Hoogstraat 64

zeer snel afgeleverd
product voldoet
goede aankoop

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie! Veel plezier met je aankoop! Groetjes, Joanna

Inka Tetzlaff beoordeelde op 2019-02-11

zeer zeer snel en correct verzonden

Giel Tuns beoordeelde op 2019-02-05

Heb een linnen dekbed besteld.
Werd super snel bezorgd en de verpakking voelde aan als een cadeautje.
Met zorg en aandacht verpakt! Zat een leuk cadeautje extra bij en bij openen van de doos zat het dekbedovertrek in kraftpapie met kraftplakband en een fraai linnen lint verpakt!
Aan alle kanten met aandacht en zorg verpakt!
Lig nu een paar dagen onder het dekbedovertrek en het is zalig!
Ook alle verzorgingstips erbij!
TOP!!!

Reactie van Casa Comodo:
Beste Giel, Dank je wel voor je super enthousiaste reactie! En fijn om te horen dat je zo geniet van het linnen! Groetjes, Joanna

Marieke Katoen beoordeelde op 2019-02-02

Prachtige kussensloop. Paste helaas niet bij mijn beddengoed. Keurige, snelle retourafwikkeling.
Ik kom zeker terug!

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie! We zien je natuurlijk heel graag terug! Groetjes,
Joanna

Ingeborg Schutte beoordeelde op 2019-01-20

Ik plaatste laat op de avond mijn bestelling, de volgende ochtend kreeg ik al een mailtje dat mijn bestelling onderweg was. Met aandacht en zorg ingepakt. Blij dat ik jullie gevonden heb.

Alleen jammer dat Post nl dan steken laat vallen (verpakking kapot en pas 2 dagen later bezorgd)

Beste Ingrid,
Dank je wel voor positieve beoordeling! Heel vervelend om te horen dat postnl zijn werk niet goed gedaan heeft. Helaas kunnen wij daar geen invloed op uit oefenen. Maar wel een punt van aandacht! Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je weer terug! Groetjes, Joanna

Annette Verschragen beoordeelde op 2019-01-11

Super tevreden, leuk presentje bijgesloten. Wordt zeer gewaardeerd.
Groeten Annette Verschragen
Deepartment-Interiors

Dank je wel voor je enthousiaste reactie, Annette! Groetjes, Joanna

Eric Vos beoordeelde op 2019-01-04

Snel in huis. Prachtig product.

Reactie van Casa Comodo:
Dank je wel voor je positieve reactie, Eric!

Jan Pieter Elenbaas beoordeelde op 2019-01-04

Zeer tevreden over deze webwinkel. Bestelde producten worden snel verzonden en worden zeer netjes ingepakt bezorgd. Ik had wat problemen met de bezorging en hier werd door Casa Comodo snel op gereageerd door contact op te nemen met het postbedrijf, waardoor de levering alsnog snel daarna plaats vondt. Producten (beddengoed) zijn van hoge kwaliteit, voelen heerlijk aan en de kleur is fantastisch (al is dat uiteraard persoonlijk). Fijne webwinkel waar ik graag terug ga komen.

Beste Jan Pieter,
Dank je wel voor je super positieve reactie! Ik hoop dat je veel en lang zult genieten van het linnen beddengoed. En hopelijk tot ziens! Groetjes, Joanna

carina schalkwijk beoordeelde op 2018-12-21

Zeer snelle levering , vriendelijke benadering per telefoon en leuk kadootje erbij !! Bovendien een prachtig dekbed van goede kwaliteit .

Beste Carina,

M.c. Van duinen beoordeelde op 2018-11-28

Snelle vriendelijke reactie op mails. Denkt mee. Spullen schitterend liefdevol verpakt.

Nicky Steegers beoordeelde op 2018-11-23

Zeer tevreden

Elizabeth beoordeelde op 2018-10-19

Snel geleverd, goed verpakt.

Ingrid van Amelsvoort beoordeelde op 2018-10-09

Mooie producten en snelle levering. Mooie verpakking ook. Met zelfs een heerlijk ruikend cadeautje er extra bij!

Debbie Christensen beoordeelde op 2018-10-08

Snelle levering en een leuk presentje in het pakketje.

H.Piers beoordeelde op 2018-09-21

Zeer snelle en zorgvuldige levering!! En mooie producten!!

Gerda Hop beoordeelde op 2018-09-19

super tevreden

Liesbeth van Leeuwen beoordeelde op 2018-09-13

Mooi product...vlotte levering

Ria Willemsen beoordeelde op 2018-08-28

Ze hadden een bestelling verkeerd geleverd, maar daarna hebben ze het uitstekend opgelost.

Jantien de Vries beoordeelde op 2018-08-15

Snel in huis, helaas de verkeerde kleur besteld,zodat ik hem terug moest sturen voor mijn eigen kosten.
Maar wel snel weer binnen.

Anja Ennekens beoordeelde op 2018-08-02

Zeer teverden. Snelle levering en mooie kwaliteit