zeker nooit te lang op het bed te laten liggen. Als je het op 40 graden wast met een mild wasmiddel, kun je het zeker goed schoon krijgen.
Groetjes,

yvanka linders beoordeelde op 2019-05-02

Heel goed

Dank je wel, Yvanka! Groetjes, Joanna

M.J. Uijl beoordeelde op 2019-04-12

Top! Snel!

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie! Ik hoop dat ze blij was met het cadeau! Groetjes,

L. Addy beoordeelde op 2019-04-04

Mooi verpakt, snel verzonden, prachtig product !

Dank je wel! Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Joanna

Heleen van Geelen beoordeelde op 2019-03-23

Super snelle levering, hele goede communicatie en prachtige dekbedhoes!!!ik geef een 10!!

Dank je wel voor je super enthousiaste reactie!! Groetjes, Joanna

jos van oord beoordeelde op 2019-02-18

zeer snel afgeleverd
product voldoet
goede aankoop

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie! Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Joanna

Inka Tetzlaff beoordeelde op 2019-02-11

zeer zeer snel en correct verzonden

Giel Tuns beoordeelde op 2019-02-05

Heb een linnen dekbed besteld.
Werd super snel bezorgd en de verpakking voelde aan als een cadeautje.
Met zorg en aandacht verpakt! Zat een leuk cadeautje extra bij en bij openen van de doos zat het dekbedovertrek in kraftpapie met kraftplakband en een fraai linnen lint verpakt!
Aan alle kanten met aandacht en zorg verpakt!
Lig nu een paar dagen onder het dekbedovertrek en het is zalig!
Ook alle verzorgingstips erbij!
TOP!!!

Reactie van Casa Comodo:
Beste Giel, Dank je wel voor je super enthousiaste reactie! En fijn om te horen dat je zo geniet van het linnen! Groetjes, Joanna

Marieke Katoen beoordeelde op 2019-02-02

Prachtige kussensloop. Paste helaas niet bij mijn beddengoed. Keurige, snelle retourafwikkeling.
Ik kom zeker terug!

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie! We zien je natuurlijk heel graag terug! Groetjes,

Ingeborg Schutte beoordeelde op 2019-01-20

Ik plaatste laat op de avond mijn bestelling, de volgende ochtend kreeg ik al een mailtje dat mijn bestelling onderweg was. Met aandacht en zorg ingepakt. Blij dat ik jullie gevonden heb.

Alleen jammer dat Post nl dan steken laat vallen (verpakking kapot en pas 2 dagen later bezorgd)

Beste Ingrid,
Dank je wel voor positieve beoordeling! Heel vervelend om te horen dat postnl zijn werk niet goed gedaan heeft. Helaas kunnen wij daar geen invloed op uit oefenen. Maar wel een punt van aandacht! Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je weer terug! Groetjes, Joanna

Annette Verschragen beoordeelde op 2019-01-11

Super tevreden, leuk presentje bijgesloten. Wordt zeer gewaardeerd.
Groeten Annette Verschragen
Deepartment-Interiors

Dank je wel voor je enthousiaste reactie, Annette! Groetjes, Joanna

Eric Vos beoordeelde op 2019-01-04

Snel in huis. Prachtig product.

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie, Eric!

Jan Pieter Elenbaas beoordeelde op 2019-01-04

Zeer tevreden over deze webwinkel. Bestelde producten worden snel verzonden en worden zeer netjes ingepakt bezorgd. Ik had wat problemen met de bezorging en hier werd door Casa Comodo snel op gereageerd door contact op te nemen met het postbedrijf, waardoor de levering alsnog snel daarna plaats vondt. Producten (beddengoed) zijn van hoge kwaliteit, voelen heerlijk aan en de kleur is fantastisch (al is dat uiteraard persoonlijk). Fijne webwinkel waar ik graag terug ga komen.

Beste Jan Pieter,
Dank je wel voor je super positieve reactie! Ik hoop dat je veel en lang zult genieten van het linnen beddengoed. En hopelijk tot ziens! Groetjes, Joanna

carina schalkwijk beoordeelde op 2018-12-21

Zeer snelle levering , vriendelijke benadering per telefoon en leuk kadootje erbij !! Bovendien een prachtig dekbed van goede kwaliteit .

Beste Carina,

M.c. Van duinen beoordeelde op 2018-11-28

Snelle vriendelijke reactie op mails. Denkt mee. Spullen schitterend liefdevol verpakt.

Nicky Steegers beoordeelde op 2018-11-23

Zeer tevreden

Elizabeth beoordeelde op 2018-10-19

Snel geleverd, goed verpakt.